האנשים הבאים התפקדו אצל האטי

ycyclop

New member
האנשים הבאים התפקדו אצל האטי

הנה רשימת האנשים שהודיעו שיבואו. אם יש עוד אנשים אנא ידעו אותנו שנוכל להערך. בנוסף יהיה שרשור על אוכל למפגש: האטי: המארחת (עם בן הזוג?) ycyclop Tali Y backdoorslam ננסק בפלה אורן רונן? depstein ?: לא כותב הרבה אבל אני איתו בקשר shadowfax
 

ycyclop

New member
בתור מפגש ראשון

בתור מפגש ראשון אני חושב שמי שבא מקבוצת הבסיס של הפורום זה בהחלט מספיק ואכן שכחתי את gilgam69
 

backdoorslam

New member
מה עם Gilgam69?

מהכרות שלי איתו דרך מפגשים שכללו בעיקר משחקי לוח, אני טוען שאף מפגש לא מושלם בלעדיו. מי שלא ראה את giglam69 בזמן משחק סטלרס, לא ראה אקסטזת-משחק-לוח מעולם. ננסק, תמשוך אותו באוזן. (כבר אמרתי שחלק גדול מאיתנו מגיעים מתוך הגרעין הקשה של פורום משחקי תפקידים?)
 

האטי

New member
מצוקת כסאות?

עשרה אנשים נשמע לי כמות מתאימה לגודל הדירה. יש שתי ספות שיכולות להכיל 2-3 אנשים כל אחת, וארבעה כסאות. אם מישהו יוכל להביא איתו כסאות מתקפלים -זה יהיה מצוין.
 

האטי

New member
נמצא ספסל!

שכחתי לגמרי מקיומו של ספסל נוסף שעשוי לספק 3 מקומות ישיבה נוספים. לגבי פרטים והנחיות - אני אשלח מיילים אישיים לחברי הפורום, ואלו מכם שמזמינים את חבריהם, יהיו אחראים למסור להם את הפרטים.
 

ננסק

New member
מיקום מדויק של בית האטי?

וכדאי גם להסתכן ולחשוף פרט אישי בודד, את מספר הפלאפון שלך, כדי שנוכל להתקשר אליך ולבקש הוראות כשנלך לאיבוד בנבכי תל-אביב.
 

shadowfax

New member
אני ינסה למשוך את ROBBIN

איתי יש לו את ההרחבה של ערים ואבירים. בעניין מקום ישיבה, אני חושב שיש לשחק משחקי לוח במקום המיועד להם באמת: על הרצפה
 

האטי

New member
הסתייגות

אני בכל זאת ממליצה שלא להסחף עם כמות האנשים. למפגש ראשון, כעשרה אנשים נשמע לי מצוין. אחרת יהיה בלאגאן גדול מדי. הדירה גדולה אבל לא מדובר בסינמטק או באולם ענק, לכן כנס גדול יהיה קשה לקיים בה. יכול להיות שאחרי המפגש נגלה שאפשר היה לדחוס כאן עוד אנשים, ונלמד למפגשים הבאים. בינתיים אני מציעה ללכת על הערכה סולידית כדי שכולנו נהנה.
 

backdoorslam

New member
../images/Emo73.gif שאלה לאלו שיחזרו מהמפגש

האם יש מישהו מכם שבחזרתו מהמפגש מדרים על איילון, עובר דרך בת-ים ומוכן להושיב טרמפיסט (אני) ברכבו? זה באמת יקל עלי מאוד. תודה בכל אופן.
 
למעלה