הגיע הזמן לבוחן פתע לכבוד שנת הלימודים החדשה

הגיע הזמן לבוחן פתע לכבוד שנת הלימודים החדשה

שנת הלימודים החדשה נפתחה היום בשעה טובה ומוצלחת וזה הזמן של תפוז לעשות לכם בוחן פתע קצר. בשבוע הקרוב יהיו כמה בחנים נחמדים כאלה שכל הנושאים שלהם הם לימודים אבל, הם לא מיועדים לילדים אלא לכם ההורים. אז הנה הבוחן הראשון שהנושא שלו הוא מבחנים ושיעורי בית.
1. איזה מן תלמיד היית?
משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע?

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן?

3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת?

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?)

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול?

6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה?

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה?

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך?

לכל התלמידים ושנת לימודים טובה
 
עונה ראשון


1)תלמיד?קצת דרכת לי על הפצעים,אני לא כ'כ חכם,אומנם,היו דברים שאהבתי,והם גברו על ה'לא חכם'כמו מתמטיקה,אנגלית קצת אהבתי אבל לא כ'כ הצלחתי.אז ההיתי תלמיד ממוצע ומטה.
2)הדרך ללמוד למיבחן? עם מישהו.
3)אם רציתי לישמוע אז התעקשתי להקשיב,ואם לא אז חיפשתי חבר

3)אם ניסתי להעתיק,כן,אפילו בבגרויות,והצלחתי

5)בדרך ככל שיעורים בבית
6)מיבחן במתמטיקה.
7)לומד בחדר.
8)אם ההיתי יכול לחזור אחורה ההיתי עושה איבחון לעצמי,ובוחר דברים שיותר ההיתי רוצא לדעת.לצערי למדתי טכנאות שיניים,לא כ'כ אהבתי,והחברים היו בעיקר מחבר העמים שהיו בינם לבין עצמם,והמורים,לא כ'כ אהבו אותי.אבל לא בוכים על העבר
 
מנסה לענות:

1. הייתי תלמידה טובה, ממושמעת, מקשיבה, קולטת מהר וזוכרת - אבל לאהשקעתי בש"ב או לימוד למבחנים.

2. לא למדתי למבחנים כמעט. בתיכון החברה הכי טובה שלי היתה משקיענית. אז לפעמים חצי שעה לפני המבחן הייתי קוראת סיכומים שלה (כי אני לא הייתי מסכמת כמעט).

3. בטח. היו מבחנים שזה היה חלק מהעניין להעתיק...יושבים שתיים יחד ועונים יחד על המבחן והמורה מרחף/ת.... בד"כ לא העתקתי - אבל כן נתתי להעתיק.

4. ביסודי חלמתי אם לא רציתי להקשיב, בתיכון - סתם ציירתי או קשקשתי על משהו.

5. לא הכנתי ש"ב. לא בבית ולא בכתה (רק בתחילת שנה...).

6. בכתה ט או י הייתי מאד מאד ביישנית (ביה"ס חדש וחברות לא מוכרות). הייתי שקטה מאד, לא מדברת, לא שואלת, לא עונה ורק מציירת לי בנחת. היה מבחן במשנה והוא נערך בע"פ. המורה היה בוחן כל 3 בנות בנפרד. אני אהבתי משנה וידעתי את כל המשניות בע"פ עם פרושיה. כל שאלה שהוא הפנה אלי - דקלמתי את המשנה והסברתי. הוא היה בהלם וגם אמר : "הייתי בטוח שאת לא יודעת כלום...." קבלתי 100.

7. לא למדתי. אם קראתי חומר עיוני : זה היה רק על המיטה.

8. כלום. הם התאימו לי. אולי הייתי יותר משננת באנגלית - כיזה מקצוע שלא מספיק להקשיבבכתה. חייבים להתאמן עליו.

אגב ף בגלל מי שהייתי : גם כמורה אני יותרזורמת וגם כלפי הילדים שלי.
 
אניאורחת,אשרייך אהבתי

את יכולה לשתף אותנו עוד איך בבית הספר,וגם דברים מענינים,כמו מה עוללו לך התלמידים
 
למעלה