הבעיית אמינות משגעת אותי!

הבעיית אמינות משגעת אותי!

איך בדיוק יצא שכל הזמן מתי שהנרי ישן, גם ארורה ישנה.
איך יצא בדיוק שברגע ששלגיה החליטה לישון, גם צ'רמינג החליט לישון.
עם כל ההברקות שיש לצ'רמינג, הוא באמת לא יכל לעלות על האפשרות שבגלל שמדובר בחלום אז הנשיקה לא תעבוד? ועוד תהייה.. מצד שני אם החלום מספיק אמיתי בשביל לקבל כוויה אז למה הוא לא מספיק אמיתי כדי לקבל נשיקה? והאם בעצם צ'רמינג אמור להפוך לעפר כי הוא לא יכול להשתחרר מהחלום(והחלום הוא אש) ואם אכן כך אז מדוע שלגיה לא נשרפה עוד בפרק הראשון עד שצ'רמינג הגיע להציל אותה בנשיקה.
זה פרק שלא הבנתי בו כלום אבל פשוט כלום!

ומשהו שלא הבנתי.. מאיפה הוק השגי את הלב? האם הוא של ארורה? אם כן אז ממתי הוא יודע להוציא לבבות?
 
זה משהו שחשבתי עליו הרבה במהלך הפרק

במיוחד עם סנואו וצ'ארמינג, מאיפה הביטחון, זה לא שזה לילה אז הגיוני שישנים

לגבי הוק, אני חושבת שהוא הוציא אותו לבד, עולם הכשפים והעל טבעי לא זר לו, הוא ראה איך רמפל עושה זאת למילי (מילי קראו לה?).
אבל קראתי פה כמה שחשבו שהוא פשוט גנב אותו מקורה.
 
עוד בעיית אמינות עם העורב.

עד כה הנחתי שקורה לא יודעת איפה שלגיה והחבורה. מאחר ולפי העורב אנו מבינים שהיא יודעת היכן הם ומאחר וראינו שקורה הצליחה
לבצע טבח במחנה שלם אז למה קורה לא תוקפת את שלגיה וחבורתה וגמרנו?
 

הלדין

New member
חשיבה לטווח ארוך

מה האינטרס של קורה לטבוח בחבורה הזו פרט להיותה רעה? ראינו שהיא השאירה את הוק בחיים בפרק הזה למרות שהוא גנב ממנה את הרצועות הקסומות. סביר להניח שהיא חושבת שיהיה יותר מעניין שהן יהיו בחיים על פני שיהיו מתות. גם ייתכן שהן לא מעניינות אותה. מטרתה היחידה עד כה היא למצוא את השער לסטוריברוק. היא טבחה במחנה כדי שיהיה לה צבא. שים לב שכל חסרי הלב הם גברים.
 

הלדין

New member
צפייה בפרק עשויה להיות רעיון טוב.

הם דווקא הסבירו את הנקודה: אנשים שנפלו קורבן לקללת שינה (ר' צ'רמינג בפרק הזה) מגיעים לחדר המראות. אנשים שיצאו מקללת השינה מגיעים לחדר הבוער. מסיבה זו, שלגיה לא עלתה באש. היא הייתה בחדר המראות, ולהבדיל מצ'רמינג, לא הייתה מוגנת מפני הקסם האפל של אותו חדר. צ'רמינג שיחק עם הכללים ועבר לחדר הבוער אך, במצב הרגיל, הוא אמור להישאר בחדר המראות. הסיבה לכך שהנשיקה לא עבדה משום ששלגייה התעוררה בדיוק באותו זמן. לגבי עניין השינה, מדובר בעניין מקרי בפעם הראשונה כשהם מבינים שהנרי מגיע לשם אבל בפעמים הבאות הם פחות או יותר מקווים שהוא יבוא שוב. לגבי שלגיה וצ'רמינג, אני חושב שזו משמעותה של אהבת אמת - הם חשים זה את זה במרחק עולמות או משהו כזה. וזו בערך משמעות המשפט שהם תמיד ימצאו אחד את השני. היות ואהבת אמת היא קסם חזק מאד, היא מסייעת לאוהבים למצוא אחד את השני.

הלב של אורורה. הם ממחישים את זה בכך שקורה משתמשת בה כבובת פיתום. מה שאמרתי בפתיל לגבי הלב הוא השערה מלומדת. ממה שהבנתי מהשיטוטים ברשת, בפרק הבא יש הסבר איך הוק עשה את זה.
 
תכלס לא פתרת שום תהייה.

לא פתרת איך יצא ששניהם דווקא באותו זמן הלכו לישון.
הרעיון ששניהם חשים זה את זה כלל לא רלוונטי כי בפרק הזה שילגיה היתה מופתעת לראות אותו ולא את הנרי. הוא לעומת זאת ידע שהיא בחדר כי הנרי אמר לו. כל זה לא פותר את הנושא שתמיד היו שניים בחדר ולא אחד שממתין לשני.
שלגיה ממש לא התעוררה באותו הזמן. רק לאחר שהנשיקה נכשלה, היא החלה להתעורר.
בקיצור פרק לא אמין בכלל.
 

הלדין

New member
בעיה של עריכה

למה שניים בחדר הבוער? משום שכל השאר התעוררו כשרג'ינה עברה עם כל היער המכושף לסטוריברוק וייתכן וגם הם הגיעו לחדר הבוער. מנקודת מבט תסריטאית, אין בכלל טעם להציג את דיירי החדר הבוער. מרגע שאורורה זיהתה את הנרי, היא התחילה לחפש אותו. אנחנו פשוט מגיעים לשם כשהיא מוצאת אותו. זה ההסבר הפשוט ביותר. ואאז"נ, המטרה שלהם הייתה להיפגש בעולם ההוא כך שהיגיוני ששניהם נרדמו באותו פרק זמן. הייתה בהחלט אפשרות שהם יגיעו לחדר הבוער ולא ימצאו שם איש. הנרי אפילו מעלה את האפשרות הזו באוזני רג'ינה. (מקסימום, צ'ארמינג היה מחכה לשלגיה בחדר הבוער.)
 

Y. Welis

New member
שמת לב אגב לדמיון בין רצפת החדר לזו של אולם

דיסקו? כשמו שנאמר בשירם של הבי ג'יז (מ'סטרדיי נייט פיבר') 'ברן בייבי ברן'...
 

הלדין

New member
כן. אתה לא צריך לשכנע אותי שזה הגיהינום.

הדבר היחיד שהיה חסר שם הוא תחושת הזמן המואט (אפקט נלווה של אורות מהבהבים). לפחות כך אני זוכר את שתי המסיבות שאני השתתפתי בהן בנעוריי.
 

Shiri from the block

Active member
לגבי הלב של אורורוה חח איזה לחוצים אתם.. לא זכור לי שזה ממש הטריד אותי בצורה הזאת,
בכל אופן באחד הפרקים הבאים מסבירים איך הלב הגיע להוק... וזה יותר פשוט ממה שחושבים
 

Shiri from the block

Active member
אם כבר בעיית אמינות- עוד משהו שחשבתי עליו איך רג'ינה של עולם האגדות ידעה לחלק את הדמויות לסוגי עבודות?

כלומר, איך היא ידעה לעשות את דר.וויל כדר במרפאה בית חולים? יש להם דבר כזה באגדות בכלל?
או לדוגמא ג'ימיני קריקט כפסיכולוג? איך היא ידעה שיש מקצוע כזה?

זה לא מסתדר לי... אני מדמיינת אותה כותבת על נייר:
מר.גולד---->בעל חנות מזכרות
ארצ'י------->פסיכולוג
וכו'..

זה משעשע

מעניין אם אי פעם יתייחסו לזה
 

Y. Welis

New member
זה כבר שאלות איך עובד הקסם. אסור לשאול

אחת הההגדרות הבסיסיות של פנטסיה היא שקסם מתקבל כדבר טבעי, בלי שמישהו שואל.
 

shirush3

New member
או שזה חלק מהקללה?

היא אוטומטית לוקחת את התכונות שלהם ונותנת להם את המקצוע ואת החיים האנושיים?
 
למעלה