שלום לכולם.
לפני כ 8 ימים החזרתי מוצר להום סנטר והם הסכמו לקבל את המוצר ללא בעיות.
האחמ"שית שם הסבירה לי שהיא מעבירה את בקשתי לזיכוי אצל ה"מטה" של הום סנטר ושהזיכוי יופיע אצלי במועד החיוב הבא של כרטיס האשראי שלי.
בינתיים עברו 8 ימים, והזיכוי המובטח ההוא לא מופיע בפירוט החיובים של כרטיס האשראי שלי באתר שלהם באינטרנט.
שואל אתכם אם לדעתכם זה תקין שכך הם מעכבים את הזיכוי שלי ואני במעמד של "מבקש זיכוי" ולא אחד שקיבל זיכוי ממש.
כל שיש בידי הוא צילום של שובר הזיכוי.
אני אומר לעצמי שבכל בעיה, כל טעות או הקפאה של בית העסק, אני פשוט אכלתי אותה.
אני מן "נושה".
לפני כ 8 ימים החזרתי מוצר להום סנטר והם הסכמו לקבל את המוצר ללא בעיות.
האחמ"שית שם הסבירה לי שהיא מעבירה את בקשתי לזיכוי אצל ה"מטה" של הום סנטר ושהזיכוי יופיע אצלי במועד החיוב הבא של כרטיס האשראי שלי.
בינתיים עברו 8 ימים, והזיכוי המובטח ההוא לא מופיע בפירוט החיובים של כרטיס האשראי שלי באתר שלהם באינטרנט.
שואל אתכם אם לדעתכם זה תקין שכך הם מעכבים את הזיכוי שלי ואני במעמד של "מבקש זיכוי" ולא אחד שקיבל זיכוי ממש.
כל שיש בידי הוא צילום של שובר הזיכוי.
אני אומר לעצמי שבכל בעיה, כל טעות או הקפאה של בית העסק, אני פשוט אכלתי אותה.
אני מן "נושה".