הגדרת תפקיד שונה

הגדרת תפקיד שונה

שלום לכולם, אני עובדת בחברה גדולה בתפקיד עם אחריות רבה, אך די אדמנסטרטיבי. מאחר ותפקיד פקידותי אינו תואם את אישיותי, החלטתי להכניס לו מימדים נוספים ואף דברתי על כך עם הבוסית (שמאד שמחה על היוזמה והרצון). הבעיה היחידה היא שהדברים השוטפים והאדמנסטרטיביים גוזלים ממני זמן רב, ולא נותר לי זמן להשקיע כרצוני בפיתוח והרחבת מסגרת התפקיד למעניין יותר. אני מרגישה מתוסכלת, משועממת ושחוקה, ולא יודעת מה לעשות... יש עצות?
 
ניהול קריירה

אם נשים לרגע בצד את התמונה המסויימת שאת מעלה, למעשה את שואלת את עצמך שאלה אחת גדולה - האם ואיך אני יכולה לנהל את הקריירה של עצמי. מוכנה לניסוח הזה ? אני מזמין אותך לקרוא כמה מאמרים שעוסקים ב ניהול קריירה ולדבר אחרי זה. בהצלחה
 

tulchi

New member
מה המעמד שלך במקום העבודה?

האם את יכולה לבקש מהממונים עליך שיכשירו עוזר/עוזרת עבורך? לרוב, מקומות עבודה שמחים על מהלכים כמו שאת יזמת ומעריכים אותם מאוד עד שזה נוגע לכיס של החברה. השאלה היא האם את נמצאת במעמד (מבחינת ותק והשגים) שבו את יכולה להעלות את ענין העוזר כאופציה. בנוסף, האם את רואה את עצמך מתקדמת בחברה והאם יש בכלל לאן?
 
למעלה