הגשת תלונה נגד הבנק

הגשת תלונה נגד הבנק

נפגשתי היום עם סגנית המפקחת על הבנקים האחראית על תלונות הציבור נגד הבנקים . סגנית המפקחת הסבירה את מנגנון הגשת תלונה של כל לקוח הסבור כי סניף הבנק שלו גרם לו עוול.
התלונה הראשונה צריכה להיות מופנית ליחידות פניות הציבור של הבנק או חברת האשראי עצמו המחוייב במענה תוך 30 ימים. אם התשובה לא מספקת כי רק אז יש לפנות בתלונה למפקחת על הבנקים.
מצרף לנוחיותכם רשימת נציבות תלונות הציבור של כל הבנקים וכן טופס מקוון להגשת תלונה למפקחת על הבנקים.
https://forms.gov.il/globaldata/getsequence/[email protected]
 
למעלה