הדבר הכי חם עכשיו ביארד...

הדבר הכי חם עכשיו ביארד...

הוא ללא ספק הטיון הלא יאומן Come Around של הCollie Buddz! מי זה? הוא לא בא משום מקום, זכור לי טיון על הDrop Leaf Riddim והיו עוד כמה סינגלים כמו הרימיקס הדי חדש גם הוא לRing The Alarm עם ביונסה(!) אבל אין ספק שזה ה-טיון שלו עד היום, ונראה שהוא הולך להעיף אותו מאוד, מאווווווד גבוה... הוא לבן, הוא די בריטי, והוא הדבר הכי חם עכשיו ביארד, עם סינגל בראש מצעד הדאנסהול!!! There's nothing like the sweet sweet sensi, מה עוד אפשר לומר... רררררררר הטיון הזה לא מפסיק להתנגן אצלי!!! ריספקט לאבויה שניגנו אותו אתמול... A treasure ting dat!!!!!!!
 
תיקון, תמונה ועוד...

בריטי, נולד בניו אורלינס, עבר לטורונטו(ריכוז אוכלוסיה ג'מייקנית גבוה מאוד!) וכיום אחד האומנים המוערכים בג'מייקה, וכנראה האומן הלא ג'מייקני הכי מוערך. הוספתי תומנה >>> עוד המלצה: The Statement Riddim הדי חדש שיושבים עליו כל מיני חבר'ס חזקים כמו ביזי סיגנל, קיפריץ', באונטי, צ'אק פנדה ועוד ועוד. אני הכי אהבתי את הטיונים של מורגן הריטייג' ושל אנטוני קרוז(Halfway Tree מי זוכר?). אז הנה עוד המלצות על טיונים חדשים: Morgan Heritage-Brooklin And Jamaica הבנים של דרק לא יודעים הרבה על מקומות בעולם, אבל אם תשאל אותם על שני המקומות המסויימים, הם יוכלו ללמד אותך כמה דברים... Anthony Cruz-If You Feel Like הטיון הזה מוקדש ממני לרוצח של הילדה מקצרין ולבני סלע בהמון המון תיעוב! I've got news for you, 'cause the most high is watching you!!! שבוע טוב ממני אליכם, שיידי קרוגר.
 

REL YESAYA

New member
coolie buddz!!!

ללא ספק ה COME AROUND!!!!!! TUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!v תשמעו קצת רמיקסים לשיר www.myspace.com-134892353
 

Carcass

New member
...

בהחלט אחד הטיונים המשובחים ששמעתי בזמן האחרון... עוד טיון שורף שלו,Sound Check,טיון דאנסהול מקפיץ שיושב על ה Juice Riddim.
 

Carcass

New member
נצל'ש - המלצה..

אלבום חדש ומעולה ל Ras Attitude,האמן המעולה מ איי הבתולה. לאלבום קוראים Royal Lineage,ממשיך את הקו שלו מהאלבום הקודם Holding Firm,ניו רוטס מעולה,עם קריצה לפעמים לכיוון הדאנסהול. הקיצר על הכיפאק של דבר.
 
למעלה