הגיע זמן נתניהו

הגיע זמן נתניהו

בס"ד אריאל שרון נבחר מראש רק על תקן של ממלא מקומו של נתניהו, הוא הבטיח שלום שישמור עלינו ואת התוצאות כולנו רואים בשטח. הוא נוקט מדיניות לא עקבית ונותן לפרס לעשות ככל העולה על רוחו כולל מפגשים בבתי מלונות באירופה עם אהוב ליבו- עראפת. לכן מוכרחים אנו תומכי הליכוד לקרוא לאריאל שרון לפירוק ממשלת האחדות הקלוקלת ולהקדמת הבחירות לאלתר. שרון יתמודד מול נתניהו בפריימריס פנימיים שאת תוצאותיהם לא קשה לנבא הליכוד יכפיל את כוחו בבחירות, ויוכל להקים ממשלה ימנית אותנטית ויציבה. אם באמת טובת העם לנגד עיניו של שרון הוא יפעל בדרך זו, אך אם כצפוי האינטרס האישי יגבר על כל שיקול הרי שהוא ישמור בכל מחיר על ממשלת החידלון שבראשה הוא עומד, ופרס ימשיך להרוס כל חלקה טובה. לכן לנוכח המצב שרק הולך ומחריף הקריאה המתבקשת היא ´הגיע זמן נתניהו´, ויפה שעה אחת קודם!
 

dmor_il

New member
למתי ולכולם!

שלום לכם חבריי הליכודניקים! מה שלומכם? תראו, אני רוצה להגיד דבר אחד פשוט... העניין הוא שאני ימני שרוף, ושני האנשים שאני הכי מעריך בימין הם שרון וביבי... אבל, העניין הוא שגם אתם וגם אני רואים כל הזמן את ביבי בחדשות, מדבר, משכנע, אבל אני רק רוצה להזכיר שאלה רק דיבורים! מה אני מנסה להגיד? שלמרות שאני חולה על ביבי, ומעריץ אותו בטרוף, זה נורא קל לשבת מול מנחה כזה או אחר ולחלק הוראות לראש הממשלה הנוכחי! מה עם כל הלחצים שמופעלים על ראש הממשלה ??? מה עם כל האנשים שיושבים לו על הראש ולא יורדים ממנו ??? אבל ביבי נכון לעכשיו, מדבר בתור האזרח החופשי והרגיל, בידיוק כמונו ולכן זה כל כך קל לו לדבר ואף לשפוט! שביבי היה ראש ממשלה היה לו כל כך קל ??? הכל הלך כל כך חלק כמו שהוא רצה ??? החבל הדק הזה שמפריד בין דיבורים לעשייה אמיתית, יכול להיות לפעמים מאוד מעצבן! ואפילו קשה בישבלי בתור תומך ביבי, שלמרות כמה שאני מעריך את האיש הזה, אני יודע שהוא פולטיקאי וככה פולטיקאים מתנהגים... קודם כל דיבורים... אחרי זה נראה מה עושים עם המעשים! יאללה, היידה המחנה הלאומי! הייתי שמח לשמוע את דעותיכם לגביי מה שכתבתי, דניאל
 

CHOFA

New member
../images/Emo45.gif

בס"ד מסכימה כמעט לגבי הכל אני פשוט נגד ההסתמכות על ביבי בתור הגואל שלנו אבל זו רק אני...
 
מסכים כמעט עם כל מילה

אינני יודע בן כמה אתה, אך אני למדתי בשנותי המועטות להכיר פוליטיקאים. איו לי ספק שנתניהו לא יישם את כל מה שהוא מבטיח כשיגיע ללשכת ראש הממשלה. אין לי גם ספק שהעובדה שאימץ עמדה יותר ימנית משרון נובעת גם (אני מקווה ומאמין שלא בעיקר) ממניעים פוליטיים. עם זאת, יש חשיבות גדולה בכל מה שנתניהו אומר. שכן, אם ימשיך כך, הוא יהיה המנהיג הראשון שרץ לראשות הממשלה מאז 1992 כשעל דגלו ביטולם של הסכמי אוסלו וחיסול הרשות הפלשתינאית. אפילו נתניהו עצמו לא רץ תחת הדגל הזה ב1996, והוא עושה זאת כיום למרות שהוא יודע שרב הציבור רוצה בהמשך תהליך השלום. זה דבר שדורש אומץ. לפיכך, נתניהו הוא המועמד המועדף כרגע מבחינתי. כמובן שהייתי מעדיף ששרון יחזור למה שהיה פעם ויוביל יחד עם נתניהו את הליכוד לימיו הגדולים. זה נובע גם מכייון שאני מבין את הקושי הגדול שראש ממשלה מכהן מטעם הליכוד לא ירוץ שוב, זה פשוט לא נתפס. לצערי שיתוף פעולה כזה לא נראה באופק. לא פחות חבל לי שבני בגין, אדם שאני רואה בו בפירוש מועמד ראוי, אינו מתכוון להתמודד.
 

dmor_il

New member
שלום לכולם! ../images/Emo13.gif

שלום לכולם! קודם כל אני שמח שרשמתם מה אתם חושבים! דבר שני, אני בחור צעיר בן 17.5, ואני מסכים עם מה ששניכם אמרתם! לבגיניסט, אני חייב להגיד לך משהו: אתה מנהל הפורום הכי תותח שנתקלתי בו בפורמים של תפוז !!! אני במספר פורומים פה, ואני לא מכיר הרבה מנהלי פורום שכל כך מתמידים כמוך !!! עלה והצלח ידידי הימני (יצא חרוז)
היידה המחנה הלאומי, דניאל
 
תודה על המחמאה

עם זאת, בקשר ל"עלה והצלח", צר לי לאכזב אותך. אני צופה שהמפלגה תמשיך לירוק עלי כמו שעשתה עד עכשיו, ככה שאין לך למה לצפות כרגע.
 
למעלה