בדף העדכונים של הרכבת פורסם שכחלק מהשינויים בדרום, תגדל התדירות:
"כמו כן, תגדל תדירות הרכבות בין מרכז הארץ לאשקלון בשעות השיא וזו תעמוד על שלוש רכבות בשעה בין השעות 15:00 - 17:00."
אני חושב שזה פרסום מטעה שדווקא פוגע ברכבת. כבר כיום יש 3 רכבות בשעה לאשקלון, במשך כל היום. שתיים דרך קו החוף הדרומי (חולון, בת ים וראשון) ואחת דרך לוד ורחובות. הכוונה שלהם היא שבשעות השיא שתי רכבות נוספות, שכיום מסתיימות ברחובות ימשיכו עד אשקלון.
כך שהפרסום היה צריך להיות שבשעות השיא תדירות הרכבות לאשקלון תגדל מ 3 רכבות בשעה ל 5 - כאמור שתיים דרך קו החוף הדרומי ושלוש דרך לוד ורחובות.
בכל מקרה, צעד מבורך. חבל שהפרסום לא עושה חסד עם השדרוג הזה. חבל שגם קברו אותו בתוך עדכון על שדרוג בתחנות הנגב המערבי, במקום לשים אותו בתור עדכון נפרד.
"כמו כן, תגדל תדירות הרכבות בין מרכז הארץ לאשקלון בשעות השיא וזו תעמוד על שלוש רכבות בשעה בין השעות 15:00 - 17:00."
אני חושב שזה פרסום מטעה שדווקא פוגע ברכבת. כבר כיום יש 3 רכבות בשעה לאשקלון, במשך כל היום. שתיים דרך קו החוף הדרומי (חולון, בת ים וראשון) ואחת דרך לוד ורחובות. הכוונה שלהם היא שבשעות השיא שתי רכבות נוספות, שכיום מסתיימות ברחובות ימשיכו עד אשקלון.
כך שהפרסום היה צריך להיות שבשעות השיא תדירות הרכבות לאשקלון תגדל מ 3 רכבות בשעה ל 5 - כאמור שתיים דרך קו החוף הדרומי ושלוש דרך לוד ורחובות.
בכל מקרה, צעד מבורך. חבל שהפרסום לא עושה חסד עם השדרוג הזה. חבל שגם קברו אותו בתוך עדכון על שדרוג בתחנות הנגב המערבי, במקום לשים אותו בתור עדכון נפרד.