הבוס שלכם מגבה אתכם מול לקוחות?

הבוס שלכם מגבה אתכם מול לקוחות?

לקוח מתעצבן עליכם, שלא בצדק. האם הבוס מגבה אתכם מולו?
 
כן

וגם אני מגבה את מי שתחתיי מול הלקוחות הלקוח תמיד צודק, אבל צריך להבין שכשעובד עושה טעות ומודע אליה, וגם אם לא באשמתו , גם הוא עובר תהליך לא נעים ולא כיף, וחייבים להתחשב גם ברגש שלו, ואם אני מעריכה את העובד שלי אני מעריכה אותו גם כשהוא טועה... אחר כך יהיה בירור, שבו כבר אדבר כמו שאני חושבת שצריך, ואעיר מה שצריך... אבל מול הלקוח אשתדל להיות מאוד נייטראלית, וזה גם תלוי במקרה, אבל בגדול אני קודם כל אספק עזרה ראשונה להרגעת הרוחות משני הצדדים.. ואם מדובר בי , אני מצפה מהמנהלת שלי לעשות את אותו הדבר..וייאמר לזכותה שהיא כזאת, ושזה משהו שלמדתי ממנה
 
יש

לך רעיון לשאלה יומית? אני אשמח אם תעזרי לי. אני גם אחשוב על שאלה.
 
אני מודה

שכשראיתי שלא העלית שאלה, תיארתי לעצמי שבטח כבר לא ידעת מה לשאול, וניסיתי לחשוב על משהו, ולא הצלחתי לעלות כלום בראש.. האמת שחשבתי על עניין מסויים לא קל, אבל לא ידעתי אם זה יתאים או לא.. כי הרוב באים לכאן עם שאלות של עובדים, והבעיות שאני נתקלת בהם הם יותר בצד ניהולי...כל מיני סיטואציות קצת לא נעימות מול עובדים כאלו ואחרים..ולכן ויתרתי על השאלה
 

cdcd1

New member
בעבודה קודמת מדיניות החברה

שלום, עבדתי לפני מספר שנים בחברת OUTSOURCING עשינו עבודות עבור לקוחות בחברה וגם אצל הלקוח, כאשר החברה ניסתה כל הזמן להוציא עוד שעות מהלקוח והפעילה לחץ (בצורה מתוחכמת) על העובד להעמיס שעות של לוגיסטיקה וכו' על הלקוחות, העובד נמדד גם לפי סך כל השעות שחוייבו הלקוחות, אבל ברגע שללקוח היתה טענה כלשהי, גם לעובד אותו נשא על כפיים רגע קודם, הייתה התנערות מהירה מהעובד, והעובד מצא עצמו לבד מול הלקוח.
 
למעלה