הגיע זמן תמונות ../images/Emo3.gif
והפעם EZY April 5th Boeing 737-700 LTN-SXF 13:35-16:05 נתיב הטיסה לקח אותנו בגובה 39 אלף רגל מעל אמסטרדם בקו די ישר לברלין. הטיסה נמשכה כשעה וחצי בערך רק משהו קטן לפני, לוטון הוא שדה קטן וקצת מרוחק מלונדון, בערך שעה ו 20 דקות ממרכז העיר. מדהים לראות איך השדות הקטנים התפתחו כלכך בשל התפתחות חברות ה- low cost. איזיג'ט נחשבת לפורצת הדרך בתחום הטיסות הזולות. אני אישית הופתעתי די לטובה מהיחס, הדיוק והנוחות היחסית. ה legroom היה סביר בהחלט. לא, הברכיים לא נשברו מהכסא שלפני. באיזיג'ט אין מקומות מסומנים, העליה למטוס היא בפרייוריטי, ככל שתעשה צ'ק אין מוקדם יותר תכנס לקבוצת פרייוריטי גבוהה יותר. הקבוצות מחולקת ל A, B, C, D קבוצה A עולה ראשונה והלאה. בתוך הקבוצות יש עדיין עניין של להגיע ראשונים לגייט כדי לעמוד בין הראשונים בקבוצת עדיפות שלך. יש כמובן זכות קדימה למבוגרים, ילדים קטנים וכו'. מדהים לראות איך כולם עומדים בתור בסדר מופתי והכל מתנהל בזריזות ויעילות. טוב מספיק עם הדיבורים וקדימה לתמונות
והפעם EZY April 5th Boeing 737-700 LTN-SXF 13:35-16:05 נתיב הטיסה לקח אותנו בגובה 39 אלף רגל מעל אמסטרדם בקו די ישר לברלין. הטיסה נמשכה כשעה וחצי בערך רק משהו קטן לפני, לוטון הוא שדה קטן וקצת מרוחק מלונדון, בערך שעה ו 20 דקות ממרכז העיר. מדהים לראות איך השדות הקטנים התפתחו כלכך בשל התפתחות חברות ה- low cost. איזיג'ט נחשבת לפורצת הדרך בתחום הטיסות הזולות. אני אישית הופתעתי די לטובה מהיחס, הדיוק והנוחות היחסית. ה legroom היה סביר בהחלט. לא, הברכיים לא נשברו מהכסא שלפני. באיזיג'ט אין מקומות מסומנים, העליה למטוס היא בפרייוריטי, ככל שתעשה צ'ק אין מוקדם יותר תכנס לקבוצת פרייוריטי גבוהה יותר. הקבוצות מחולקת ל A, B, C, D קבוצה A עולה ראשונה והלאה. בתוך הקבוצות יש עדיין עניין של להגיע ראשונים לגייט כדי לעמוד בין הראשונים בקבוצת עדיפות שלך. יש כמובן זכות קדימה למבוגרים, ילדים קטנים וכו'. מדהים לראות איך כולם עומדים בתור בסדר מופתי והכל מתנהל בזריזות ויעילות. טוב מספיק עם הדיבורים וקדימה לתמונות