האמצעים לשיפור תרבות הנהיגה.

האמצעים לשיפור תרבות הנהיגה.

הנושא: איך לטפל בתאונות בדרכים, מאת-יוסי קרמר. התאונות בדרכים מתרחשות, נכון להיום, כיוון שאין ביכולתנו להבין איך למנוע אותם! נוכל למנוע את תאונות הדרכים, רק אם נבין שאנחנו צרכים סדר תודעתי חדש! עם סדר תודעתי חדש, נוכל לעשות סדר בדרכים! ללא שני המרכיבים הנזכרים מעלה, ימשיכו אנשים להיפצע ולמות! האם הכסף הוא שיקול בהגנה ושמירה על חיינו? התשובה היא לא!!! כשהכול יהיה בחינם וכול אחד יתרום את חלקו לקהילה ללא תמורה כספית נוכל לשפר את רמת חיינו בכול התחומים, כולל תחבורה. 1.עלינו לתכנן ולייצר רכבים איטיים יותר, רכבים ממוגנים יותר, מפגיעות כלשהם ומפגיעות כתוצאה מתאונה. 2. חבישת קסדה, בזמן הנסיעה ברכב. 3. כול הנוסעים ברכב פרטי חייבים להיחגר, עם חגורת בטיחות. 4. הפרדה, עם בטון מזוין, בין שני כיווני הנסיעה המנוגדים בכול הכבישים. 5. הפרדה, עם בטון מזוין, בין הכביש וצידי הדרך בכול הכבישים. 6. להזיז או להוריד, את כול העמודים למיניהם והעצים, מצידי הדרכים ומאמצע הנתיבים המנוגדים. 7. לבטל את פניית הפרסה, לרכבים ולבנות מעבר לכיוון הנגדי, תת קרקעי או על קרקעי. 8. להוריד את כול שלטי הפרסום, מצידי הדרכים שמבלבלים את הנהגים. 9. לבטל ולהוריד, את כול התמרורים, שכמעט וכול הנהגים לא זוכרים אותם ובמקומם לשים שלטים בכתב יד ברור ולא שלטים מצוירים, כדי שאפשר יהיה לקרוא ולהבין. 10. הפרדה, עם בטון מזוין, בין המדרכה לכביש, כדי למנוע פגיעה בהולכי רגל ע"י רכבים. 11. ביטול, מעברי החצייה להולכי רגל בכבישים ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 12. ביטול, כול הרמזורים והצמתים ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 13. בניית מקומות מנוחה, שירותים ותקשורת, במרחק סביר אחד מהשני, לצידי הדרך. 14. בזמן הנהיגה, יש לסגור פלאפונים, רדיו, טלביזיות, מכשירי קשר ולהתרכז בנסיעה בלבד. 15. הנהג, חייב להימנע משיחה או ויכוחים כלשהם, ולהתרכז בנהיגה בלבד. 16. ביטול, מעברי החצייה להולכי רגל, דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 17. ביטול, מעברי החצייה לרכבים, דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 18. הפרדה, עם בטון מזוין, בין פסי הרכבת לכביש. 19. חגירת, חגורת בטיחות, בכול אמצעי התחבורה הציבורית. 20. תאורת לילה, חובה בכול הכבישים. 21. שדות תעופה, חייבים להיות, במקומות מבודדים ולא במקומות מיושבים באנשים. 22. על המטוסים, להימנע מלעבור, מעל מקומות מיושבים באנשים. 23. תחבורה ציבורית, חייבת לעבוד שבעה ימים בשבוע וכך ימנעו אנשים ובמיוחד הילדים שמבלים בימי שישי ושבת, מלנסוע ברכבם הפרטי. 25. לאופנוענים ולרוכבי אופניים אסור להם לעלות על הכביש. 26. יש להסדיר לאופנוענים ולרוכבי אופניים מקום מיוחד שיוכלו לרכב שם ולא על הכביש וחייב שיהיה להם את כול אמצעי המיגון. 27. רכב כבד, משאיות, צרכים לנוע בכבישים בשעות הלילה, כאשר התנועה בכביש דלילה ובכך הם לא יסכנו, רכבים אחרים{סידור זמני}. 28. יש, להסדיר מסלולי מרוץ, לכול ענפי הרכב המוטורי, כדי שלא יתחרו על הכבישים. 29. האם, סלילת הכביש כאן נעשית בשיטה הכי טובה בעולם? ואם לא למה? 30. הנסיעה בדרכים, מטרתה להביא אותנו ממקום למקום בבטחה! ולכן, הנסיעה בדרכים היא לא לשם הנאה או כול ריגוש אחר! 31. נסיעה תחת השפעה של, מחלה או אלכוהול, סמים, תרופות, סיגריות או אכילה ושתייה בזמן הנסיעה, אסורה. 32. הגבלת מהירות, המכוניות והרכבות. 33. בקרת פיקוח, על כול ענפי התחבורה, כדי שיהיה סדר וביטחון. 34. תהליך לימוד, התיאוריה, הנהיגה וצבירת הניסיון בנהיגה, צריך להיות מעמיק יותר וארוך יותר, ללא כול לחץ שהוא ובעיקר לא לחץ כלכלי וזמן. 35. במקרה שהנהג\ת טועים, יש להסביר להם את הטעות שעשו, בסבלנות ולא להשתמש בשיטת הענשה, שגורמת לנהגים להיות אסרטיביים ולא להבין את מהות הטעות שעשו. כול הסעיפים המוזכרים מעלה, צרכים להתבצע, אך ורק מתוך הבנה ורצון ולא מתוך כפיה או הענשה.
 

shlish2004

New member
סליחה על התגובה הבאה

אבל נראה לי שאתה שתוי או סתם הזוי. מאיפה הבאת את הרעיונות ההזויים האלו - מה קרה אני נוסע בריאו קמינס שאני צריך קסדה, נכון הכביש באמת נראה לעתים קרובות כמו שדה קרב אבל הגזימות כליל. אולי נחליט שרכבים לא יעלו על הכבישים אלא רק סוס עם עגלה?
 
תשובה.

שלום. אולי זה הזוי, אבל קסדה יכולה להציל חיים וגם למנוע פגיעות פיזיות בראש. אם הכביש נראה כמו שדה קרב, כמו שכתבת, אז בשדה הקרב חובשים קסדה. אבל, זה בגדר המלצה ולא חובה. מעניין מכול מה שכתבתי, זה מה שבאמת מפריע ומפחיד אותך ?
 

be_roo

New member
רק שקסדה מוסיפה גם משקל על הראש

ומעלה את הסיכוי לפגיעות עמוד שידרה צווארי שיכולות להיות גם קטלניות. הקסדות הן חובה במירוצי נהיגה למשל שם הנהג קשור בחוזקה למושב מה שמונע מהגוף להטלטל ומנטרל את עודף המשקל על הראש. גם אופנוענים חובשים קסדה כי אצלם פגיעות ראש הן סכנה הרבה יותר מוחשית מאשר ברכב. בקיצור, ההצעות שלך הן שליפה מהשרוול ללא בדיקה מדעית. כאמור, הזויות.
 
תשובה.

שלום. כל מה שכתבתי הזויי? אם במרוצי מכוניות חובשים קסדה, אז גם אנחנו יכולים שניקשר חזק יותר. זה לא קשור לאיפה יש סיכון רב יותר להיפגע בראש, זה קשור, לפי דעתי, בהגנה על הראש בזמן הנסיעה.
 

be_roo

New member
וגם תתקין כלוב התהפכות בכל המכוניות

ותחליף צמיגים כל יום, ותיבת הילוכים ומנוע כל חודש וכמובן רק נהג ונווט מקסימום, בלי נוסעים.
 
תשובה.

שלום. בהחלט הייתי בונה מכוניות בטיחותיות יותר, ממה שבונים ומרכיבים היום. היום המכוניות לא בטוחות. אני מקווה שאתה לא ציני, בנושא חשוב כזה.
 
תשובה.

שלום. סמים פוגעים בבריאות ולכן אני לא משתמש בסמים. אני שומר על הבריאות שלי.
 

isra533

New member
איפה כאן תרבות נהיגה

ומה בדיוק קשור תרבות נהיגה למניעת תאונות דרכים. ציינת הרבה פעמים את ענין הבטון המזוין, מה זה קשור למניעת התאונה עצמה. כל מה שצינת בה כדי למנוע את חומרת הפגיעה ואין שום הצעה כדי למנוע את המצב המסוכן הנוצר בכביש. נראה לי שהיה לך רצון לשנות אבל לא הדברים שציינת הם לא מעשיים ובעיקר לא עוזרים למנוע תאונות דרכים. אתה גם מסיים שהכל צריך להעשות מתוך רצון ולא מתוך כפיה, ומה את העושה מול תופעות התנהגות בכביש שלא מכירות בהמלצות שלך, איך בדיוק אתה מציע להתנהג מול הפרות חוק ובעיקר מהי לדעתך נהיגה בטוחה?
 
תשובה.

שלום. מה יעזור לך שיש לך תרבות נהיגה, אבל אין לך תשתיות לנהיגה בטוחה. הכל קשור לכל. הפרדה על ידי בטון מזוין, בין הנתיבים ובין השולים שלצידי הכביש, יכול למנוע במקרה של סטיה של הנהג לנתיב של הרכבים שבאים ממול, להתנגשות חזיתית, ההפרדה בין הכביש לשולים, יכול למנוע מנהגים שאיבדו שליטה על הרכב שלהם להתהפך. המצב הנוצר בכביש כמו שציינת, קשור למכלול שלם של נושאים והנושא הבטיחותי הוא אחד הנושאים החשובים. בוודאי שהפרדה על ידי בטון מזוין יכולים למנוע ובמקומות שיש את האמצעים האלו, נמנעו תאונות, פצועים והרוגים. אני אישית, ממליץ שלא להעניש, שיטת הענשה באמצעות חוקים אינה עוזרת וגם לא מרתיעה אנשים. כדי להביא למודעות של האנשים נהיגה זהירה, האמצעי היחידי זה באמצעות הדרכה והסברה ולדעת לסלוח לאנשים ששגו ולעזור להם להבין את הטעות שעשו כדי שלא יחזרו עליה, באמצעות הדרכה והסברה וללמוד מהטעויות שלהם, איך לא לחזור על אותה טעות. לדעתי, כדי שכחברה, נגיע לרמת מודעות כזו שנצמצם את תאונות הדרכים למינימום ונישאף להגיע למצב של אפס תאונות: 1. להביא את רמת התשתיות למצב שציינתי. 2. להביא את רמת הרכבים למצב שיהיו בטוחים יותר ומוגנים יותר. 3. הדרכה והסברה, מעמיק יותר לנהג המתחיל, ללא הגבלת זמן וללא תשלום. 4. לשאוף לרמת בקרה וקשר עם הרכב הבודד ועל הנעשה בכבישים באופן אינטנסיבי יותר. נכון להיום, בגלל השיטה שבה אנו חיים שהכסף הוא האמצעי מחיה ואנשים רוצים לחסוך בהוצאות שכרוכות בהחזקת הרכב או המשאית, אמצעי הבטיחות הם בעדיפות אחרונה. אפשר לשנות את השיטה הקפיטליסטית, נעבוד בחינם ונקבל הכל בחינם. אז, נחיה באופן בטוח יותר ובריא יותר. הכסף והאינטרסים, הם הגורמים העיקרים לתאונות שבדרכים !!!
 

isra533

New member
רעיונות יפים אבל

לא בדיוק ישימים בשטח, תאונות דרכים הם תוצאה של נהיגה לא בטוחה ואין להם שום קשר לתשתיות ולמצב הכביש.גם אם התשתיות תהינה כפי שציינת, עדיין תהינה תאונות באותו הנתיב. הבעיה נובעת מהמחשבה שאפשר לשנות את הנהג האחר אבל אני נוהג מצוין, תמיד הנהג האחר הוא האדיוט אבל לא אני, והסיבה לתאונות הם אותם עבריני תנועה שמפריעם לו בנהיגה. למעשה המצב הוא שאנחנו לא יודעים ולא מודעים למצבי הסכנה שנוצרים ומצבי סכנה אלה מביאים לפעמים לתאונות. גם אם תעשה הפרדה מזוינת בין הנתיבים, במקרה של נהג העובר באור ירוק לא יהיה מודע לאפשרות של מעבר באור אדום בכביש החוצה התוצאה תהיה קשה מאד. אני מסכים אתך שהפתרון הוא הסברה, הסברה ועוד הסברה והרצון של כל אחד מאתנו לישם את הדברים. האפשרות למנוע תאונות הוא בידיים של כל אחד מאתנו ואין צורך להשקיע כל כך הרבה כסף בתשתיות על חשבון ההדרכה לנהיגה בטוחה. קיימת טענה האומרת שגם אם טעינו לא מגיע לנו למות בגלל זה, אני מסכים אבל מי שצריך לדאוג כדי שלא להגיע למצב מסוכן כתוצאה מטעות זה בעצם אני אתה וכל נהג באותו רגע שטעינו. אם אנחנו נוהגים בשלג למשל ורובנו לא יודעים לנהוג בשלג, צריך לנהוג במהירות נמוכה מאד בגלל שרוב הסיכויים שנעשה טעות, כלומר גם אם נעשה טעות הנזק יהיה קטן מאד. כלומר לא השלג, הגשם, התשתית, אור אדום, (ועוד ועוד תרוצים) הם אשר גורמים לתוצאות הקשות של התאונות אלה אנחנו שלא נוהגים בצורה בטוחה כלומר אנחנו לא יודעים לזהות מצבי סכנה שאנחנו יוצרים או נהגים אחרים יוצרים.
 
הסיבה לתרבות הנהיגה היא:

שלום. ראשית, תשתיות הם חלק חשוב, בנושא תאונות בדרכים ואין לעשות הפרדה. שנית, כדי להבין את ההתנהגות של בני האנוש, אני מצרף לך מאמר שכתבתי בנושא רגשות: רגש ה"אהבה" - מאת-יוסי קרמר, יועץ בנושא: בריאות ורוחניות - השרות חינם. דוגמה למחשבה לא נכונה לרגש שגורם לנו להרגיש טוב, האהבה ולרגש הפחד שבנו. אם, אני מרגיש ואומר לחברה שלי: "אני אוהב אותך". אז, אני מרגיש את רגש האהבה! רגש האהבה זה פנימי, זה בי! רגש האהבה זה בתוכי, זה בגופי, זה בדמי! לכן, אני אוהב את עצמי ונכנס למצב של הזיה ואז אני מתנהג בהתאם! אני לא אוהב את החברה שלי, אני גם לא אוהב כל דבר אחר שחיצוני לי !!! אני מייחס, את מה שאני מרגיש שזה רגש האהבה שבי, כלפי החברה שלי! בגלל חוסר ההבנה, אני חושב שאני אוהב את החברה שלי וכך אני מאבד את זהותי. אני מאבד את זהותי, כיוון שאם אני חושב שרגש האהבה שנמצא בי, נמצא בה, כי אני חושב שאני אוהב אותה, כשבעצם אני אוהב את עצמי, אז אני חושב ומדמיין שהיא זה אני. הנזק הבריאותי. לאתר – www.048224276.bweb.co.il זה מצב של איבוד הזהות, מה שלא נכון לעשות וזה איבוד האני העצמי שלנו. זה נכון, לגבי כל הרגשות שבעצם הפעלתם, אישיותנו תתנפץ לאין סוף דמויות. בן אנוש שלם הוא ללא רגשות, ללא קונפליקטים פנימיים ששואף לשלמות, לשיפור הרוגע והשלווה והוא לא עובר מהרגש שגורם לנו להרגיש "טוב", כמו: אהבה, אושר וצחוק, לרגש שגורם לנו להרגיש "רע", כמו: פחד, חרדה, דיכאון או להפך שזה מוליכים עצבים במוח, הורמונים, כימיקלים שאנחנו מיצרים בגופנו ושגורמים לנו להתמכרות. הרגשות נוצרים, מקוקטיל של כימיקלים שגורם לנו להזיה ולהתנהגות לא הגיונית וייסורים פנימיים ולפגיעה בריאותית. בחירת בן/בת זוג. טלפון – 04-8224276. לכן, כשאנחנו מעוניינים בבחירת בן או בת זוג שהמטרה זה זוגיות והקמתה של משפחה והבאת ילדים לעולם ובנייתה של שושלת, הטעות שאנחנו עושים, זה בכך שהבחירה שלנו נעשית בעזרת הרגשות שבנו כמו: יופי, האהבה, תשוקה, ייצר מיני. כאשר בפועל, הבחירה הטבעית של בן או בת הזוג חייב להיות על פי המראה, מבנה הגוף והאישיות ורמת התובנות שמאפשרים לנו להבין איך לבנות את עצמנו גנטית באופן הטבעי והבריא ביותר. כך שהפעלת הגוף תהיה באופן מאוזן, כמובן שבנוסף לשאר הנושאים כמו: תזונה, שינה, פעילות גופנית, שמירה על חום הגוף, היגיינה ועוד. כלומר, הבחירה האישית צריכה להיות על פי רמת המודעות העצמית של בן או בת האנוש שאיתו אנחנו רוצים זוגיות שזה גבר ואישה, משפחה עם ילדים ושושלת ומה רמת התובנות והרוגע והשלווה ובכך לשאוף שבן או בת האנוש הנבחר ושל הילדים המשותפים שיהיו שלמים נפשית ופיזית בזמן ההיריון, בלידתו ובגדילתו ושהדרכתו על ידיי הוריו, איך לגדול ולהתפתח תהיה כמה שיותר טבעית ומושלמת. אפשר לחזר אחר בן האנוש הנבחר, ללא הפעלת הרגשות הפנימיים, ברוגע ובשלווה מתוך הבנה ורצון לשינוי הרגליי חשיבה והתנהגות שגויים ובכך לשמור על זהותנו. כאשר מקיימים יחסיי מין, המטרה הטבעית זה להביא תינוק לעולם, קיום יחסיי מין שלא למטרה הטבעית, זה אמצעי, זה פולחן, כדי ליהנות ולהשתחרר מהפחדים. מי אנחנו ואיך נוצרנו. הגוף, זה רובוט ביולוגי, ממיר אנרגטי שנבנה בתהליך האבולוציה והתודעה זה אטום, הגוף זה החומרה שלנו והתודעה זה התוכנה שלנו, הפעלת הגוף זה בהבנה איך לתכנת את התודעה שיאפשר לנו להפעיל באופן הבריא את הגוף. צריך להבין שהריאקציה שנוצרת בין הזרע של הגבר לביצית של האישה , יוצרת את האנרגיה, האטום שזה התודעה שלנו והמידע הגנטי שזו הנוסחה, ה - די.אן.אי להתפתחות העובר עובר באופן טלפתי בין האם לעובר. העובר, בונה עצמו באמצעות תזונה והמידע הגנטי שמשודר אליו מהאם וגדל ומתפתח באופן עצמוני כעובר וגם לאחר לידתו. לסיכום – הגורם העיקרי, לכל המחלות הבריאותיות שלנו, זה הרגשות הפנימיים. כאשר אנחנו מפעילים את הרגשות שבנו, גם הרגש שגורם לנו להרגיש "טוב" וגם הרגש שגורם לנו להרגיש "רע", אנחנו נכנסים למצב תודעתי של הזיה, חלימה ומחשבות שגויות, גם בזמן ערות וגם בזמן שינה, מצב זה גורם לנו לניתוק מהאני העצמי שלנו ומהמציאות האמיתית. כתוצאה מהרגשות שאנחנו מייצרים בגופנו אנחנו נכנסים למצב של הזיה, כתוצאה מכך אנחנו יוצרים לעצמנו תדמיות דמויות וזה לא אנחנו. אהבה, זה רגש שגורם לנו לראות ולחשוב {לדמיין} את עצמנו ואת בן או בת הזוג הנבחר והמציאות לא בהגיון אלא כאשליה, כציור, כסרט, כחלום ולא את האמת, ההיגיון. כל מי שאוהב ומפחד, מתענה ומתייסר בתוכו והוא לא יכול לעבד נתונים בצורה הגיונית, לא של עצמו, לא בבחירת בן או בת הזוג ולא של המציאות האמיתית. לכן, כדי לשמור על הבריאות שלנו ולא לאבד את זהותנו יש להתנתק מהרגשות הפנימיים שבנו ובכך נהיה רגועים ושלווים ואז נוכל להבין מה המציאות האמיתית. רק בן האנוש בעצמו, מתוך הבנה ורצון לשינוי הרגלים שגויים יכול לתקן את עצמו.
 

isra533

New member
תאוריה מוכרת בעיקר במזרח הרחוק

ברוב הדברים אני חולק עליך ובעיקר בענין האהבה. יכול להיות שלא חוית את האהבה ואם כן אני לא מבין את התיחסותך לאהבה כאל כל רגש אחר. לעצם הדיון בתאונות הדרכים, לתשתיות יש נגיעה מזערית כגורם לתאונות הדרכים. אמנם משתמשים לרוב במונחים של כביש משובש, סיבוב מסוכן, תשתית סלחנית ועוד אבל אף אחד מהדברים שציינתי לא גורם לתאונה עצמה אלה מהווה גורם מכריע בתוצאות התאונה. אם אני נוהג בהתאם לסביבה ובמודעות למצבים הנוצרים מאותה סביבה, הרי התשתיות ממש לא מהוות גורמי סיכון עבורי. פילוסופיה זה טוב ואני אוהב להתפלמס אבל כדי למנוע תאונה צריך פשוט לנהוג בצורה בטוחה. בכל מקרה תודה על המאמר למרות חילוקי הדעות בינינו.
 
תשובה.

שלום. הכל קשור לכל ולכן אי אפשר לעשות הפרדה. תודה לך, היה נחמד להכיר ולהתכתב איתך.
 

Sea Urchin

New member
מה הקטע עם כל הבטון המזויין הזה?

אתה לא חושב שהוא יסרבל עבודות תחזוקה בכביש במקרה שיהיה צורך גם להפנות את התנועה לנתיב הנגדי? והפרדה בין שני כיווני נסיעה כשייש נתיב אחד לכל כיוון - מה עם רכב ייתקע?
 
תשובה.

שלום. במקרה שיש צורך להפנות את התנועה לנתיב הנגדי, אפשר לבנות מחלפים, או במקומות מסוימים שכן תיהיה אפשרות לעבור וזה מה שקורה כיום, כמו למשל בכביש החוף, או במקרה הכי בטוח במקרה שיש עבודות בכביש עדיף לסגור אותו. מבחינה בטיחותית, נכון הוא לבנות שני נתיבים מינימום לכל כיוון והפרדה ביניהם. ההפרדה, צרכה להיות מבטון מזויין שלהבנתי הכי בטוח.
 
למעלה