הבאת מטוס מחו"ל

הבאת מטוס מחו"ל

מחפשים טייסים להטסת ססנה 172 מקרואטיה לארץ.
התנאים:
1. מחיר שעה 960 ש"ח (רטוב).
2. עלויות נוספות:
א. טיסה ונסיעות הלוך
ב. מלון וארוחות.
סה"כ ש"ט צפויות: כ-12-15.
עד 3 טייסים יכולים לחלוק ביניהם את המשימה.
אגרות למיניהן על הבעלים של המטוס.
הזדמנות להתנסות בחווייה לא שגרתית.
מועד צפוי: סוף אוגוסט תחילת ספטמבר.
נא לפנות במסר אישי.

דוד.
 
וואו, את זה עוד לא שמעתי

יכול להיות שאני מפספס משהו, אבל....
למה שמישהו ישלם עלות לשעה כמו שעת שכירת מטוס, ויצטרך בנוסף לשלם עבור טיסה הלוך, מלון וארוחות?
 

Asaab

New member
הבאת מטוס מקרואטיה

כי כמה אפשר לטוס לראש פינה ובחזרה..?
כי אפשר לשלב את זה עם טיול אז חסכת כרטיס לכיוון אחד.
כי טייסים עם מעט שעות שרוצים לצבור שעות איכותיות ובארץ אין דבר כזה שעות איכותיות.
כי במילא אתה שוכר מטוסים במצב הרבה פחות טוב במחיר הזה כדי לטוס באיזורים,

והרשימה עוד ארוכה
 
המממם...

אין ספק שלטוס מקרואטיה לארץ זו חוויה מעצימה. אבל:
- בעולם מקובל שבעל המטוס מביא את המטוס שהוא קונה, או שהוא משלם לטייס העברות לעשות את זה בשבילו. במקרים רבים, טייס ההעברות מתלווה אל הקונה. התשלום עובר מבעל המטוס לטייס ההעברות, ולא להיפך.
- מי ערב לטייס ש"יקפוץ על המציאה" שהמטוס שהוא מביא אכן במצב תחזוקתי ראוי? שהביטוח אכן סביר? שכל הניירות בתוקף? הרי אותו "טייס אזורים" (שמקסימום טס לראש פינה וחזרה) לא בדיוק יודע לבדוק את הדברים האלה.
- איזה כיוון אחד בדיוק "חסכת" בטיול? טיסה בכיוון אחד עולה בדרך כלל יותר מטיסה הלוך ושוב.
- ומעל הכל - עד כמה זה חוקי? האם לאדם פרטי מותר להשכיר מטוס למישהו אחר? כי זה בדיוק מה שמנסים לעשות כאן.
&nbsp
בקיצור, נראה שהקונה של המטוס מנסה לתפוס טרמפ על טייסים תמימים, במקום להזיז את ישבנו ולהביא בעצמו את המטוס, או לשלם למישהו שיביא לו אותו. ישראבלוף.
&nbsp
 

CUT II CUT

New member
לא הכי אטי שבעולם ולא הכי בטוח.

נתחיל בזה שטייס נדרש לעלות על מטוס שהוא לא מכיר ולא יודע מה המצב התחזוקתי שלו.
הגיוני שאף אחד לא ישפץ את המטוס לפני המכירה אלא אם הבעלים ביקשו זאת במפורש, וגם אז התקלות המגעילות ביותר קורות אחרי תחזוקה.
אני כבעלים של המטוס הייתי חושב פעמיים למי אני נותן לעשות טיסת העברה, טייס צעיר אולי יחסוך לי כמה גרושים, אבל הסיכונים שיביא, לא ממש שווים את זה, לדעתי, וטייס מסחרי מנוסה צריך להיות פראייר לשלם את כל העלויות ועוד על שעות מטוס, שאגב, 900₪ זה בערך ב 25% יקר יותר ממה שעולה השכרת מטוס 172 במזרח אירופה.
 

ethanr

New member
על זה אומרים - ירצה, יאכל. לא ירצה, לא יאכל

הביקוש וההיצע יקבעו אם הבעלים ימלא את המטוס בשוכרים או לא.
לדעתי ניתן ללמוד הרבה בטיסות כאלו גם כאשר אתה לא מטיס (ומשלם...).
אם אני טייס בתחילת דרכי, והיה לי הזמן המתאים והכסף, הייתי בהחלט שוקל את זה ברצינות.
 

ddror10

New member
אותה גרידיות מהדיון על עלות שיעורי טיסה

גילדה של ותיקים שכורתים את הענף שהם יושבים עליו
כי מה איכפת להם , אחריהם המבול.
כצפוי, הגישה הישראלית הרגילה שהביאה אותנו ליוקר מחיה לא קשור לכלום...
עכשיו זה כבר מעגל שרק מנפח את עצמו.
עלובים !
 
למעלה