הגיע זמן האולטרא. ברווט 300 ״באלכסון (כמעט) לרפיח״ יום חמשי

odedbc

New member
הגיע זמן האולטרא. ברווט 300 ״באלכסון (כמעט) לרפיח״ יום חמשי

הגיע זמן האולטרא. ברווט 300 ״באלכסון (כמעט) לרפיח״ יום חמשי הקרוב 22:00.
{למען האמת יגיעו עד כרם שלום, רק כמעט עד רפיח}

זהו! מספיק עם המשחקים ״הקצרים״.
הגיע הזמן לקצת פילפל בישבן ולאולטרא אמיתי.

כמו שהמרתונים המרובים בחו״ל ובארצנו (כן ירבו, כן ירבו) הפכו את המרתון כמעט לרמת כניסה לרצים חובבים, (אם אתה לא בישראמן אחי כדאי שתעבור לגולף), כך גם אצלנו הדוושנים, השאנטי (180 ק״מ, 1500 רוכבים) עושה צחוק מהסנצ׳ורי הקלאסי (160 ק״מ) והברווט ״למתחילים״ 200.
אז... כמו שכבר אמרנו הגיע הזמן לשים קצת פילפל בישבן ולהתחיל לטחון אולטרא אמיתי.

בניגוד למאתיים שאפשר לבלוע בחתיכה אחת, כמעט (עם כמה הפסקות להכניס למעלה ולרוקן למטה), ברווט 300 כבר מכניס למשוואה את פקטור העייפות. זמן הגג ל- 300 הוא 20 שעות, כלומר סיום צפוי עד 18:00 ביום ששי. פיהוקים בטוח יהיו ולא משעמום.

טל קציר המוביל ונותן החסות (האידאולוגית) אומר: ברווט 300 יתקיים ביום חמישי הקרוב, הזינוק בשעה 22:00, מצומת נחשון.

הקונטרול הראשון בצומת האלה, וזה אומר שאסור לבזבז זמן יקר בהתחלה!
ממשיכים דרך ליאון, צומת קוממיות, נהורה, חלץ, ושמאלה בצומת איבים לצומת קמה.
בצומת קמה אוכלים (יש שיאמרו "טורפים" או "בולעים") ארוחת לילה,
ומשם לנגב המערבי, עד אנדרטת אוגדת הפלדה (קצת לפני כרם שלום,) שם "נוגעים בקיר וחוזרים."

ארוחת בוקר בתחנת "פז" באשכול, ומשם קטעים שיכולים לשבור משיעמום.
למשל העליה המתונה מצומת גילת ועד צומת קמה,
וגם בין צומת חלץ לצומת נהורה.

ב 10 ק'מ האחרונים, בין צומת שמשון לצומת נחשון, הרוכבים כבר יהיו באופוריה, והקטע יעבור מהר מכפי שאפשר לדמיין 10 ק'מ אחרי יותר מ 290 ק'מ רצופים.

נכון לעכשיו יש כ 8 רוכבים רשומים.

{מז״א אמור להיות קר עד נוח בליל חמישי כ 11 מעלות, אם כי בצמת האלה תמיד קר יותר.
במהלך יום ששי תהיה בנגב המערבי עננות גבוהה, הטמפרטורה תטפס עד 28 מעלות.}

בהצלחה ובהנאה לכל המשתתפים
 

ariasdo

New member
בהצלחה - מה ההיגיון במרווח בין ברווט 400,300,200 - 1000,600

 

tkatzir

New member
הדרגתיות

"כל אחד יכול לרכוב 200," ולסיים באור יום, באיטליה, בקיץ.

כשיש הכנה טובה, אז גם 1200 זה לא קפיצת מדרגה מ 600.
אבל היום זה קצת שונה, כמו שכל רץ מתחיל הוא מרתוניסט תוך 3 חודשים,
וכל מי שעבר ליד בריכה מסיים איש ברזל.

כשאחוז ה"לא מסיימים בהצלחה" ב 1200 הוא גבוה מדי, אז "מאלצים" רוכבים לקחת את הזמן יותר,
כמו לעבור 2 סדרות ברווטים בשתי שנים עוקבות, או ברווט 1000.
זה נעשה בעבר, ואין שום סיבה שזה לא ייעשה שוב.


אגב, יש גם פוסט מתאים בבלוג שלי.
שווה גם ללחוץ על הקישורים ולראות את השירשורים בפורום, ובפוסט המקורי.

טל.
 

ariasdo

New member
מובן שזה הדרגתיות - אבל זה לא מתאם לסדרה חשבונית או הנדסית .

 

tkatzir

New member
למה לא?

300 זה פי 1.5 מ 200, 400 זה פי 2, 600 זה פי 3, 1200 זה פי 6.
&nbsp
600 זה פי 2 מ 300, 1200 זה פי 4.
&nbsp
600 זה פי 1.5 מ 400, 1200 זה פי 3.
&nbsp
1200 זה פי 2 מ 600.
&nbsp
&nbsp
(אף פעם לא טענתי שאני יודע חשבון...
)
&nbsp
טל.
 

ariasdo

New member
הברווטים מוגדרים כסדרה שלמה ? או מפוצל ל2 - העיקר שהעסק עובד

 

tkatzir

New member
תשובות

כאן.
כמו במקרה הקודם, גם עכשיו אני ממליץ להיכנס לקישורים בפוסט הזה.

טל.
 

JonfenSFur

New member
כידוע לכולם

מרחקים בברווטים (במאות קילומטרים) נתונים על ידי פולינום פשוט זה:

x^4/12-(2 x^3)/3+(23 x^2)/12-(4 x)/3+2
 

tkatzir

New member
אתה בכיוון

צריך פולינום ממעלה רביעית.
אבל המקדמים לא מתאימים למספרים טבעיים, וגם לא צריך את ה 2 בסוף

טל.

 

tkatzir

New member
במחשבה שניה - אתה צודק

בהתחלה חשבתי שזה אמור להיות:
1=200
2=300
...

טל.

 

jonga

New member
לא הבנתי מילה ממה שהסברתם פה

אבל בכל זאת אני מגיע לברווט הערב.....
 

ariasdo

New member
בהצלחה - מה ההיגיון במרווח בין ברווט 400,300,200 - 1000,600

 

odedbc

New member
בהצלחה. מזהה את הפנסים הסיניים. מצוינים. והערה: השעון על

הכידון בצד שמאל מגביל את המקום לכף היד ועשוי לגרום לאי נוחות.
אולי עדיף לקבע אותו על הסטאם.
 
למעלה