הבוגד העריק כבר מוכיח את טעותו של נתניהו כשהחליט להכניס אותו לקואליציה שלו

הזבלבל הזה קורא ליופוזיציה להיכנס לממשלה כלומר הוא בעצם משדר לציבור אני לא סומך על נתניהו בואו תצטרפו. הבעיה שהוא מבקש מהשמאל האנטי ציוני הרקוב להיכנס לממשלה כדי לנטרל באופן סופי את השפעת הימין האמיתי הציונות הדתית או מה שנשאר ממנה ועוצמה יהודית או מה שנשאר ממנה.
את זה נראה בבחירות הבאות שיבואו . נראה כמה מנדטים יקבלו סמוטריץ ובן גביר .
למעשה אין כבר מפלגות ציוניות במדינת ישראל. ליברמן הוא ציוני כמו שאני חזרתי עכשיו מהחלל החיצון במסגרת תפקידי כמנהל משימות מורכבו עם חוצנים מגלקסיות רחוקות. מי שרוצה לזרוק יהודים חרדים למזבלה העירונית עם מריצה הוא יהודון אנטי ציוני .
מפלגת המחנה הלכלכלתי ומפלגת אין עתיד הן מפלגות פוסט ציוניות .גם הליכוד אינה מפלגה ציונית אלא היא מפלגה פוסט ציונית.
בלינקן אמר על יאיר לאפיד לסנאטור מהמפלגה הרפובליקנית שהוא מקווה שבבחירות הבאות בישראל ראש הממשלה יהיה יאיר לאפיד כי הוא כמו פלסטלינה. כאן בכתבה במיאמי הרלד כתב העיתונאי שבלינקן אמר נתניהו הוא אגוז קשה לפיצוח אבל יאיר לאפיד אפשר לשחק איתו ולעצב איתו את המדיניות שלנו בלי התנגדויות.
אז נתניהו עשה בחודש האחרון צעד קדימה ושני צעדים אחורה ריקוד תימני בזה שהוא הכניס לגועליציה שלו נחש שיחתור תחתיו.
גם העבד הנרצע של נתניהו יעקוביבי ברדיוגו בעוד כמה חודשים יתהפך ומתמיכה בעריק ויכריז שהעריק צריך להיות מסולק מהקואליציה בדיוק כמו שתמך בהכנסת שני האפסים שעל הידיים שלהם רשום הדם של 1200 נרצחים בנובה ובקיבוצים ובצבא הגנץ והאייזנפות ואחר כך היה מאלה שהוקיעו אותם ואמר שהם נזק לקואליציה נזק למלחמה.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה