הא-ס-ו-צ-י-א-צ-י-ו-ת.......

הא-ס-ו-צ-י-א-צ-י-ו-ת.......

אז ככה, מי שלא מכיר את המשחק, זה פשוט מאוד. אני כותב מושג - ואתה כותבים (בתגובות) מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש, שאני אומר את המושג הזה. כל יום, יבוא מושג אחר! (ואם אני לא כותב, תרגישו חופשי לכתוב אתם) המושג להיום: בית ספיר.
 

מתוקתקת

New member
חחח כן בטח

יקירי,או יקירתי, זו הרי עובדה שכל הפריקים ששוהים בספיר שעות ארוכות הם בטלנים חסרי כבוד עצמי,שלא מוצאים לעצמם דרך ביטוי אחרת. אני מקווה שהבהרתי את כוונתי.
 

Vindictively

New member
אשכרה טיפשה

אמרתי שאני בספיר? לא אמרתי שיש שם שיכורים מצחיקים ואת אמרת שאם אני חושבת שהם מצחיקים גם אני פריקית תסבירי לי תקשר המזדיין.
 

Vindictively

New member
ולא, זאת לא עובדה

זאת דעה של ילדה שהחליטה שהיא תכליל את חצי מהכפ"ס לפני שיצא לה להכיר אולי שמינית מהם. אני גם בטוחה שהבטלנים חסרי הכבוד האלו לא היו ששים להכיר אותך גם כן.
 

ילדת גן

New member
מה הקשר בין כבוד עצמי ללשבת בספיר?

הא??? לאנשים בספיר יש כבוד עצמי! ואם את לא מכירה אישית את מי שיושב שם אז פשוט לכי לישון ושבי בשקט!!!
 

מתוקתקת

New member
אויש...הנה עוד צומי מהלך

תשמעי, פעם הסתובבתי המון עם האנשים בספיר ועד היום אני בקשר עם חלק מהם. תתפלאי לדעת שאני אכן מכירה את רוב כפ"ס
 
../images/Emo128.gifזה מזה שטויות!!!

אולי כי אין לך שם חברים אז את חושבת שזה חבורת בטלנים חסרי חיים אבל ממש שטויות..... ממש כיף לשבת שם עם חברים ואת סתם מדברת שטויות ילדה.... ואל תכלילי שם את כל האנשים....... לא כולם פריקים לא כולם שיכורים ומסוממים והשיכורים באמת מצחיקים שם..חחח
 

ילדת גן

New member
חחחחח מוזר שכולכם אמרתם פריקים

לפני איזה חודש , ביום שישי אחד לא היה לי ולחברות שלי מה לעשות, אז הסתובבנו בספיר, ופתאום היה הצפה של איזה מליון ערסים שם, שהלכו מכות!!!!!!!
 
למעלה