הבהרה לגבי ביצוע שעות ים למשיט-60
בספטמבר 2001 נכנסה לתוקף תקנה שכל מי שברצונו להוציא רשיון משיט בינלאומי,חייב ביציאה או כניסה לישראל. מתוך סיליבוס של משרד התחבורה (למדריכים ובתי ספר לשייט): נספח ג´: 1.ביצוע הפלגה בין לאומית שמשכה 8 ימים או יותר ונרשמה כניסה או יציאה באחד מנמלי או מעגנות מדינת ישראל. האסמכתא לכניסה או יציאה תוצג מעל גבי רישום בביקרות הגבולות בדרכון, או במקרה יציאה מישראל, ע"י רשימת מפליגים מאושרת ע"י ביקורת הגבולות. *בנוסף, שימו לב כיצד שגם אופן ביצוע אישור חתימה של סקיפר אחראי, לשעות ים השתנה. בעבר היה מקובל להדפיס מכתב סטנדרטי ולהעבירו למשרד התחבורה, כלי שייט קטנים. כיום הענינים קצת הסתבכו: מתוך נספח ג´: 4. הצגת אישור הפלגה חתום ע"י קברניט הספינה (סקיפר) כאשר הוא מצהיר בשבועה על אמיתות האישור ותוכנית ההפלגה המפורטת וצמודה לאישור ההפלגה. (הקברניט ירשום את פרטיו המלאים ואת מס´ ההסמכה של רשיונו) 5.תוכנית ההפלגה תכלול מועדים ואתרים בפרוט, לכל יום מ-8 ימי ההפלגה. *הסקיפר החותם, מקבל טופס מיוחד ממשרד התחבורה, אותו הוא ממלא לפרטיו לפי הנ"ל. בתיה
בספטמבר 2001 נכנסה לתוקף תקנה שכל מי שברצונו להוציא רשיון משיט בינלאומי,חייב ביציאה או כניסה לישראל. מתוך סיליבוס של משרד התחבורה (למדריכים ובתי ספר לשייט): נספח ג´: 1.ביצוע הפלגה בין לאומית שמשכה 8 ימים או יותר ונרשמה כניסה או יציאה באחד מנמלי או מעגנות מדינת ישראל. האסמכתא לכניסה או יציאה תוצג מעל גבי רישום בביקרות הגבולות בדרכון, או במקרה יציאה מישראל, ע"י רשימת מפליגים מאושרת ע"י ביקורת הגבולות. *בנוסף, שימו לב כיצד שגם אופן ביצוע אישור חתימה של סקיפר אחראי, לשעות ים השתנה. בעבר היה מקובל להדפיס מכתב סטנדרטי ולהעבירו למשרד התחבורה, כלי שייט קטנים. כיום הענינים קצת הסתבכו: מתוך נספח ג´: 4. הצגת אישור הפלגה חתום ע"י קברניט הספינה (סקיפר) כאשר הוא מצהיר בשבועה על אמיתות האישור ותוכנית ההפלגה המפורטת וצמודה לאישור ההפלגה. (הקברניט ירשום את פרטיו המלאים ואת מס´ ההסמכה של רשיונו) 5.תוכנית ההפלגה תכלול מועדים ואתרים בפרוט, לכל יום מ-8 ימי ההפלגה. *הסקיפר החותם, מקבל טופס מיוחד ממשרד התחבורה, אותו הוא ממלא לפרטיו לפי הנ"ל. בתיה