הגשת תלונה שירות לקוחות HP

מחשב שולחני HP בן חודשיים. מתחמם ומרעיש. אחרי טרטור ואינסוף שיחות טלפון הסכימו אתי שיש צורך להחליף מאוורר וישלחו טכנאי - אבל אין אפשרות לתאם כי החלק אינו במלאי ואין צפי... לא מוכנים לפתרון של מחשב חדש או פירוק החלק ממחשב חדש, כמו שמקובל בחברות אחרות. לא מוכנים להעביר למנהל או לתת מייל לפניה לכזה.
תלויה מאד במחשב. אשמח אם מישהו יודע לאן אפשר לפנות ב- HP. (ולא - אל תפנו אותי למועצה לצרכנות - הם הוכחו כלא יעילים).
 

רוב הזמן נח

Well-known member
יש לי שולחני של HP נראה לי שכבר בן 10 שנים.

אם זה מחשב חדש אז כנראה צריך רק לפתוח ולנקות.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
גם לי יש תלונה עליהם. לפני כמה שנים הכרטיס מסך של המחשב התקלקל וניסיתי לבדוק אם אפשר לקנות אחד זהה. לא נראה היה שאיכפת להם. הם כנראה רוצים שיקנו מחשב חדש ולא יתעסקו בהחלפת חלקים.

מאז אני משתמש במעבד של המחשב ככרטיס מסך, אפילו שרישמית הוא לא נועד לזה כי החיבור הזה בלוח האם היה חסום במקור בחלק פלסטי על מנת שלא יחברו אליו כבל.

המחשב בצורה הזאת הרבה יותר איטי, אבל ניתן לשימוש לרוב מה שאני צריך.
 
למעלה