הבלוגיה של ג'-ד'

הבשורה הבאה כבר כאן


הן נפגשו בחורף שעבר במקום העבודה - שתיהן סטייליסטיות, מעצבות חנויות וחלונות ראוה. משהו באנרגיה חיבר ביניהן ותוך זמן קצר הן הפכו לחברות טובות.

הן עובדות במקביל, שרלוט מנהלת מיצוב ומסחר חזותי של המותגים הבריטיים טופ-מן (Topman), דורותי פרקינס (Dorothy Parkins) ומיס סלפרידג' (Miss Selfridg). יערה מנהלת מיצוב ומסחר חזותי של המותג טופשופ (Topshop). במסגרת תפקידן (Visual Merchandising) עיצוב חלל החנויות של המותג בארץ, סטיילינג בובות וחלונות ראווה, הקמת חנויות חדשות ברשת ועבודה שוטפת מול המותג בחו"ל.


הבשורה הבאה כבר כאן
 
כמה מילים על שמן זית - תחרות טרה-אוליבו 2014

שמן זית הפך למוצר בר קיימא במטבחנו ובאיכות מדהימה. צריכת השמן הבריא הזה הביאה לפריחת טרנדים בריאותיים ואלו הפכו את צריכת שמן הזית לפופולארית יותר.
ולכן, כשהוזמנתי לתחרות טועמי ששמן זית בינלאומית שנערכה בירושלים, נענתי בשמחה. התגלגלתי (ען, בממדים העגולים שלי?, אני מתגלגלת) לבירה הישראלית על מנת לגלות שהפכנו גם לבירת שמן הזית האיכותי. התחרות נערכה ב מלון - עץ הזית(איך לא? ).
 
למעלה