הגיע הזמן שיקום פורום כזה.

S i r i u s

New member
הגיע הזמן שיקום פורום כזה.

דבר ראשון, אני לא חושבת שאישה שמחליטה לא להביא ילדים לעולם היא אנוכית. למה? תסתכלו מסביב חברה - כמה ילדים מוזנחים? רעבים? כאלה שמתעללים בהם? כאלה שההורים שלהם אף פעם לא בבית לתת להם טיפת יחס? להביא ילד כי הוא חמוד, כי לכלולם יש וזאת הנורמה הרבה יותר אנוכי לדעתי מאשר להחליט שלא מתאים לי לגדל ילדים. ולא, זה לא אומר שאני לא רוצה או לא מסוגלת לתת מעצמי. אני מוכנה ורוצה לגדל 10 כלבים וסוסים וחתולים אבל אני לא אוהבת ילדים, לא בצורה כזאת שאני רוצה ללדת כאלה. אומנם אני רק בת 20, ואני לא אומרת במאה אחוז שלעולם לא יהיו לי ילדים. אבל נכון לעכשיו, אני ובן זוגי לא ממש רוצים ילדים בעתיד ואני לא חושבת שיש משהו לא בסדר בנו.
 

S i r i u s

New member
את כנראה לא מבינה.

אני לא אוהבת ילדים בכלליות, בדיוק כמו שיש אנשים שלא אוהבים כלבים. למה לעשות ניסוי ולראות אם אני ארגיש משהו לילד שלי? אמא שלי עשתה את הטעות הזאת, היא מעולם לא אהבה ילדים והביאה אותי לעולם. מה התוצאה? אתם באמת לא רוצים לדעת. אבל אני אישית חושבת, שלתת לילד לסבול זה הרבה יותר אכזרי מלא לתת לו להיוולד, כי אני יודעת שיש סיכוי לא קטן שאני אזניח אותו בצורה זאת או אחרת.
 
והנה שוב מקרה קלאסי

של בחורה צעירה שחווה את העולם דרך אמא שלה. את זו את ואמך היא מישהי אחרת. ליבי איתך על הדרך בה היא גידלה אותך,גם אמא שלי לא היתה מי יודע מה. זה לא אומר שגם אני אמא כמוה. לא כל זמן שטיפלתי בעצמי, התחברתי אל הילדה שבתוכי וריפאתי אותה. חוץ מזה...ןבלי להתנשא...את בת 20 . את לא אמורה לרצות להיות אמא עכשיו. אם היית-אז הייתי חושבת שיש לך בעיה.
 

S i r i u s

New member
לא לגמרי נכון.

אני פשוט יודעת שילדים אני לא אוהבת, להזכירך לא שללתי שלא יהיו לי אף פעם ילדים. אם יגיע היום ואני אפסיק לסלוד מהם, מי יודע... מה שרציתי לומר זה שאמא שלי עשתה אותי כי זאת הנורמה של החברה ואני לא רוצה לחזור על אותה הטעות. אם אני אעשה ילד זה בגלל שאני ארצה אותו, לא בגלל שככה מקובל. ולא אמרתי שאני לא רוצה ילד כרגע, דיברתי על העתיד, כפי שאני רואה את עתידנו היום אני מעדיפה לגדל כלבים.
 
את נחמדה

באמת. ואני מאחלת לך חיים יפים עם הרבה אהבה עצמית ואהבה בכלל. ושכל מה שאת מאחלת לעצמך-יקרה לך בגדול.
 
גם אני לא מתה על ילדים, מה הקשר?

את שלי אוהבת אבל לא מתחברת לילדים של אחרים, אלא אם הם ממש חמודים. לרוב הילדים אין לי סבלנות כמעט והם לא מעניינים אותי מי יודע מה. אז זה אומר שאסור היה לי להיות אמא? אין שום קשר!
 

S i r i u s

New member
אמרתי דבר כזה?

אני מדברת על אנשים שגם הילדים האישיים שלהם לא יעניינו אותם.
 

cafesitta

New member
אני מסכימה- יש מספיק ילדים

בעולם- לא בא לי ללדת ולא יבוא לי גם בגיל 30 אני לא רוצה את האחריות הזו עלי.
 

ליטל ו

New member
ממממ, סיריוס... :)

בלאק, אני מתכוונת. הולם לגידול הכלבים :) ולא, זה לא קשור לשום דבר :)
 
למעלה