הדרך לגלות מה לקוחות רוצים

Alexsushi

New member
הדרך לגלות מה לקוחות רוצים

בעלי עסקים רבים וחברות רבות מקדישים תשומת לב רבה לעניניי תפעול ולעיתים זונחים את נושא השיווק.
הסיבות לכך הן מגוונות:
- זו הוצאה כספית שלא רואים את הערך שלה במיידי.
- לא מבינים יותר מידי בשיווק.
- דורש התעסקות עם בעלי מקצוע ונותני שרותים רבים.
ועוד..
אך אחת הסיבות העיקריות היא שלא יודעים בדיוק מה להגיד...
התוצאה של בעייה זו היא שגם כאשר מבצעים פעילות שיווקית כל שהיא היא לא מביאה את התוצאות הראויות.
לכן לפני שמבצעים פעולות שיווק עם מסרים שיווקים מסויימים, חשוב לדעת מה קהל הלקוחות שלך רוצה ומעניין אותו!

יש הרבה אפשרויות לברר מידע זה, חלקן יקרות ומדויקות, חלקן מסתמכות על הערכה עצמית אך אינן מדויקות ועוד...
אחת השיטות אשר הינה יחסית זולה והמידע בה יחסית מדויק היא סקרים, או סקרי אומניבוס ליתר דיוק.

מהו אומניבוס:
מכוני מחקר מתחזקים פאנלים גדולים של אנשים ( בין 2,000 ל15,000 לפנלים טלפונים ואף יותר לפאנלים אינטרנטיים ).
אחת לשבוע או לעיתים אף תחופות יותר פונה המכון אל מדגם מתוך הפאנל עם שאלות אשר מהתשובות של שאלות אלו ניתן לבצע ניתוחים סטטיסטיים רלוונטיים.

איך זה עוזר לי:
בתור בעלי חברות אתם יכולים לרכוש שאלות מאותם מכוני מחקר, כמות השאלות הינה גמישה ( תלוי במכון המחקר) ותלויה בצרכים שלכם.
אתם יכולים לשאול שאלות סגורות כגון העדפות בין מוצרים ( איזה סוג קפה אתם מעדיפים? שחור,הפוך,אספרסו), ושאלות פתוחות כגון כגון הכרות מותר או TOM ( אילו בתי קפה אתם מכירים)))
את השאלות אפשר לבקש לפי חיתוכים דמוגרפים שונים ואף למקד לאזורים מסויימים.

כמה זה עולה?
סקרי אומניבוס נעשים לרב באינטרנט ו/או בטלפון, המחירים הזולים ( ללא קידוד וניתוח) נעים בסביבות ה 200 ש"ח לשאלה כאשר המחירים היקרים ( כולל קידוד וניתוח בסיסי) מגיעים ל700 ש"ח לשאלה.

בהצלחה
 
למעלה