הדחה לא ראויה של מנהלת פורום

DoronModan

New member
הדחה לא ראויה של מנהלת פורום

ראשית, אני בטוח שאני מייצג כאן לא מעט משתתפי פורומים שונים (הרי כולם מכירים את כולם), ששמעו על הנושא מפה לאוזן, וזו הסיבה שאני כותב על כך באופן פומבי. אני מקווה שיש כאן חופש ביטוי, שמאפשר להציג את הדברים במקום הראוי להם, פורום משוב זה. זו גם הזדמנות בשבילכם לפנות לגולשים, באופן ישיר ולנסות לתקן.

לפני כשבוע הודחה מנהלת פורום בלשנות, לאחר שציטטה מפורום המנהלים הסגור תשובות של ההנהלה בנושא תלונות על "באג השפות" (וכולנו בדיעבד מודעים לזלזול בתלונות הגולשים והמנהלים, שנמשך למעלה מארבעה חודשים).
נכון שמותר לכם להדיח מנהל, אבל השאלה איך זה נעשה. יכולתם למשל, להזהיר קודם. אבל אם כבר החלטתם 'לפטר' אותה, ועוד בשיחת טלפון פתאומית קצרה, אז רבאק, תגידו מילה טובה, תודה על שירות של 21 חודשים במסירות שעשתה לכם, ומדובר כידוע בהתנדבות מלאה ובעבודה מקצועית של אלפי שעות שניתנו לכם במתנה!
בנוסף, תוך שתי דקות משיחת ההדחה, עוד לפני שהיתה למנהלת הפורום המודחת הזדמנות להיפרד מהגולשים שלה, הופיעה הודעה לקונית: 'תודה למנהלת הפורשת וברכות למנהל החדש'.
כל זה מהווה התנהגות פזיזה, מביישת ולא מכבדת.

תתיחסו גם לסיטואציה הספציפית ולאחריות שלכם לכעס שהתעורר בחודשים האחרונים. אני אישית יודע על שלושה גולשים, כולל אותי, שעזבו את כל הפורומים של "תפוז" בעקבות ההדחה הלא נעימה הזו בתחושת... למה לא נקרא לילד בשמו? "גועל".

הגולשים הם הלקוחות שלכם, ומי שמביא לכם פרנסה, ויש בזה משום נשיכת היד שמאכילה אתכם. חשבו על כך.
אנחנו מצטערים מאוד שהצקנו לכם בשאלות (גם אני, וגולשים מפורומי שפות שונים) אבל סך הכל הבקשות שלנו עוזרות לכם להתייעל.

אני מקווה שמישהו יראה את הודעתי זו ויתעשת.
 
אני מכבד את דעתך

אך אינני נכנס לפרטי המקרה כיוון שאנו רוצים לשמור על פרטיות המנהלת ועל פרטיות שאר צוות ההנהלה.
&nbsp
מדובר בהתנהלות חוזרת ובשיחת טלפון שהתקיימה הוסבר למנהלת את כל הסיבות.
&nbsp
 

DoronModan

New member
תודה, אך אני מציע להנהלה לכבד את *עצמה*

ולפעול בצורה אנושית יותר.
"איזהו מכובד, המכבד את הבריות"
 
למעלה