הארון שלא הגיע מעולם

kama_shay

New member
שלום :)
רכשתי ארון שירות (כ-700 ש״ח) באינטרנט לפני כחודש וחצי,
אמור היה להגיע מזמן – החיוב ירד – לא שמעתי מהספק

שירות הלקוחות בעיקרו השארת הודעה וחזרה בוואטאפ
הצ׳ט קרוב למביש, לפעמים מתרץ, לפעמים נטול הקשר – בקיצור אין עם מי לדבר

עשיתי מיני תחקיר באינטרנט – זו חנות עם ביקורות, חלקן טובות חלקן גרועות

שאלת תם: מה אני אמור לעשות כעת?
  • לבקש את כספי בחזרה במייל?
  • להגיש תלונה למועצה לצרכנות?
  • לתבוע?
מה הדרך הסבירה לצאת מזה במינימום מאמץ ונזק?
 

GoldenEyes

Well-known member
שלום :)
רכשתי ארון שירות (כ-700 ש״ח) באינטרנט לפני כחודש וחצי,
אמור היה להגיע מזמן – החיוב ירד – לא שמעתי מהספק

שירות הלקוחות בעיקרו השארת הודעה וחזרה בוואטאפ
הצ׳ט קרוב למביש, לפעמים מתרץ, לפעמים נטול הקשר – בקיצור אין עם מי לדבר

עשיתי מיני תחקיר באינטרנט – זו חנות עם ביקורות, חלקן טובות חלקן גרועות

שאלת תם: מה אני אמור לעשות כעת?
  • לבקש את כספי בחזרה במייל?
  • להגיש תלונה למועצה לצרכנות?
  • לתבוע?
מה הדרך הסבירה לצאת מזה במינימום מאמץ ונזק?
קודם כל לפנות לחברת האשראי בטענת כשל תמורה
חברת האשראי מחוייבת לטפל בזה מיידית , ולדרוש מהספק הוכחת אספקה
לא יוכיח ? כספך יושב לך
לדעתי אין טעם לפנות במייל אם אפילו בווצאפ לא עונים , תשלחי , מה כבר יכול להיות
המועצה לצרכנות אין לה כ"כ שיניים
 

kama_shay

New member
קודם כל לפנות לחברת האשראי בטענת כשל תמורה
חברת האשראי מחוייבת לטפל בזה מיידית , ולדרוש מהספק הוכחת אספקה
לא יוכיח ? כספך יושב לך
לדעתי אין טעם לפנות במייל אם אפילו בווצאפ לא עונים , תשלחי , מה כבר יכול להיות
המועצה לצרכנות אין לה כ"כ שיניים
אז כבר הייתי שם, ובדקתי, והופתעתי לרעה (אם הבנתי נכון מהנציגה): במקרה של כשל תמורה חברת האשראי מחוייבת לעצור תשלומים שלא ירדו בלבד.
ברגע שהתשלום ירד - זה ביני לבין בית העסק. חברת האשרי כבר לא בתמונה. אשמח לשמוע שאני טועה
 

GoldenEyes

Well-known member
אז כבר הייתי שם, ובדקתי, והופתעתי לרעה (אם הבנתי נכון מהנציגה): במקרה של כשל תמורה חברת האשראי מחוייבת לעצור תשלומים שלא ירדו בלבד.
ברגע שהתשלום ירד - זה ביני לבין בית העסק. חברת האשרי כבר לא בתמונה. אשמח לשמוע שאני טועה
מאתר המועצה הישראלית לצרכנות:


בכל מה שקשור לעצירת הכספים, חשוב לדעת כי חברת האשראי מחויבת לעצור את התשלומים העתידיים בלבד, והיא אינה מחזירה את הכספים שבהם כבר חויב הלקוח עד למועד משלוח פנייתו על הודעת הביטול.

בדרך כלל חברת האשראי מבררת עם המוכר אם המוצר סופק. במקרה שבו המוכר ממציא אסמכתא לאספקת המוצר (למשל, תעודת משלוח חתומה על ידי הקונה) חברת האשראי רשאית על פי החוק לחייב מחדש את הלקוח​

אם שילמת בתשלום אחד , חברת האשראי לא ממש תעזור לך
אבל אם תאיימי , ותודיעי שאת מבטלת את הכרטיס , תתפלאי כמה היא כן תהיה מוכנה לעזור
 

kama_shay

New member
אני אשמח - אבל אין טעם לאיים בלי שניים: אני לא באמת רוצה/יכול לבטל את הכרטיס
מה אני כבר יכול להגיד אם החוק לא לצידי? מה חברת האשראי מצידה תוכל לעשות?
 

GoldenEyes

Well-known member
אני אשמח - אבל אין טעם לאיים בלי שניים: אני לא באמת רוצה/יכול לבטל את הכרטיס
מה אני כבר יכול להגיד אם החוק לא לצידי? מה חברת האשראי מצידה תוכל לעשות?
יש לא יכול , ויש לא רוצה :)
וזה קל מאד לבטל וללכת לחברה אחרת . ולעיתים חברת האשראי עושה את החשבון שלה אם כדאי לה להתעסק עם זה או לא
כאמור , אתה יכול בנוסף להגיש תביעה קטנה בבית משפט . דרך ארוכה ולא תמיד משיגה את התוצאה הרצויה , לא בגלל שבית המשפט לא יהיה לצידך.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
שלום :)
רכשתי ארון שירות (כ-700 ש״ח) באינטרנט לפני כחודש וחצי,
אמור היה להגיע מזמן – החיוב ירד – לא שמעתי מהספק

שירות הלקוחות בעיקרו השארת הודעה וחזרה בוואטאפ
הצ׳ט קרוב למביש, לפעמים מתרץ, לפעמים נטול הקשר – בקיצור אין עם מי לדבר

עשיתי מיני תחקיר באינטרנט – זו חנות עם ביקורות, חלקן טובות חלקן גרועות

שאלת תם: מה אני אמור לעשות כעת?
  • לבקש את כספי בחזרה במייל?
  • להגיש תלונה למועצה לצרכנות?
  • לתבוע?
מה הדרך הסבירה לצאת מזה במינימום מאמץ ונזק?

דעתי - אם אתה מאמין שתקבל את הארון - חכה עוד קצת
אם אינך מאמין - בקש את הכסף חזרה, במידה ולא יחזירו הגש תביעה קטנה
 

kama_shay

New member
טוב - אני חבר מועדון הייטק-זון שם - וזה הכרטיס היחיד שלי - אבל השאלה שלי שונה - נגיד שאני מאיים והחברה רוצה לעזור לי:
מה היא יכולה לעשות? למשוך את התשלום בחזרה או פשוט לתת לי פיצוי על העסקה הכושלת שהיא הייתה רק צינור בו?
 

GoldenEyes

Well-known member
טוב - אני חבר מועדון הייטק-זון שם - וזה הכרטיס היחיד שלי - אבל השאלה שלי שונה - נגיד שאני מאיים והחברה רוצה לעזור לי:
מה היא יכולה לעשות? למשוך את התשלום בחזרה או פשוט לתת לי פיצוי על העסקה הכושלת שהיא הייתה רק צינור בו?
פיצוי לא
אבל היא כן יכולה למשוך את הכסף חזרה מהספק במידה ויש לו זיכויים עתידיים
 

אשלוז

New member
יש פה כשל תמורה, חברת האשראי תחזיר את התשלום אם כבר בוצע.
 
למעלה