הבת שלי בת 12

אילןלוי

New member
הבת שלי בת 12

ב 4.11 הבת שלי תהיה בת 12 ואני רוצה רעיונות למתנה(כל דבר שעולה בראשכם) יש לציין שאני גרוש והילדה נמצאת עם אימה, אנחנו לא עושים בת מצוה באולם. אז קדימה תפעילו את המח!
 
אממ...

קודם כל, זה התאריך יומולדת של אחותי(רק שאחותי קצצצת יותר גדולה ממנה ב14 שנה..חחח)..
שיהיה במזל טוף! ו...אמממ.. מה אפשר לקנות לה? המווון דברים! אממ..לקחת אותה לקניון הקרוב, ולתת לה לבחור מה שבא לה, טיול לאנשהו... אם אי אפשר חו"ל, אז בארץ, יום כיף בלונה פארק עם 2,3 חברות... זה אחלה דברים לבת מצווה!
 

ShirShir

New member
גיל 12..

פה מתחיל הגיל של בגדים ואיפור.. הפגנת נוכחות, סגנון וטעם אישי. ניסיונות להפגנת בגרות-נערות,בלבוש ואיפור נשי. אני הייתי נהנית אז אם היו לוקחים אותי למסע קניות המוקצב לי למספר פריטים. למשל, "מותק, ´בואי נחרוש על הקניון´ ונקנה לך זוג נעליים חדשות ו-2 מוצרי איפור שתבחרי לך."
וזה הכי חמוד כשזה זה בא מאמא או אבא. אפשר להסתפק במזוודת איפור כוללת של אחת החברות הטובות. אם יש לה חדר משלה אז אולי איזה רהיט חדש או מכשיר חשמלי. כמו טלויזיה, מיני מערכת סטריאו, מיטה וחצי, אם יש כבר טלויזיה אז אולי איזו שידה לטלויזיה.. כל זה כמובן תלוי בגובה הסכום המושקע
אם לצמצם קצת את המחיר אז אולי שעון קיר לחדר או מראה גדולה. אממ.. מה דעתכם? יש כיוון או שהגזמתי לגמרי?
 

אילןלוי

New member
תודה שירשיר

קודם כל אני מודה לך על התיחסותך לבעייתי, ושנית לא כל כך פתרנו את הבעיה מפני שזו ילדה שיש לה כמעט הכל. אז אני מבקש ממך לחשוב עוד קצת, אני מקציב כ-3000 ש"ח למשימה.
 

ליליכה

New member
ב-3000 ש"ח אפשר לעשות הרבה דברים:

טיול לחו"ל עם אבא שלה הקלטת דיסק משלה, אם היא אוהבת את התחום ("כוכב נולד") צלילת היכרות עם דולפינים (בערך 300 ש"ח כולל תמונות מתחת למים) (ריף הדולפינים באילת) בוק דוגמנות (אם היא בקטע...) מקווה שעזרתי... ויש גם קישורים!
 

ShirShir

New member
אפשר עוד המלצה חמה מלב אל לב?

משהו שאני ממליצה בחום, חוויה שתיתן לה כ"כ הרבה, במיוחד בגילה.. ואני מדברת מניסיון. סדנת רייקי. (יודע מה זה רייקי?) עברתי סדנאות רבות בהם השתתפו גם ילדים, החוויות מדהימות, הניסיון חסר תקדים ומרתק, ואין מקורי מזה. זה מתאים לי, לא יודעת אם לך או לילדה. לפחות ניסיתי.
ואם אתה מעוניין תוכל ליצור איתי קשר ולשמוע יותר. אל תשכח לספר לנו איך חגגתם!
 
למעלה