הבטיחו לגלות לכם איך להקים עסק של 6 ספרות בלי להתאמץ?
אני לא יודעת מה איתכם, את מרבית המיילים שמבטיחים לי עסק של 6 ספרות בלי להתאמץ אני פשוט מעיפה לפח. למה? כי כשמבטיחים לי פיתרון קסם, אני מקבלת מייד את ההרגשה שלא לוקחים אותי ברצינות, ושמישהו בצד השני אורב לי וכל מה שהוא רוצה זה לקבל את הכסף שלי ומה שיותר ממנו. שמי שירוויח זה מי ששולח לי את המייל הזה.
יש כמה דברים שאני רוצה לשים פה.
לפעמים, ביחוד כשקשה לנו וכשמשהו לא עובד, אנחנו מחפשים פתרון קסם. משהו או מישהו שיעשה בשבילינו את העבודה וישחרר אותנו מהלחץ הזה ומהצורך להחליט ובכלל כדי שנוכל לנוח לרגע.
לפעמים אנחנו רוצים להאמין שיש איזה סוד גדול שאנחנו לא יודעים וכשנגלה אותו כל בעיותינו יפתרו.
לפעמים יש משווקים שמנצלים את שני הדברים האלו כדי לשחרר לנו הבטחה גדולה, שרק מלקרוא אותה אנחנו מרגישים שיש שמה משהו לא אמין.
זה לא אומר שאין אנשים שירוויחו מזה אבל זה אומר שכנראה מי שירוויח הכי הרבה זה מי ששחרר את ההבטחה הזו.
כמה דברים שאפשר ללמוד מזה:
קייץ נעים.
אפרת רמתי, ליווי עסקי ממוקד תוצאות
אני לא יודעת מה איתכם, את מרבית המיילים שמבטיחים לי עסק של 6 ספרות בלי להתאמץ אני פשוט מעיפה לפח. למה? כי כשמבטיחים לי פיתרון קסם, אני מקבלת מייד את ההרגשה שלא לוקחים אותי ברצינות, ושמישהו בצד השני אורב לי וכל מה שהוא רוצה זה לקבל את הכסף שלי ומה שיותר ממנו. שמי שירוויח זה מי ששולח לי את המייל הזה.
יש כמה דברים שאני רוצה לשים פה.
לפעמים, ביחוד כשקשה לנו וכשמשהו לא עובד, אנחנו מחפשים פתרון קסם. משהו או מישהו שיעשה בשבילינו את העבודה וישחרר אותנו מהלחץ הזה ומהצורך להחליט ובכלל כדי שנוכל לנוח לרגע.
לפעמים אנחנו רוצים להאמין שיש איזה סוד גדול שאנחנו לא יודעים וכשנגלה אותו כל בעיותינו יפתרו.
לפעמים יש משווקים שמנצלים את שני הדברים האלו כדי לשחרר לנו הבטחה גדולה, שרק מלקרוא אותה אנחנו מרגישים שיש שמה משהו לא אמין.
זה לא אומר שאין אנשים שירוויחו מזה אבל זה אומר שכנראה מי שירוויח הכי הרבה זה מי ששחרר את ההבטחה הזו.
כמה דברים שאפשר ללמוד מזה:
- מה שלא מרגיש לנו אמיתי ונכון - סביר להניח שהוא לא אמיתי ולא נכון עבורנו, והוא רק הסחה מהדרך שלנו
- אם יש לנו בעיה - או שחשוב לנו לשפר משהו - לחפש עזרה משמעותית ואמיתית שנותנת ערך. יש מספיק מומחים בשוק בכל מני תחומים ולפעמים באמת לא כדאי להמשיך להתייעץ רק עם עצמינו.
- לבדוק את עצמינו - האם אנחנו מבטיחים הבטחות גדולות כאלה כדי למשוך לקוחות? מה ההבטחה המהותית והאמיתית ומה הערך האמיתי שאנחנו נותנים?
קייץ נעים.
אפרת רמתי, ליווי עסקי ממוקד תוצאות