הבאר- פרק 12- פופקורן וסרט

YossihNew

Well-known member
|פופקורן|🎞️

אז איך יואב יצא מהתסבוכת?

מה זה אומר שהצמיד אצל יאיר?

ומה יהיה בדייט?

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
האמת שחשבתי לעצמי… למה לעזאזל שג'מוס יבין מה זה "ילדודס"? למה שיאיר יאמר את זה, לעזאזל, בצריף?! אני לא אוהב את לימונדת הבית. לא אוהב את הבית בכלל. אבא שלו קנה, נו, למה המשפחה של דריה קנתה אולם נטוש? סתם ככה, נדל"ן שוכב בעיירות שלא מתקרבים אליהן. אהרון סורקין היה אדם מפחיד. מפחיד כמו הבן שלו. ואתם יודעים מי תציל את הטמבל, נכון?

למה כולם מסננים את הגר?! אוקיי, דני הייתי מבין, אבל לבנו אין תירוץ.

היא רומי רומי רומי רומי רומי רומי רומי. לא הבנת, ליעם? איפה כל החברות שלה, אתה שואל? כן, זימרי במתנ"ס. אה, אז בסדר, על יואב אפשר לוותר.

מעניין באמת. נדל"ן שוכב, מה יש לך? עיירות מפחידות. הוא יודע שאתה מדבר איתה, דביל וטיפש. הוא ראה שכתוב הגר! איזה לא שמח יאיר נראה.

מי נוהג שם? אני לא מבין, ביאליק להשכ… ליאת! ידעתי! מההתחלה ידעתי!

או שזה פיזנטי שנעול, קשה לדעת. והנה אלוהים, הידועה בכינויה נועה קולר. אפשר שהשוטרת מדאוס והסוכנת במועצה ישתפו פעולה? נועה קולר היא אלוהים ותוכיחו לי אחרת. אילנה לא ישנה בשקט. רק נועה קולר יכולה לשחק נשים עלובות בצורה כל כך מעוררת השראה.

נרדמת… עולב. כן, פה בבית אהרון אנחנו לא נאלחים כמו אשמורת, עם המשפחה של ראש המועצה. אבל אם יש לו את הצמיד זאת בעיה… לא יפה לשחק ברגשות של שי. רגע, במה הם יצפו? אלוהים אדירים, במקהלה. לבד בבית זאת הסדרה של חברה של עילי, הגר. יואב יצא ממש טמבל וממש מטומטם וממש משתין הרבה.

אף פעם לא חיבבתי את השחקנית של נאווה. מי איתם? זימרי? יאיר מתוסבך. ונראה לי שהוא ישלם ביוקר על ההתעסקות ביצור. אוי. ההורים של…

סופסוף שי פה. הרבה זמן לא הייתה פה החמודה. איזו חמודה היא כשהיא נבוכה. שתוק גולו. מצד שני משחקים לה בלב. מצד שלישי- לזרוק חובזות עדיף על לאכול שלווה? חשבתי שיראו את נעלמים. היא אוהבת סרטי אומנויות לחימה. ממש.

כי אתה אידיוט ואתה עולב. היא לא אוהבת אותו, עולב! אוי לא, גולו מבין דברים וזה רע כשמפגרים מבינים דברים.

אולי היא צריכה לקרוא לאלוטל שתגן עליה. לא ככה, גולו. וואו. מוזר, חשבתי לרגע שלזימרי יש אח תאום. מה היא קשורה לכל העניין הזה? ומי זה הבחור המסתורי? אותו עד שקרן גם אחראי להמון דברים פה, מה הוא קשור ומה ליאת קשורה? אה… אולי יש כאן רוע כפול. אולי ליאת רוצה את הצמיד לעצמה גם כן.

מעניין מה עשו לזימרי. אולי היפנטו אותו כמו שהוא היפנט בחממה.

איים עליהם הבחור…

עם החבר העולב השני שלו. דייט מסיבות של אהבה? לאכול להם מהאוכל? גולו, מה אתה רואה נעלמים?! אתה לא תבין את העלילה, בן אדם. ותמר לא באמת רצתה לשים מכשירי האזנה. יואב אידיוט, הוא לא יבין שאת בחורה ממש שווה, שי.

אז תוכלו להיות לבד בבית! כמו נטע! לא הבנתי למה רועי בטוח שהגר תהיה עם יואב. נראה לך?! כמו שזה נראה יואב יהיה לבד מסכן וגלמוד כשהגר ועילי יחקרו ביחד דברים לעיתון. הגר לא מבזבזת את הכישרון. לפחות החברים שלה מתעניינים במה שהיא כותבת, בניגוד למישהם פה שלא אזכיר את שמם ולא מתעניינים בדברים שמישהו, לא חשוב שמות, כותב.

למה אתה לובש חולצות עודפות של דריה?! למה?! מה היא מצאה בך?! להוסיף מפל… הצמיד כבר בטח נמצא אצל יאיר על היד. יואב, אמרתי לך שאתה אידיוט? נכון, בטח שאמרתי. כמה וכמה פעמים. אם כי אתה יעיל. מאוד. אה-הא! או או… מי נכנס?​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
נועה קולר בהחלט מעולה , רואה אותה גם בחזרות עכשיו..
די בין הפרק הזה לפרק הבא הבנתי שזו הוילה של הגודמנים , אז הנה עוד וילה מסוכנת ..
יואב אידיוט.. אבל די ברור לי שאם זו סדרה שהולכת לפי קו מסויים צפוי שהוא והגר יהיו ביחד... או שלא , כי זה כבר לקראת פרקים אחרונים לעונה ?..
 

שיר m

Well-known member
אההההה איזה מתח! אבל זאת בטח רק שי שנכנסה
צודקת שי, גם אני לא הבנתי איך הוא עבר את החצר בטעות במקום ישר לשרותים

העסקה של זימרי עם יאיר מעניינת אבל לא שווה הרבה והוא יודע את זה

הגר, הוא עיתונאי, הוא יגלה בסוף. אבל טוב שאת לא מספרת.
ואני חוזרת בי, הוא בצד של הטובים. הוא בטח יעזור בסוף במשהו.

אז מי זאת זאתי במכונית ומה היא רוצה?
 
למעלה