הארי פוטר - הסיפור שאינו נגמר (אני הכנתי !)

einat162

New member
הארי פוטר - הסיפור שאינו נגמר (אני הכנתי !)

http://www.youtube.com/watch?v=KjGtGuzjnXA טוב, קודם כל הסבר למי שלא מכיר- ב 1984 יצא סרט הרפתקאות בשם Never Ending Story, זה שיר הנושא מתוכו. אחריו יצאו עוד 2 המשכונים אחד ב 1990 (אם אני לא טועה ) שהיה נחמד, ועוד אחד ב 1994 - שאומנם לא ראיתי, אבל הבנתי שהוא ממש עשה עוול לשניים הראשונים... בכל מקרה, נתקלתי בשיר הנושא במוצ"ש וזה ממש גרם לי לחשוב איך 2 הסרטים האלו היו כמו הארי פוטר של שנות השמונים (בקנה מידה של שנות ה-80,כן? ). קלאסיקה של סרט יחד עם הנסיכה הקסומה. בגלל שעבדתי על הסרטון ישנתי רק איזה 4-5 שעות וקמתי מסטולית לעבודה....
 

adi dion

New member
יואו הסיפור שאינו נגמר!!! ../images/Emo99.gif

זה היה הסרט הכי אהוב עליי כשהייתי קטנה
וידיאו יפה! :))
 

Foggie Day

New member
../images/Emo72.gifזה הסרט הכי טוב בעולם!

מבחינתי הארי פוטר אפילו לא משתווה לזה... הסיפור שאינו נגמר הוא הסרט שמסמל את הילדות שלי.. אני כל כך אהבתי אותו! ועד עכשיו כשאני רואה אותו אני עדיין מתמלאת בהרגשה ההרפתקנית הזאת שהייתה לי כשראיתי את הסרט כשהייתי קטנה.. למרות שעכשיו זה נראה לי פחות מציאותי ולעומת האפקטים של היום זה כמו שאני אעשה תיאטרון בובות מול מצלמה.. אבל שום דבר לא ישתווה לזה!!!
 

adi dion

New member
חחחחח ../images/Emo45.gif

אוי נזכרתי שפעם קניתי את הסיפור שאינו נגמר 2 ועדיין לא ראיתי XD
 

einat162

New member
אז תראי אותו ! הוא לא רע, השלישי גרוע !!!

היה סרט שלישי שיצא ב 1994- והוא לא הגיע לארץ. ראיתי את ה 25 דקות הראשונות שלו - והוא ממש גרוע. פשוט בושה.....
 

adi dion

New member
יו יש שלישי? :O

איכ, זה מה שאני שונאת. מתחילים להתלהב מסרט וחושבים שזאת סיבה מספיק טובה לחפש לו המשכים ובסוף רק הורסים
באמת פחדתי ש2 לא משהו אבל אני אסמוך עלייך ואראה את זה מתישהו :)) אבל איך יש המשכים, יש המשכים גם לספר הראשון? (או שהספר בכלל מבוסס על הסרט? אני כבר לא זוכרת..)
 

einat162

New member
את זוכרת נכון- היו 2 ספרים

נראה לי שבגלל שהיוצרים לקחו לעצמם "חירות ספרותית" אחרי שסיימו עם הספרים- השלישי יצא כ"כ גרוע. כמו שאמרתי, ראיתי בערך רק את ה 25 -30 הדקות הראשונות, ורק בסופם הוא נכנס לפנטסיה. כל הזמן הזה נתנו את סיפור הרקע שנמשך כמו מסטיק ( האבא של בסטיאן התחתן מחדש עם גרושה שיש לה בת שלא סובלת את בסטיאן והם עברו לגור איתם+ ביה"ס חדש). נקודת האור בסרט היא ג'ק בלאק באחד התפקידים הראשונים שלו......
 

Foggie Day

New member
../images/Emo72.gifהשני גם טוב!

אני בקושי זוכרת אבל מה היה בו.. נראה לי יש לי גם את הראשון וגם את השני בדיוידי.. בעצם את השני אני לא בטוחה שיש לי חח אני לא זוכרת.. בכל מקרה אם יש לי אותו לא ראיתי את הדיוידי.. ראיתי אותו פעם אחרונה כשהייתי בת איזה 10 או משהו כזה..
 
למעלה