הבנקים גורמים לציבור נזקים גדולים מהחמאס.

ארנון 555

New member
הבנקים גורמים לציבור נזקים גדולים מהחמאס.

ציבור יקר.
הבנקים חיים על חשבון הציבור , זה מעל 37 שנים. לא רק בגלל חיובי הריביות והעמלות בסך 100 מיליארד ש"ח לשנה. הבנקים עושקים את הציבור בחיובי ריביות גבוהות מהמותר והוצאות משפטיות ללא שבימ"ש אישר להם לחייב.כך נתפסו בנק לאומי ונאלצו להחזיר לכ: 100 אלף לקוחות את החלק הקטן שנגנב מהם. ראה פס"ד מביהמ"ש המחוזי מיום 23/7/14 תיק 1039-05-08.
הבנקים נהנים ולא כדין,לא בצדק,לא בהגינות, גם ממאות מיליוני ש"ח, שהם גובים לציבור דרך ההוצאה לפועל.למשל : לקוח של בנק קיבל הלוואה 50 אלף ש"ח, מסיבה של פיטורים, גירושין לא הצליח להחזיר סך של 21 אלף ש"ח מתוך סך ההלוואה.
עוה"ד של הבנק פותח ללקוח תיק בהוצל"פ,הסך 21 אלף ש"ח כבר הפך לחוב בסך 33 אלף ש"ח, ריביות,הוצאות שכ"ט, הלקוח מקבל דרישה לשלם עם עיקולים על כל רכושו, הוא נדרש לשלם רק 1000 ש"ח כל חודש.
החייב לא עומד בתשלומים, כעבור 11 שנים החוב מתנפך והופך לכ: 540.000 ש"ח.
הבנק לאחר כשנה כבר התקזז עם רשויות המסים,הכריז על החוב כחוב אבוד.תיק החוב בבנק התאפס לאפס. אממה,תיק הוצל"פ עדיין פתוח ,צובר ריביות גזל, הוצאות בכי, היות ואין "חוק התיישנות" על חוב לקוח כלפי בנקים, הלקוח משלם כל חייו להוצל"פ, עד גיל 99 ובמותו - עוה"ד של הבנקים מוציאים צו עיקול על עיזבונו של המנוח, החייב ,מעקלים כל רכושו ,כי החוב בסך 21 אלף מגיע לחוב בסך של הרבה מיליוני ש"ח, הכול בחסות בתי המשפט, כנסת ישראל, כאשר הבנקים הם המרוויחים העיקריים.
לאנסים יש חוק התיישנות, לשודדים ולנוכלים יש חוק התיישנות, לפדופילים יש חוק התיישנות, רק לחייבי כסף לבנקים דרך ההוצל"פ אין חוק התיישנות. זוהי השחיתות השלטונית, הריקבון ,הטומאה שיש לנו בישראל שנת 2014, חייבים לחוקק חוק התיישנות גם לחייבי כסף לבנקים , אם לאנסים יש חוק התיישנות לאחר 10 שנים,מן הצדק שיהיה לחייבי חובה כספי לבנקים חוק התיישנות לאחר 7 שנים. נא תגובתכם...
 
הבנקים

אכן המטרה של eLoan היא להוות אלטרנטיבה ראשונה מסוגה בישראל הן עבור משקיעים והן עבור מלווים. בעולם הפלטפורמה מאפשרת לכולם להרוויח, בטח לאורך זמן.
 
למעלה