הבטחתי פוקאצ'ות, לא?

שרית, שתהי לי בריאה

אולי תבואי אלי ולדפנה קצת עם כל הספינג'ים שלך והסופגניות, רק מלראות את אורך המתכונים שלך, אין לנו כח להכין.
 

dafgol

New member
שרית....אין עליך ../images/Emo71.gif../images/Emo25.gif../images/Emo140.gif

אנחנו טחנו היום בערב לביבות אצל עדן, לירון הכין לביבות....סוף סוף סוף הדרך......יאמי יאמי
 

frige

New member
הבטחתי פוקאצ'ות, לא?

אז הראל שלי ביקש לגן פיתה זעתר (כך הוא קורא לזה) הייתי מכינה לו על פיתה רגילה. החלטתי להכין לבד. והרי התוצאה. הבצק הוא מדהים, נפלא לעבוד איתו. ממש ממש לטעים. קילו קמח 2 כפות שמרים יבשים 3 כפות כפית מלח 2 כפות סוכר 2 וחצי כוסות מים 6 כפות שמן את השמרים התפחתי בנפרד מהקמח - המסה בחצי כוס מים חמימים ו2 כפות סוכר לאחר שהשמרים התפרעו היטב (כחצי שעה) להוסיף לקמח עם שאר החומרים, לשתי ביד כעשר דקות, הבצק נעים לעבודה. להניח להתפחה כפולה (כשעה), לחבוט להוצאת האויר ,עיצוב צורה ,ביצה ושומשום בהיקף ושמן זית בנדיבות וזעתר במרכז לתנור ב180 מעלות 15-20 דקות עד השחמה קלה ...לא יותר מידי לצנן על רשת איך הוא שמח לקחת אותן לגן. הכנתי לו כמה ושמתי במקפיא.
 

frige

New member
וגם לאבא ואמא מותר

אז על הבצק מרחתי שמן זית, חתיכות בצל, חתיכות גבינה בולגרית, חתיכות גבינה צהובה, פיטריות, חתיכות עגבניה, תבלין לפיצה, אורגנו, שומשום ולתנור. יצא משגע.
 

frige

New member
וגם לאלעד ואיתי הראל התעקש שאעשה

פיתות קטנות גם לילדים הקטנים שלי. אלו בלי הזעתר הן 2 עיגולים שעל הראשונה מרחתי שמן זית, קובייה של גבינה בולגרית וזעתר וכיסיתי בעיגול נוסף, מרחתי ביצה ושומשום. כמה פשוט ככה טעיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם. כמובן שגם אנחנו אכלנו. נחטפו.
 

dafgol

New member
Zה נראה טעים....חבל"ז

נראה לי שאנסה להכין עם בר ביחד פוקאצ'ות לקראת סוף השבוע.....גם נעים וגם טעים.
אין עליך
 

S r 35

New member
יה-אללה איך יש לך סבלנות לכל זה

אני הייתי מאבדת את הצפון מזמן והולכת לרכוש משהו במעדניה / קונדיטוריה / מסעדה הקרובה. שרית, את יכולה לפתוח דוכן במרכז חורב בימי חמישי-שישי, לא צוחקת. יש המוני כרמליסטים צפונבונים שהיו מוכנים לשלם במיטב כספם עבור האוכל הטעים שלך. תחשבי על זה ...
 
למעלה