לפני שאתה צועק "אני פרחה"../images/Emo6.gif../images/Emo8.gif
אז... ספינינג ורכיבת שטח... שני דברים שונים לחלוטין! זה כמו לעשות מבחן בספרות למועמדים לפקולטה לפיזיקה גרעינית
כאחת שמוגדרת "חיה" בספינינג: סיבולת, מנחים, עומס... ה-כ-ל! נכנסתי לרכיבת השטח כולי אמביציה ומחשבה ש"אני הולכת לטחון/ קטן עליי..." ואמנם מצאתי פה ושם משהו ש"מזכיר" (בעיקר הג'אמפס כשאתה בירידה בשטח של סלעים ובורות
) - אבל מעבר למשהו הזה... הכל שונה לחלוטין. בכלל... בשטח אין משמעות לגמיעת מרחק בזמן נתון, המהירות דווקא מתאימה לרכיבת כביש. בשטח יש משמעות לעומס יותר מאשר למהירות, העליות בשטח הן משמעותיות יותר. מהירות? המממ... לא מומלצת בירידות (במיוחד לא בירידה מהר מסרק לכיסלון
ע"ע חתימתו של kimo... ספינדרים זו אני
) שלא לדבר על עניין השחרור מהקליטים ואם לא רוכבים עם קליטים... אז בכלל, יש שוני מהותי במנח כף הרגל ובאופן הדיווש. ובכלל... מה היא חצי שעה ספינינג? זה כמו אצל אצנים: יש את אלו שהם למרחקים ארוכים ויש מנגד את אלו של הספרינטים. רכיבת שטח מקבילה יותר להגדרה של "מרחקים ארוכים" - שם משחקת הסבלנות והטכניקה. בקיצור דרור, ממש לא מתאים מבחן שכזה. בוודאי שלא למטרה של "איתור" רוכבי שטח שעשויים להיות טובים יותר. ובכל מקרה, אם יש ביקוש כזה גדול... למה לא לתת צ'אנס לכולם? לפתוח שתי קבוצות (מתחילים ומתקדמים)... הלא מתאימים, תאמין לי, יסוננו מעצמם לאחר הרכיבה הראשונה ואם כולם מתאימים, אז יאללה... סבבה... יש מספיק שבתות ומספיק "שטח" לכולם
ואפילו?
... אולי עוד ניפגש שם