הבהרה

Noaal

New member
הבהרה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

למען הסר ספק בעקבות תגובות שקיבלתי: 1. אינני עובדת חברה סלולרית ולעולם לא הייתי ואין גם כוונה להיות כזו בעתיד!!!! 2. אינני מהללת או תוקפת אף חברה... 3. אני לקוחת אורנג´ (כפי שרשמתי) וכן, אני ממאוכזבי סלקום. 4. כל המתנות שקיבלתי מחב´ אורנג´ הם לא כי קיבלתי אותם בגלל העינים היפות שלי, אלא כי זו הדרך בה אורנג´ החליטה "לפצות" אותי או לחילופין "לחזר" אחרי. 5. האנשים שאני "מכירה" באורנג´ הם לא חברים שלי ולעולם לא היו, אני מכירה אותם אך ורק כי התעקשתי לקבל שירות שלדעתי מגיע לי מעצם היותי לקוחה (ובעצם מגיע לכל לקוח - אבל לא כולם מתעקשים) וכנראה שהיה צדק בדרישות שלי כי כמעט כולן נענו, ואף היו דברים שבאו מצד אורנג´ עצמם (כמו להחליף לי מכשיר 6210 לערכה חדשה לאחר שהיה בתיקון בממוצע פעם בחודש ב-7 חודשים האחרונים). 6. הרצון שלי לדעת על תקלות של אורנג´ (בעיקר מתחום הרשת) זה בגלל דבר אחד: התשובות לחלק מהתקלות שדיווחתי לאורנג´ היו של הבעת תמיהה וטענה כי התקלות הן" "מוזרות", "לא הגיוניות", "פעם ראשונה ששמעו על כך", "יחודיות" וכו´ וכו´ וכו´... משמיעה על תקלות של אנשים המגיעים למרכזי שירות (וכידוע יש לי הסטוריה בהם), מסתבר שאני לא כ"כ היחידה ואני פשוט רוצה לדעת כמה אנשים נתקלו בבעיות דומות לשלי או בבעיות "יחודיות" וכו´... מקווה שעשיתי קצת סדר לרובכם....
 
למעלה