הגינה אצל רפאלה בגן....

הגינה אצל רפאלה בגן....../images/Emo97.gif

היום הופעתי בחיפה אצל הגננת רפאלה. היה נהדר נפלא ומקסים. רפאלה ...שני הגנים שברשותך מקסימים . להביט לילדים בעיניים ולראות את האושר .נהניתי להכיר אותך ו......
נתראה בחנוכה ...נשיקות חמות דבוש
 
YAAAAAAAAAA הנה הכרוב שלי../images/Emo10.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. שמחה שנהנתן אחת עם השניה וכמובן עם הילדים.
 
מוכרחה לספר על ...

הגינה של סבתא יוכבת שביקרה בגן שלי ויחד עם הדחליל העמידה הצגה ניפלאה. אני כל כך שמחה על ההחלטה להביא ותך השנה. ההדים על ההצגה התפשטו, הילדים הקטנטנים האלה שחשבנו שלא יתחברו לסיפור ... נשאבו, את הצלחת לעשות את הבלתי אפשרי. אני לא מפסיקה להתפעל. התמונות במצלמה של בתיה, עוד לא הגיעו אלי, כשיגיעו אפרסם. חבל שאני לא יכולה לפרסם את המבטים של הילדים כשהם צופים בך בשעת משחק. מדהים. יישר כוח להתראות ביום ג' חופייייייי????????????? את יכולה להיות נושאת הכלים. להחזיק את הדחליל, אולי????????.
 
רוחלה תודה רבה. איזה פרגון.

תודה גם לך ולילדי גנך המדהימים. אתמול הופעתי בבוקר באיזי שפירא ברעננה [בהתנדבות] לראות את את הפנים המשתאות והמחייכות זה התשלום שלי. כל מי שמעונין לבוא ולתרום מזמנו ,מוזמן לשלוח אליי מסר. רוחלה תודה על רבה על הכל ...הארנבון קיבל שם :בוני! ולידיעתך יקירתי רכשתי גם תוכי כמו שלך עם כלוב די גדול וכולם אצלי בסלון. אז יש לי כלבה,תוכי וארנבוני
לילה טוב
 
רוחצ'וק, אתמול את יודעת שהייתי

בהשתלמות אצל רונית פלד, אבל אולי בשבוע הבא-אם דביהו תסכים לקחת אותי באוטו שלה, אז בהחלט אהייה נושאת הכלים BKF.....
 
חופי יהה,איך היה בהשתלמות???

חבל שלא יכולתי להגיע . ישנה עוד השתלמות באופק???? דבוש
 
ככה היה בהשתלמות, וככה כתבתי לרונית

חזרתי מהשתלמות חנוכה של רונית פלד: אחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איזו השתלמות מהנה מעניינת, יחודית ומיוחדת. התכנים מוגשים בצורה כל כך לא קונבנציונלית, ומה שהכי מייחד את רונית זה שאפשר מכל דבר לעשות המון ווריאציות, וגם להשתמש בהכל לאורך השנה. חנוכה זה החג שאני הכי אוהבת, ולמרות שהייתי בהשתלמות של חנוכה בעבר הרחוק- רונית תמיד מחדשת, ממציאה ומוסיפה עוד ועוד חומרים, כך שכל השתלמות יוצאת בסופו של דבר כאילו ראינו אותה בפעם הראשונה.
רבה לך רונית. אני גאה להיות משתלמת שלך בכל פעם מחדש! נידמה לי שיש עוד תאריך להשתלמות חנוכה של רונית, כדאי לכם לבדוק זאת. אני בטוחה שתהנו כמוני ואולי אפילו יותר!!!
 
ואי אפשר להבין ולהאמין בלי לראות

את ההכוכבת בפעולה, שימו לב לקטנטנים המרותקים והמוקסמים. וכל זה למרות העיניים האדומות של דבוש. עכשיו תגידו: אתם חושבים שהגזמתי בהערכה שלי?
 
תמונות מקסימות וחייבת להעיד ממקור

ראשון שהירקות מ-ד-ה-י-מ-י-ם . כייף לראות את דבי בפעולה !! (אגב גם אני צולמתי אתמול עם האיגואנה, מקווה לקבל את התמונות בקרוב).
 
תודה. הירקות נוצרו מ....

1- פיסול בספוג בעזרת מספריים. 2- ליפוף תחבושת רפואית מסביב לספוג טבולה בדבק פלסטיק. 3- צביעה בצבעי אקריליק. ------------------------------ מתקבל ירק גמיש . לאחר מעיכה או דריכה עליו ,הוא חוזר לצורתו. שבת שלום דבוש
 

SETHA

New member
../images/Emo4.gif:תתקיים סדנת גינה בקרוב?????????

שלום דבי אשמח לדעת אם תתקיים סדנת גינה או סדנת ירקות ופירות בקרוב???????? ענת שטח
 
למעלה