הגיע הזמן שיחשבו בממשלה על החקלאים

צומת 10

New member
הגיע הזמן שיחשבו בממשלה על החקלאים

חקלאים רבים פושטים רגל בשל המשבר בחקלאות, ואין להם פרנסה חלופית. כתוצאה מכך קיימת תופעה של פשיטה לשטחים חקלאים ומנהל מקרקעי ישראל לא עושה דבר. לדוגמא באזור תל- מונד. בנוסף לכך, מגדלי בקר שמנסים לשמור על פרנסתם עומדים בפני תופעה של פלישה לשטחי מרעה וגניבת ראשי בקר כאשר המשטרה לא מצליחה למגר את התופעה ומגדלי הבקר עומדים בפני שוקת שבורה.הגיע הזמן שמישהו בממשלה ישמע את זעקתם!!!
 

יואלV

New member
חקלאים?

מנהל מקרקעי ישראל לא עושה דבר גם נגד מי שהופך את המשק שלו לאזור תעשייה ללא רשיון
 

צומת 10

New member
קידום פרנסה חלופית לגאלית

היום המושבניקים אינם עוסקים עוד בחקלאות, שאינה רווחית יותר. מצד שני המדינה לא מתירה להם להסב את משקם- לולים, רפתות וכ"ו לייעודים אחרים. היום חלקאים לשעבר, משתמשים במבנים לשימושים חורגים על מנת להתפרנס (אם לא מחלקאות אז מהשכרת המבנים למחסנים וכ"ו). הרעיון הוא לעגן את השימושים הללו באופן חוקי כך שלחמם של המושבניקים יהיה חוקי והם לא יהיו צריכים לחשוש ממנהל מקרקעי ישראל, תביעות בבתי משפט וצווי סגירה. יש לתת לסקטור זה להתפרנס בכבוד, ויוזמה זו אנו רוצים לקדם.
 

יואלV

New member
הבהרה

יו"ר צומת הנכבד לא הסב את משקו לאזור תעשיה- במשקו הוא בנה בתים שאגב גם הם ללא היתר והוא אף קיבל צו הפסקת עבודה, אזור התעשיה שלו לא נמצא במשקו אלא בחלקה ב' שלוץ על כל מקרה לפי דרך החשיבה שלך אם אני סבור שאני לא מרוויח כפי שהייתי רוצה אני יכול להפסיק לשלם מס הכנסה? אם אני ממהר אני יכול ליסוע 200 קמ"ש? האם ניתן לרמוס את החוק במדינת ישראל ואחר כך להלחם בבתי משפט? אינני יודע מי אתה צומת 10 אבל לפי התשובה שלך אני וחברי צריכים למהר ולחפש לנו מפלגה אחרת מאחר ונכיון הכפיים והיושר שהיו נר לרגליו של רפול ולתומי סברתי שגם של יורשיו נרמס ברגל גסה ומי יבטיח לנו שהאדון גרין לא ישנה את דעותיו לפי רצונו כי הרי יושר ושמירת חוק ממנו והלאה
 
למעלה