הבריאה לפי בראשית

הבריאה לפי בראשית

לעתים אני שומע בכל מיני אמצעי תקשורת על תיאוריות בריאה כאלה ואחרות, ואני אומר לעצמי- תראה באיזו קלות זה כבר הפך כמעט למובן מאליו שאלוהים ( כביכול ) הוא בכלל לא בעסק... אם מדובר ברדיו או טלוויזיה, אני מיד מכבה אותם או מחליף ערוץ. זכותם לדבר כמה שהם רוצים, אבל זו גם זכותי לשמור על תודעתי נקייה מכל מיני בלבולים. בנוסף- אני חושב שאם אנו אומרים "אלוהים קיים, אבל גם תיאוריה... (פלונית ) היא נכונה". אז אנו בעצם הופכים את אלוהים ל(כביכול ) שקרן. איך זה יתכן שאלוהים ישקר לנו? בנוסף לכך- איך זה יתכן שאלוהים שרואה את האחרית מבראשית, אינו יכול לברוא את כל ברואיו לפי רצונו? "אשר המירו אמת האלוהים בכזב ויכבדו ויעבדו את הברייה תחת בוראה המבורך לעולמים אמן." (אל הרומיים 1:25). אמר נבל בלבו אין אלוהים" (תהילים 14:1; 53:1) "כי מהותו הנעלמה היא כוחו הנצחי ואלוהותו מעת נברא העולם תיוודע במעשיו ותראה לבלתי היות להם להתנצל" (אל הרומיים 1:20) "יראת ה' ראשית דעת חכמה ומוסר אווילים בזו." (משלי 1:7) , כל המדענים האלה... כולם ביחד לא מסוגלים ליצור אפילו מיקרוב אחד פשוט, אפילו אמבה... כלום. פסגת הטכנולוגיה של היום היא אולי בשיבוט ( העתקה ), וגם הוא לא תמיד מוצלח. ליצור חיים יש מאין? לעולם לא. תמיד יהיו תיאוריות שבאות לנשל את אלוהים מזכויותיו. אין דבר כזה ליצור חיים חדשים ללא חיים קיימים. רק אלוהים כמובן יכול לעשות זאת. אנו המאמינים, אנו שגילינו את ישוע המשיח ומקווים להגיע אל גן עדן יום אחד, אנו חייבים להיאבק ברוחנו בשקרים האלו שממטירים עלינו כמעט בכל יום. 6 ימי בריאה, או 6 מיליארד שנים. מה זה משנה בכלל? האדם הראשון טרם נברא כדי לספור את הזמן. מה שמשנה הוא שיש מאבק תודעתי בעדין המודרני הזה, מאבק שבו הכל לגיטימי ובלבד שתאבד את האמונה שלך בבורא עולם, בורא רצוני, אל אוהב, תבוני שברא את הכל על פי דברו. ספר בראשית מוסר לנו מעט מידע, אבל די לנו בפרטים האלו כדי לדבוק בהם. אף אחד לא הוכיח את מוצא החיים עד לעצם היום הזה. התשובה היחידה היא - אלוהים, בורא עולם. אלוהים ברא תחילה את האור. לפני כל בריאה מכל סוג, אלוהים ברא את האור. רק אח"כ אלוהים המשיך לברוא את כל היתר. והאור ההוא זורח עד לימינו וימשיך לזרוח לנצח, בכל זמן. האור ההוא, הוא דבר השם, הוא המשיח שלנו, הוא ישוע בן מרים. "אני אור העולם" הבשורה על פי יוחנן. אור העולם- הוא החיים שבקרבנו.
 
השאלה היא האם לזה כוונה והתכוונה פרשת שופטים?

בס"ד דברים,פרק י"ח:טו נָבִיא מִקִּרְבְּךָ מֵאַחֶיךָ כָּמֹנִי, יָקִים לְךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ: אֵלָיו, תִּשְׁמָעוּן. יח נָבִיא אָקִים לָהֶם מִקֶּרֶב אֲחֵיהֶם, כָּמוֹךָ; וְנָתַתִּי דְבָרַי, בְּפִיו, וְדִבֶּר אֲלֵיהֶם, אֵת כָּל-אֲשֶׁר אֲצַוֶּנּוּ. ימי בריאה, או 6 מיליארד שנים. מה זה משנה בכלל? האדם הראשון טרם נברא כדי לספור את הזמן: ד כִּי אֶלֶף שָׁנִים, בְּעֵינֶיךָ-- כְּיוֹם אֶתְמוֹל, כִּי יַעֲבֹר; וְאַשְׁמוּרָה בַלָּיְלָה.(תהילים,מזמור צ').
 
אין ספק שישוע הוא הנביא המובטח

הוא נביא כמשה, וישנם לא מעט הקבלות בין משה לבין ישוע. בתורה, משה כתב על עצמו שהוא עניו מכל בני האדם, ישוע אמר על עצמו שהוא ענו ונמוך רוח. משה עלה על ההר לארבעים יום ולילה וצם ישוע התנסה במדבר ארבעים יום ולילה וצם. כשמשה נולד השליט של אותו האזור, החליט באותו הזמן להרוג את כל התינוקות ממין זכר. כשישוע נולד השליט של אותו האזור, החליט באותו הזמן להרוג את כל התינוקות מתחת לגיל שנתיים(ובטח שאת הזכרים כיוון שרק הזכרים יכולים לההפך למלכים - למרות שזה לא מוזכר). אלוהים עשה ניסים דרך משה שמעולם לא נעשו לפני כן. אלוהים עשה ניסים דרך ישוע שמעולם לא נעשו לפני כן. אלוהים נתן דרך משה מיים ולחם לעם. אלוהים נתן את ישוע המשיח שהוא הלחם והיין והמיים החיים. העם מרד לכל אורך הדרך במשה, העם מורד עד היום בישוע המשיח. ויש עוד...
 
למעלה