הארה שמובילה להצעה...
לארנון וכולם שלום! לפני זמן מה הצעת ארנון, שננסה להתחיל להצליב אילנות ולמצוא הקשרים משפחתיים, ועד עכשיו לא נחלנו הצלחה גדולה. נראה לי שזה משום שאנו די מעטים. לכן, באילו דרכים ניתן לעניין חברים נוספים? לגמרי במקרה, יצאתי לפני כשעה למושבה ואת עיני צדו על לוחות המודעות, פרסומי המועצה לציון אירועי יום הזכרון לשואה ולגבורה. מסורת היא בשנים האחרונות, שאת הטקס המרכזי המציין את פתיחת יום הזכרון, עורכים תלמידי אחת הכיתות של התיכון/חטה"ב המקומיים. ואז באה לי הארה... עלה בדעתי, שאותם תלמידים, שקדו בכתה ז´ על עבודת "שורשים", כולם מתעדים את תולדות משפחתם ובונים את אילן היוחסין של משפחתם. אולי כדאי לפנות אל קהל התלמידים (למי שמעוניין) להוסיף את אילנות היוחסין שלהם. איך לעורר אותם - יש הרבה דרכים נקודת זכות העומדת לנוער, הם אשפי המחשב ובוודאי נמצא מביניהם כאלה המגלים עניין בנושא המעניין אותנו. האם הרעיון נראה לכם
ארנה
לארנון וכולם שלום! לפני זמן מה הצעת ארנון, שננסה להתחיל להצליב אילנות ולמצוא הקשרים משפחתיים, ועד עכשיו לא נחלנו הצלחה גדולה. נראה לי שזה משום שאנו די מעטים. לכן, באילו דרכים ניתן לעניין חברים נוספים? לגמרי במקרה, יצאתי לפני כשעה למושבה ואת עיני צדו על לוחות המודעות, פרסומי המועצה לציון אירועי יום הזכרון לשואה ולגבורה. מסורת היא בשנים האחרונות, שאת הטקס המרכזי המציין את פתיחת יום הזכרון, עורכים תלמידי אחת הכיתות של התיכון/חטה"ב המקומיים. ואז באה לי הארה... עלה בדעתי, שאותם תלמידים, שקדו בכתה ז´ על עבודת "שורשים", כולם מתעדים את תולדות משפחתם ובונים את אילן היוחסין של משפחתם. אולי כדאי לפנות אל קהל התלמידים (למי שמעוניין) להוסיף את אילנות היוחסין שלהם. איך לעורר אותם - יש הרבה דרכים נקודת זכות העומדת לנוער, הם אשפי המחשב ובוודאי נמצא מביניהם כאלה המגלים עניין בנושא המעניין אותנו. האם הרעיון נראה לכם