הבעיות עם רינדור ברשת לא נגמרות...

מיכאל ג

New member
הבעיות עם רינדור ברשת לא נגמרות...

מדובר במקס 8 ו-backburner. אני מקווה שיש כאן מישהו עם נסיון בזה. מספר בעיות מוזרות קורות לי: יש לי סצינה עם חומר מסוג OCEAN (זו מפה שקיימת רק למנטל ריי). כשאני מרנדר ברשת, התוצאה יוצאת יותר כהה מזו שיוצאת לי במחשב לבד. כמו כן מופיע פס בהיר באמצע ה"ים" שלי.בחומר הנ"ל יש רק מפות OCEAN עם נתונים דיפולטיים ללא מפות נוספות. בנוסף, ברינדור רשת של סצינות עם אפקט MOTION BLUR של המצלמה (multipass effect בתוך הגדרות המצלמה), הרנידור תמיד נתקע לי על אחד הפסים בפריים הראשון (הוא לפתע טוען שחסרות קואורדינטות UV בכמה אובייקטים) ואני צריך ידנית לבטל את הפריים הראשון, לתת לרינדור הרשת לרנדר את היתר, ואת הפריים הנ"ל לרנדר בעצמי. זה קורה לי בכמה קבצים ללא קשר ממשי ביניהם. הדברים האלו קרו למישהו אי פעם? או שרק לי יש בעיות כאלו של הבדלים בין מחשבים שונים ברשת בתוצאת הרינדור? אנא עיזרו לי!
 
הבעיה השניה היא באג שעובדים עליו

לגבי הראשונה אני אשמח אם תוסיף את התמונות משני הרינדורים ותאמר לאיזה קובץ סופי אתה מרנדר (TGA?)
 

מיכאל ג

New member
בגלל כל הבעיות רינדרתי ל-BMP

היו לי בעיות בפורמטים אחרים - JPG נשמר רק באיכות גרועה, PNG ו-TGA נשמרו עם אלפא צ'אנל שלא רציתי, וכו'. הנה פריים כפי שהוא נראה אצלי:
 

מיכאל ג

New member
הנה אותו פריים והפעם ברינדור רשת

משום מה נוצר פס דק בהיר בערך (לא בטוח אם בדיוק!) במרכז האובייקט, והיתר כהה. בחומר הנ"ל אין שום BITMAP, יש רק טקסטורה פרוצדורלית. יש אור אחד מסוג IES SUN. אין שום פתרונות תאורה מתקדמים, הרינדור הוא על מנטל ריי בסיסי בלבד.
 
דבר ראשון הייתי מנסה לראות אם זה

קורה גם בפורמטים אחרים (אפשר ליצור קבצי טרגה מופרדים ככה שזה משאיר לך את נתמונה בנפרד ואת האלפה בנפרד) זה נראה כאילו כשהוא הגיע לקטע הזה הוא פשוט לא גמר לרנדר אותו עד הסוף. לא נתקלתי בכזה דבר, אני אעביר את זה לאטודסק. בכל מקרה תנסה לשנות את ה bucket order ותראה אם זה עדיין קורה לך. BMP הוא פורמט בעייתי בעייני. הוא מעמיס על הרינדור המון, כמו שלא הייתי משתמש ב JPG גם לא הייתי משתמש בו.
 

3Dlunatic

New member
נראה שהוא לא מוצא טקסטורה

ובגלל זה הרינדור כהה יותר יכול להיות שמאותה סיבה הקו באמצע יוצא בהיר - יש שם seem (תפר) של טקסטורה חסרה... ?
 
למעלה