הגיע הזמן להתקדם...

topboy

New member
הגיע הזמן להתקדם...

החלטתי שהגיע הזמן להתקדם מיתוש 50 סעמ"ק ל150-250 סעמ"ק. ולפני שאני מתחיל לבדוק קטנועים, רציתי לברר כמה דברים: 1. מהו מס' הק"מ הממוצע\שפוי לשנה ב-150 וכמה ב-250 סעמ"ק? 2. מהי המהירות המומלצת על פי רוב לתקופת ההרצה בקטנועי 150? 3. עד איזה רמת עומס יכול להגיע קטנוע 150 ולהשאר במצב טוב? (3פעמים בשבוע נסיעות של 20 ק"מ לכל צד-עם מורכבת...לוקח ?) 4. מה מצב המחירים באופן כללי בשוק בתחום ה 150 סמ"ק ? ירוד- ז"א שיש מצב להוריד הרבה במחיר... סביר- ז"א שנצמדים למחירון... מעולה- ז"א שעלי להכין עוד 1000 ש"ח מעל המחירון תודה מראש.
 

yuvalfra

New member
אל תדאג

20 ק"מ כל צד לוקח בגדול, זה לא מנוע פצפון. לא רוצה לתת לך מספרים שגויים אז חכה שבעלים של כלים גדולים יענו, אבל בקשר למצב בשוק אין לך שום סיבה לדאוג וגם לא להכין עוד 1000 ש"ח מעל המחירון (שים אותם בצד למיגון) המצב במשק והמיתון משפיע גם על שוק הקטנועים הצנוע. קשה למכור היום ועם קצת מיקוח אתה יכול בקלות לקנות כלי במצב מעולה משנתונים אחרונים 500- 1000 מתחת למחירון.
 

topboy

New member
הבהרה...

yuvalfra, קודם כל...תודה על תגובתך. בקשר למיגון\ביטוח:מיגון כבר יש והשאר כבר נלקח בחשבון.
 

ixmix

New member
תשובות.

1. בקטנועים מעל 50 סמ"ק הייתי הולך על 6-8 אלפי ק"מ בשנה. 2. לפי מה שהוסבר לי בתקופת ההרצה - עד 1/2 מצערת בתחילת ההרצה (ולא להחזיק גז קבוע), עד 3/4 מצערת לקראת סיום ההרצה ומצערת מלאה וגז משתנה ב100 ש"מ האחרונים בהרצה. 3. עומס - יכול לעמוד בנסיעות שציינת, אם כי יהיה לו קצת קשה לאורך זמן. עדיף קטנוע יותר גדול (החל מג'וירייד 172 סמ"ק ועד לקטנועי 250). 4. דעתי לגבי מצב השוק והמחירון ידועה - כמו בכל הכלים, גם בשוק ה 150 - כלי במצב טוב יקבל מחירון.
 
פחחחחחחח!../images/Emo6.gif

שאלת ה-"אחי, מוכר????" הופנתה לטופבוי, אבל קבל ח"ח וגם א"ע על מסר המפורט-מלומד... (מישהו אמר פלצני????)
 
למעלה