הבדל ברכיבת כביש באופני שטח לאופני כביש
אז ככה, אני רוכב דיי חובב, ולא באופן עקבי.
ברשותי אופני שטח- אופני מדבקה אומנם מאולומיניום אבל שוקלות קצת יורת מ- 15 ק"ג.
לאחרונה יוצא לי לרכב קצת בכבישים, ואני מרגיש שאופניים בירידות לא מצליחות לפתח מהירות, וגם הדיווח מתבצע "על ריק".
בעליות זה כבר סיפור קשה תרתי משמע.
כשחולף לצידי רוכב אופני כביש, נדמה שהוא רוכב דיי בקלילות, שלא לדבר על המהירות שהוא מפתח בירידה.
אני מתאר לעצמי שאולי הוא בכושר טוב יותר ממני אבל נראה לי שזה גם קשור להבדלים בין סוגי האופניים.
אז השאלה העיקרית שלי היא עד כמה אופני כביש אכן מהירות וקלות יותר לדיווש מאופני שטח (מדבקה)?
אני מתכוון לאופני כביש ממוצעות בסכום של 5000 ש"ח... ולא לאיזה דגם יוקרתי שעשוי מחומרים מורכבים...
סתם תוהה אם בשביל להנות מחווית הרכיבה פעם בכמה זמן בכביש שווה לרכוש זוג אופני כביש, או שהשיפור הוא לא כזה מאוד משמעותי מבחינת הקלות והחוויה עצמה.
אז ככה, אני רוכב דיי חובב, ולא באופן עקבי.
ברשותי אופני שטח- אופני מדבקה אומנם מאולומיניום אבל שוקלות קצת יורת מ- 15 ק"ג.
לאחרונה יוצא לי לרכב קצת בכבישים, ואני מרגיש שאופניים בירידות לא מצליחות לפתח מהירות, וגם הדיווח מתבצע "על ריק".
בעליות זה כבר סיפור קשה תרתי משמע.
כשחולף לצידי רוכב אופני כביש, נדמה שהוא רוכב דיי בקלילות, שלא לדבר על המהירות שהוא מפתח בירידה.
אני מתאר לעצמי שאולי הוא בכושר טוב יותר ממני אבל נראה לי שזה גם קשור להבדלים בין סוגי האופניים.
אז השאלה העיקרית שלי היא עד כמה אופני כביש אכן מהירות וקלות יותר לדיווש מאופני שטח (מדבקה)?
אני מתכוון לאופני כביש ממוצעות בסכום של 5000 ש"ח... ולא לאיזה דגם יוקרתי שעשוי מחומרים מורכבים...
סתם תוהה אם בשביל להנות מחווית הרכיבה פעם בכמה זמן בכביש שווה לרכוש זוג אופני כביש, או שהשיפור הוא לא כזה מאוד משמעותי מבחינת הקלות והחוויה עצמה.