הגדרת חומר ב 3D MAX
שלום, בניתי מודל של תיאטרון ויש בו מסכים גדולים לבנים שאמורים להראות עליהם צללים, כלומר, יש לי גופים מצדם האחורי והגדרת תאורת ספוט (TARGET SPOT) מאחורי העצמים. מישהו יודע איך להגדיר את החומר של המסך, כך שיהיה אטום ולבן אבל יראו בו הצללים מאחור? (המסך הוא פשוט משטח). ניסיתי בכל מיני דרכים ולא הצלחתי. אני ממש אשמח אם משהו יוכל לעזור לי עם זה. תודה רבה, קרן.
שלום, בניתי מודל של תיאטרון ויש בו מסכים גדולים לבנים שאמורים להראות עליהם צללים, כלומר, יש לי גופים מצדם האחורי והגדרת תאורת ספוט (TARGET SPOT) מאחורי העצמים. מישהו יודע איך להגדיר את החומר של המסך, כך שיהיה אטום ולבן אבל יראו בו הצללים מאחור? (המסך הוא פשוט משטח). ניסיתי בכל מיני דרכים ולא הצלחתי. אני ממש אשמח אם משהו יוכל לעזור לי עם זה. תודה רבה, קרן.