הגדלת זיכרון לנייד שלי

  • פותח הנושא 4tis
  • פורסם בתאריך

4tis

New member
הגדלת זיכרון לנייד שלי

מה המחירים המומלצים לזכרונות?יש לי כרגע 256MB ונראה לי שאני הולך על כרטיס נוסף של 512MB... ,האם יצא יותר זול להזמין דרך האינטרנט מחול? אשמח לעוד המלצות וכיוונים...
 
מצטרף לשאלה

יש לי 256MB ואני מעוניין לרכוש כרטיס נוסף של 256MB, כמה זה אמור לעלות ומהו מחיר הוגן להתקנה או שיש כזה דבר שלא יגבו כסף בנפרד על ההתקנה של הזיכרון (מתוך נקודת הנחה שאתקין באותה החנות שאקנה מהם את הזיכרון), והאם זה פשוט להתקין בעצמי לבד - האם מישהו יודע איפה יש הוראות באינטרנט עדיף עם תמונות איך לפתוח מחשב נייד IBM ולהכניס את הזכרון בצורה הנכונה? בתודה
 
זכרונות

512 צריך לעלות 80-90 $ להערכתי, תבדקו בזאפ מחירים מדוייקים. ממליץ על Kingston, ומציע לבדוק באתר איזה זכרון מתאים ע"פ דגם הנייד.
 

Jan22

New member
לנייד מומלץ חברות כגון

KINGSTON או GEIL ,מעולות איכותיות ואחריות לכל החיים . GEIL בייחוד ,מסיבה פשוטה שהם מייצרים זכרונות עם COOLER "פרטי" על הסלוט עצמו - דבר שמביא לשמירה על הזיכרון ותוצאות טובות יותר מהשאר .
 
וואלה ../images/Emo45.gif

ומה לגבי התקנה? יש מקום שלא גובים כסף על קנייה לחוד התקנה לחוד? כדאי להזמין מהאינטרנט? יש אתרים מומלצים?
 

Jan22

New member
כנס חביבי ..

אם יש לך עדיין אחריות ,אז מציע לך לקנות מהחנות שקנית ,והם יעשו אז ההתקנה במסגרת הרכישה בלבד (ככה רוב החנויות עושות) , מצד שני אם אתה מוצא מקום זול מהחנות שקנית ,אז עדיף - אבל תיקח בחשבון שהתקנת זיכרון בנייד די מורכבת ,צריך לפתוח את הנייד. רוב הניידים מכילים שני מקומות לזכרונות ,אחד מאחורי הנייד ונוסף הוא בתוך הנייד (שבשביל זה צריך להרים את המקלדת ולכוונן) . לפני שאתה קונה תבדוק מה הלוח אם שלך ,ובמה הוא תומך ,ועד איזה מהירות הוא תומך ,לדוגמא - רוב הניידים תומכים ב333MHZ ,ועדיף לשים זכרונות עם אותו גודל ואותה מהירות (מסיבה פשוטה שהמחשב עובד יותר טוב עם חישוב בעזרת שני זכרונות במקביל ,ולא מעמיס רק על זכרון אחד) ...אם יש לך עכשיו 256 ,אז עדיף להביא גודל זהה ומהירות זהה למה שיש לך כעת ..בהצלחה מייט ..
 

4tis

New member
ואם יש לי כרטיס של 256 ואני מחליט

לשים כרטיס נוסף של 512/1G זה באמת משמעותי?
 

Jan22

New member
לא שזה יפריע ..

אין בעיה לעשות פעולה שכזו ,המחשב יפעל כמו שצריך ,אבל הוא יפעל יותר טוב עם שני זכרונות זהים הן בגודל והן במהירות .. כמה שיותר זיכרון ---> מחשב יותר מטוס ..
 

IT LAP

New member
זכרונות

מומלץ לרכוש זיכרון בארץ ולהתקינו בחנות לא כל זיכרון מתאים לכל מחשב נייד ואם תרכוש בחול ולא יתאים אתה בבעיה כמו כן צריך לבדוק בכמה זיכרון לוח האם של המחשב שלך תומך אם מחשב ישן לא בטוח שיתמוך ב- 512 מגה זיכרון. כמו כן צריך לודא שיש סלוט פנוי להוספת זיכרון אחרת תצטרך לותר על אחד הזיכרונות הקיימים.
 
למעלה