The new me9
New member
האם 48 שעות מגבלה להחזר כספי היא מרגע לקיחת הנעלים?
יש חנות נעליים שרציתי למדוד בה שני זוגות נעליים במידה שלי.
לא היה להם את המידות והסכימו להזמין לי אותם לבדיקה מסניף אחר שלהם/מהמשווק שלהם,
אבל אמרו שאני חייב לשלם כדי שיבצעו את ההזמנה.
הסכמתי אבל וודאתי כמה וכמה פעמים שאני אוכל להזדכות אם אחת (או שתי הנעליים) לא יתאימו לי.
אמרו שאין כל בעיה. והם יחכו לי בצד.
התקשרו אלי אחרי יומיים אמרו שהנעליים הגיעו (יום ראשון).
לצערי החנות נסגרת בשעה לפני שאני חוזר לעיר
ולכן נסיתי להתקשר כמה פעמים להגיד שלא אוכל להגיע לפני שישי.
אבל לצערי אף אחד לא ענה לי (יש לי צילום מסך של הנסיונות התקשרות).
בכל אופן עד שישי בכלל מצאתי נעל אחרת שחפשתי זמן רב
וקניתי אותה. הנעליים די יקרות (בלנסטון) לכן אין לי צורך ב3 זוגות נעלים.
הגעתי היום לחנות ובקשתי לבטל את העיסקה ולקבל זיכוי כספי באשראי (תשלומים).
המוכר אמר שאישתו שמכרה לי אותם בוודאי אמרה לי שמותר לקבל החזר כספי רק אחרי 48 שעות.
והסכים לתת לי רק זיכוי של כמעט 1000 שקל ששלמתי בתשלומים.
הוא אמר שרק המשלוח בין הסניפים שלהם עלה לו 100 שח. והוא שמר לי אותן ולא מכר לאחר.
א' היא מעולם לא אמרה לי את זה. אני יודע שזה החוק אבל היא אמרה לי במפורש שאוכל לקבל זיכוי כספי. לא אמרה שום הגבלה על 48 שעות.
ב' אני מראש הזמנתי 2 נעליים כי המדניות של המשלוחים שלהם מחייבת. לא תכננתי לקנות את שתיהן אלא לבחון מי תתאים ואז להחליט אם אחת או יותר. לא סביר שהייתי מזמין מראש 2 נעליים בלי למדוד או לבדוק איך נראת עלי.
ג' אני עובד מחוץ לעיר לכן יודע שלא מגיע בשעות הפתיחה שלהם באמצ"ש. לא הייתי מסכים ל48 שעות אם הייתי יודע שזה המצב.
ד' רציתי לשאול לגביי החוק:
האם ההגבלה של 48 היא מרגע שהנעליים מגיעות לחנות או מרגע שהלקוח לוקח אותן?
כי אני מעולם לא לקחתי אותן מהחנות.
אודה לכל טיפ של יודעי החוק
או איך להציג זאת לשירות לקוחות כדי לשכנע אותם להסכים להחזר כספי?
יש חנות נעליים שרציתי למדוד בה שני זוגות נעליים במידה שלי.
לא היה להם את המידות והסכימו להזמין לי אותם לבדיקה מסניף אחר שלהם/מהמשווק שלהם,
אבל אמרו שאני חייב לשלם כדי שיבצעו את ההזמנה.
הסכמתי אבל וודאתי כמה וכמה פעמים שאני אוכל להזדכות אם אחת (או שתי הנעליים) לא יתאימו לי.
אמרו שאין כל בעיה. והם יחכו לי בצד.
התקשרו אלי אחרי יומיים אמרו שהנעליים הגיעו (יום ראשון).
לצערי החנות נסגרת בשעה לפני שאני חוזר לעיר
ולכן נסיתי להתקשר כמה פעמים להגיד שלא אוכל להגיע לפני שישי.
אבל לצערי אף אחד לא ענה לי (יש לי צילום מסך של הנסיונות התקשרות).
בכל אופן עד שישי בכלל מצאתי נעל אחרת שחפשתי זמן רב
וקניתי אותה. הנעליים די יקרות (בלנסטון) לכן אין לי צורך ב3 זוגות נעלים.
הגעתי היום לחנות ובקשתי לבטל את העיסקה ולקבל זיכוי כספי באשראי (תשלומים).
המוכר אמר שאישתו שמכרה לי אותם בוודאי אמרה לי שמותר לקבל החזר כספי רק אחרי 48 שעות.
והסכים לתת לי רק זיכוי של כמעט 1000 שקל ששלמתי בתשלומים.
הוא אמר שרק המשלוח בין הסניפים שלהם עלה לו 100 שח. והוא שמר לי אותן ולא מכר לאחר.
א' היא מעולם לא אמרה לי את זה. אני יודע שזה החוק אבל היא אמרה לי במפורש שאוכל לקבל זיכוי כספי. לא אמרה שום הגבלה על 48 שעות.
ב' אני מראש הזמנתי 2 נעליים כי המדניות של המשלוחים שלהם מחייבת. לא תכננתי לקנות את שתיהן אלא לבחון מי תתאים ואז להחליט אם אחת או יותר. לא סביר שהייתי מזמין מראש 2 נעליים בלי למדוד או לבדוק איך נראת עלי.
ג' אני עובד מחוץ לעיר לכן יודע שלא מגיע בשעות הפתיחה שלהם באמצ"ש. לא הייתי מסכים ל48 שעות אם הייתי יודע שזה המצב.
ד' רציתי לשאול לגביי החוק:
האם ההגבלה של 48 היא מרגע שהנעליים מגיעות לחנות או מרגע שהלקוח לוקח אותן?
כי אני מעולם לא לקחתי אותן מהחנות.
אודה לכל טיפ של יודעי החוק
או איך להציג זאת לשירות לקוחות כדי לשכנע אותם להסכים להחזר כספי?