הבת שלי בת שנתיים וחודשיים
לפני כחודשיים באסיפת ההורים, אמרה לי הגננת שקשה לה להבין את מה שהבת שלי אומרת ושהיא בולעת הברות, והמליצה לי לראות קלינאית תקשורת. היא מנהלת שיחות שלמות אך לא אומרת את כל המילה או משתמשת בהברה שונה ממה שצריך. אני כמובן, כאמא שלה, מבינה אותה, ומנסה להדגיש בפניה את ההברות הנכונות לכל מילה. את ההברות בנפרד היא אומרת, אך כשהיא אומרת את זה במשפט, היא בולעת חלק מההברות ורק כשאני מדגישה לה שוב אז היא חוזרת אחרי. אני לא יודעת אם זה מוקדם ללכת לטיפול או לא. האם אני צריכה לייעוץ אצל קלינאית תקשורת כבר בשלב ובגיל זה או שכדאי לחכות עוד? מה אפשר לעשות בשביל לעודד אותה לאמר את ההברות גם במשפט שלם?
לפני כחודשיים באסיפת ההורים, אמרה לי הגננת שקשה לה להבין את מה שהבת שלי אומרת ושהיא בולעת הברות, והמליצה לי לראות קלינאית תקשורת. היא מנהלת שיחות שלמות אך לא אומרת את כל המילה או משתמשת בהברה שונה ממה שצריך. אני כמובן, כאמא שלה, מבינה אותה, ומנסה להדגיש בפניה את ההברות הנכונות לכל מילה. את ההברות בנפרד היא אומרת, אך כשהיא אומרת את זה במשפט, היא בולעת חלק מההברות ורק כשאני מדגישה לה שוב אז היא חוזרת אחרי. אני לא יודעת אם זה מוקדם ללכת לטיפול או לא. האם אני צריכה לייעוץ אצל קלינאית תקשורת כבר בשלב ובגיל זה או שכדאי לחכות עוד? מה אפשר לעשות בשביל לעודד אותה לאמר את ההברות גם במשפט שלם?