האמריקאים עונה 1 פרק 12 לצפייה ישירה

  • פותח הנושא Dorin4ta
  • פורסם בתאריך
D

Dorin4ta

Guest
לצפייה ישירה - לחץ כאן !
האמריקאים - היא סדרת טלוויזיה אמריקאית מסוגת מותחן ריגול תקופתי שנוצרה והופקה על ידי ג'ו וייסברג, ששרת במשך 3 שנים כקצין ב-CIA. הסדרה מתארת זוג סוכני ק.ג.ב. סובייטים שתולים שנשלחו בעודם צעירים לחיות בארצות הברית ולהתחזות לבני זוג אמריקאים לכל דבר.
עלילת הסדרה מתרחשת בתקופת המלחמה הקרה, במהלך שנות ה-80, ועוסקת בקורותיהם של אליזבת' (קרי ראסל) ופיליפ (מת'יו ריס) ג'נינגס, זוג סוכני ק.ג.ב. סובייטים שתולים, המתחזים לבני זוג אמריקאי נשוי המתגורר בפרברי העיר וושינגטון שבצפון וירג'יניה. יחד עימם גרים בתם ובנם, שלא מודעים לזהות הכפולה של הוריהם. למשפחת ג'נינגס יש שכן (נואה אמריך) שהוא סוכן FBI העובד באגף לריגול נגדי. הסדרה מתמקדת בחיים האישיים והמקצועיים של הזוג ג'נינגס, כשלעיתים משולבים בעלילה אירועים תקופתיים אמיתיים.

לדברי יוצר הסדרה, וייסברג, הוא התכוון לכתוב על חייהם של מרגלים בעקבות ניסיונו ב-CIA[1], והרעיון הבשיל בעקבות החלטת ה-FBI לחשוף את "תוכנית הבלתי לגאליים"(Illegals Program) של הק.ג.ב., שבמסגרתה נשלחו זוגות של סוכנים לחיות בכל רחבי ארצות הברית במסווה של משפחות במשך יותר מעשור, ואף גדלו בה את ילדיהם, שלא ידעו דבר על זהותם הכפולה של הוריהם

הסדרה עוסקת במגוון גדול של סוגיות, החל בכללי והפוליטי (פטריוטיזם, אידאולוגיה, ומוסריות) ועד האישי והפרטי (מוסד הנישואים, חילוקי דעות בין בני זוג, לחצי ההורות, דמיון או שוני של ילדים והוריהם, ועוד).
 
למעלה