הבטחה שאקבל זיכוי במועד החיוב הבא

exprexs

Member
שלום לכולם.
לפני כ 8 ימים החזרתי מוצר להום סנטר והם הסכמו לקבל את המוצר ללא בעיות.
האחמ"שית שם הסבירה לי שהיא מעבירה את בקשתי לזיכוי אצל ה"מטה" של הום סנטר ושהזיכוי יופיע אצלי במועד החיוב הבא של כרטיס האשראי שלי.
בינתיים עברו 8 ימים, והזיכוי המובטח ההוא לא מופיע בפירוט החיובים של כרטיס האשראי שלי באתר שלהם באינטרנט.

שואל אתכם אם לדעתכם זה תקין שכך הם מעכבים את הזיכוי שלי ואני במעמד של "מבקש זיכוי" ולא אחד שקיבל זיכוי ממש.
כל שיש בידי הוא צילום של שובר הזיכוי.
אני אומר לעצמי שבכל בעיה, כל טעות או הקפאה של בית העסק, אני פשוט אכלתי אותה.
אני מן "נושה".
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
שלום לכולם.
לפני כ 8 ימים החזרתי מוצר להום סנטר והם הסכמו לקבל את המוצר ללא בעיות.
האחמ"שית שם הסבירה לי שהיא מעבירה את בקשתי לזיכוי אצל ה"מטה" של הום סנטר ושהזיכוי יופיע אצלי במועד החיוב הבא של כרטיס האשראי שלי.
בינתיים עברו 8 ימים, והזיכוי המובטח ההוא לא מופיע בפירוט החיובים של כרטיס האשראי שלי באתר שלהם באינטרנט.

שואל אתכם אם לדעתכם זה תקין שכך הם מעכבים את הזיכוי שלי ואני במעמד של "מבקש זיכוי" ולא אחד שקיבל זיכוי ממש.
כל שיש בידי הוא צילום של שובר הזיכוי.
אני אומר לעצמי שבכל בעיה, כל טעות או הקפאה של בית העסק, אני פשוט אכלתי אותה.
אני מן "נושה".
תוכל להסביר מה לדעתך לא תקין ?
כשאתה קונה החיוב מופיע רק במועד החיוב הבא בחברת האשראי וכשאתה מחזיר הזיכוי מופיע רק במועד החיוב הבא של חברת האשראי.
 

exprexs

Member
לברזילי -
דיברתי על שיהוי בזיכוי, עיכוב בזיכוי.
אני לא אומר כאן ש"גנבו לי" ולא "רימו אותי".
אם למשל הייתי מקבל את הזיכוי היום, זה היה מופיע באתר של ויזה מקס.

יתכן שאכן אקבל את הזיכוי במועד הפירעון שזה ה 10 בחודש יוני ( מקווה ).
אך בתקופת השיהוי הזאת, כל זמן שלא נרשם "זיכוי", יש מקום לספק שמא לא אקבל את הזיכוי בכלל.
לא הייתי אומר זאת אם הייתי מקבל זיכוי מיידי מודפס באמצעות מכשיר חיוב בכרטיסי אשראי ( מה שלא קרה ). זיכוי כזה היה מופיע מיד בתנועות החיובים שלי באתר ויזה מקס, או אולי ביום למחרת הזיכוי.

אני אומר ש -
שיהוי, עיכוב בהוראת הזיכוי, מציבים אותי בסיכון של מן "נושה".
נושה, זה אחד שמגיע לו כסף ועדיין לא קיבל אותו.

אני חושב שזה לא מוצדק שהפכתי למן "נושה" במקום שאהיה צרכן שמזוכה באשראי מיד ובמקום ( זה מיידי ממש ).
כ"צרכן", אני לא צריך לעבור סיכונים כאלה כמו נושה.

כצרכן, מגיע לי לקבל זיכוי ממש באופן מיידי, כאן ומיד.
אני לא "מבקש זיכוי" אלא "מזוכה מיד".
אם למשל בית העסק פושט רגל ממש למחרת שכבר קיבלתי זיכוי, זה לא צריך להפריע לי בכלל, מפני שהזיכוי נרשם במאגר החב' אשראי לפני פשיטת הרגל ולא לאחריו.
ההבדל מאוד קריטי.

אם הום סנטר ימשיכו לעבוד רגיל, כנראה שאקבל את הזיכוי המובטח.
אם מישהו יתרשל שם בהנה"ח, עליי להסב את תשומת ליבו על כך, ולחזור שוב ולבקש את אותו הזיכוי כך שיופיע ב 10 ביולי.
אם הום סנטר ( למשל ) יכריזו על פשיטת רגל בתקופת ההמתנה שלי לזיכוי , אין יוצא ואין בא, הכל נעול. הלך הכסף.....

תן סימן שהבנת.
 
נערך לאחרונה ב:

TCH_ma

Active member
היא אמרה לך "במועד החיוב הבא של כרטיס האשראי " וכך נהוג לעשות בד"כ,
החודש רק החזרת את המוצר, את הזיכוי תראה בפירוט בתחילת החודש הבא.
 

exprexs

Member
אני מעולם לא שמעתי על כך.
תמיד קיבלתי זיכוי אשראי מיידי.

ממה שאני מבין אני למעשה מן נושה, בעל חוב.
אם למשל הום סנטר פושטת את הרגל, אז אכלתי אותה.
זה לא צריך להיות ככה.
אני אמור לקבל את הכסף שלי באופן שבו שילמתי ובמיידי.
אני באמת לא מבין מה קורה למדינה שלנו, למה אנשים מתנהגים ככה.
מילא אם לא היו מקבלים את המוצר.
אבל גם קיבלו את הכסף וגם המוצר בידיהם.
כל שיש לי זה צילום של שובר זיכוי.
 

exprexs

Member
גם אין לי שום טלפון, וואצאפ או נציג שירות אנושי שידבר אתי .
שום דבר.
הכל רק באינטרנט.
אין מענה אנושי באף פינה.
חב' האשראי לא מתערבת.
אין אף אחד לצדי.
אני חושד במידה רבה שכספי לא ישוב אליי לעולם.
אני לא מבין את ההיגיון, אלא אם כן יש כאן זדון של להרוויח זמן.
אם משהו קורה לפתע, אז אכלתי אותה.
פשיטת רגל, מישהו שהתרשל בעבודתו.

זה נראה לי לא בסדר ולא תקין ולא מוצדק.
 

exprexs

Member
זה מאוד מצער שאנו חיים במן עידן חדש שכזה.
שבו הצרכן רק משלם במיידי, אבל לא תמיד מקבל את כספו באותה מיידיות. כוונתי להום סנטר אור יהודה.

תקופת השיהוי הזאת עם ההחזר הכספי, נראית בעיניי כמו פתח לכל מיני תקלות לא צפויות.
מי שהוא שועל, יודע איך לנצל זאת לטובתו.
למה עליי לקוות שהום סנטר לא יפשטו את הרגל במהלך ההמתנה הזאת לזיכוי שלי ?
מה בדיוק עשיתי לא נכון?
אני חושב שהמדיניות הזאת איננה כה תמימה כפי שהיא מתוארת.

פעם היה טלפון, וואצאפ, פקס , הייתה קופה ראשית שנתנה זיכוי מיידי.
כל אלו פגו. לא קיימים.
במקרה הכי טוב, יש קופאית או אחמ"שית, וגם זה בקושי.
וה"איש הרע" לעולם נסתר, לעולם זהותו אלמונית. כסאו בלתי מאויש.
"זה לא אני, זה ההנחיות".
זה כן אתה. זה כן אתה.
הראש הזה שמסתתר מאחורי שינויי מדיניות שכאלה, הוא ראש מרושע.
אני באמת לא אוהב את זה.
יצא שאני מן "נושה" כמו אחד שביצע הזמנה, שילם והובטח לו.
אבל אני לא נושה.
אני צרכן שהחזיר מוצר לאחר יום, עם קבלה ואריזה ואפילו עם השקית המקורית שלהם.
 

כוכבית מצויה

Well-known member
זה מאוד מצער שאנו חיים במן עידן חדש שכזה.
שבו הצרכן רק משלם במיידי, אבל לא תמיד מקבל את כספו באותה מיידיות. כוונתי להום סנטר אור יהודה.

תקופת השיהוי הזאת עם ההחזר הכספי, נראית בעיניי כמו פתח לכל מיני תקלות לא צפויות.
מי שהוא שועל, יודע איך לנצל זאת לטובתו.
למה עליי לקוות שהום סנטר לא יפשטו את הרגל במהלך ההמתנה הזאת לזיכוי שלי ?
מה בדיוק עשיתי לא נכון?
אני חושב שהמדיניות הזאת איננה כה תמימה כפי שהיא מתוארת.

פעם היה טלפון, וואצאפ, פקס , הייתה קופה ראשית שנתנה זיכוי מיידי.
כל אלו פגו. לא קיימים.
במקרה הכי טוב, יש קופאית או אחמ"שית, וגם זה בקושי.
וה"איש הרע" לעולם נסתר, לעולם זהותו אלמונית. כסאו בלתי מאויש.
"זה לא אני, זה ההנחיות".
זה כן אתה. זה כן אתה.
הראש הזה שמסתתר מאחורי שינויי מדיניות שכאלה, הוא ראש מרושע.
אני באמת לא אוהב את זה.
יצא שאני מן "נושה" כמו אחד שביצע הזמנה, שילם והובטח לו.
אבל אני לא נושה.
אני צרכן שהחזיר מוצר לאחר יום, עם קבלה ואריזה ואפילו עם השקית המקורית שלהם.
אתה סתם חופר!
 
למעלה