הדרכה לנוער / תחליף קלאב מד

נפתלי99

New member
הדרכה לנוער / תחליף קלאב מד

בהמשך לשרשור שהיה כאן, וקצת מוקדם כי זה עבור השנה הבאה, אבל אני מחפש קלאב או משהו דומה לו, במחיר מתון יחסית, שבו אוכל לקחת את בני הנוער שלי לסקי בפעם הראשונה.
זה אומר שאני ממש לא חייב הדרכה בעברית עבורם, אלא הדרכה טובה ומקצועית באנגלית, אבל רצוי במקום שיהיו בו עוד בני נוער ישראלים,
וזאת כדי שגם אני אוכל לצאת ולגלוש במהלך היום.
לפני קפיצת מחירי קלאב מד, ברור לי שהייתי לוקח אותם לשם, אך מצפייה במחירי טרום עונה של הקלאב זה נראה לי מחיר מעט גבוה מדי, והייתי שמח לרעיונות לתחליפים.
 

I Gabe

New member
כבר כתבתי על זה, אם המטרה שלך שילמדו לגלוש, הקלאב בזבוז כסף

הבן 7 שלי היה בשנה שעברה שבוע ב"הדרכה" של הקלאב בסר שבלייה ולא למד כלום. שמו אותם במדרון כמעט שטוח וירדו שבוע שלם ישר ועלו חזרה במסוע. זה הכל. אפילו לא למדו פניות סנופלו.

השנה לקחתי אותו איתי לפאסו טונאלה ומדריך פרטי הביא אותו מ-0 לאדום תוך 3 ימים. הדרכה פרטית, שעתיים ביום. ההדרכה בפאסו טונאלה זולה והרמה מאד גבוהה, רק €39 לשעה. כל שאחרי 3 ימים הם כבר יכולים לגלוש איתך.

אז נכון, בקלאב הוא נורא נהנה והוא מת לחזור לשם, ונכון שאני הייתי פנוי כל היום, אבל לגלוש הוא לא למד שם בכלל. זה נכון לקלאב מד סר שבלייה אבל יש לי תחושה שזה המצב עם כולם.

אפשרות נוספת, בכל אתר שהייתי בו יש קורסים לילדים באנגלית בבתי הספר המקומיים. או בוקר או יום שלם. בדרך כלל של שלושה ימים. לא יודע איך הרמה אבל מנחש שבסדר, לפחות בגרמניה ואוסטריה. כנראה גם באיטליה. לפחות במונטרוסה דיברתי עם מדריכה שאמרה שבסוף הקורס הם גולשים פרלל.
 
אבל לקלאב יש הרבה יתרונות אחרים

מכירה לא מעט אנשים שהולכים לקלאב מד שנה אחרי שנה למרות רמת ההדרכה ולא בגללה.
 

I Gabe

New member
כמובן, לקלאב יש המון יתרונות

ואני מת על קלאבים ובעבר עשיתי לא מעט חופשות נהדרות בקלאב מד. תגידי לבן הקטן שלי קלאב מד ומייד נמרח לו על כל הפרצוף חיוך מאוזן לאוזן. אבל ההדרכה שם בעייתית (אוקיי, מרסלו, הבנתי, זה רק אני). קיצר, הלוואי והייתי יכול להרשות לעצמי קלאב מד אבל עם המחירים שלהם בשנתיים האחרונות, לצערי אין מצב.
 

marceloros

New member
מנהל
אתה וכל מי שבדעה שלך

 

marceloros

New member
מנהל
אני אף פעם לא מסכים עם גבי בעניין הזה

לך על איים "אייל" לה פלאן שיעלה כמה שיעלה.
מלאאאא ילדים כחול-לבן יש שם, גנצים כאלה, אתה תחשוב שאתה ברמת השרון.

נ.ב. התחליף הזול למשל מועדון השמש לה-מנוייר אתה מכיר, אתה יודע מי למד לגלוש שם מעולה, יש סרטון. או להיות אחראי על הילדים כל החופשה כמו שגבי מציע, בזול.
אגב הילד שלמד לגלוש שם קצת גדל ועדיין נדלק על הרעיון של איים "אייל".
 
אני לא חושבת שאתה צריך קלאב בשביל זה

בדקתי בעצמי את נושא הקלאבים אבל ירדתי מזה בגלל ששמעתי דברים לא מעודדים על רמת ההדרכה בקלאבים, מאנשים שהולכים לשם שנה אחרי שנה ומכירים את הקלאבים היטב. כך שבשנה שעברה הרכבתי לבד חופשה בבריקסן אים טהאלה באוסטריה. אני ובני שהיה אז בן 11 ועבור שנינו זאת הייתה חופשת גלישה ראשונה. אחרי שהתייעצתי עם חברים שגולשים וותיקים, החלטנו על שלושה ימים בהדרכה קבוצתית כדי לרכוש שיווי משקל ומיומנות בסיסית. נרשמתי בבית ספר מקומי בקבוצה מעורבת שכללה מבוגרים ונוער כי בקבוצת הילדים היו בני 5 בממוצע. התחלנו 6 אבל בריטית אחת פרשה אחרי הבוקר הראשון ונשארנו רק 5. העלות לשלושה ימים בוקר ואחה"צ היא €310 לאדם (יש אפשרות לקחת רק בקרים ב €275). הלימוד הוא רק בבוקר ואחה"צ זה רק תרגול בנוכחות המדריך. לפי דעתי אחה"צ חשוב כי המדריך נותן יחס יותר אישי ומתקן טעויות. אני לא יודעת בני כמה הילדים שלך, כתבת נערים, אבל אם מדובר ב 13-14 ומעלה, הם יסתדרו מצויין לבד בקבוצה ואתה פנוי לגלוש. שלי היה קצת קטן לזה וממילא היינו באותה רמה, קרי אפס. ביומיים האחרונים לקחתי לנו הדרכה פרטית, שעתיים ביום. מחיר ההדרכה הפרטית €120 לשעתיים, אם היינו לוקחים בבוקר, זה היה יותר יקר. סך הכל ההתקדמות הייתה הרבה מעל המצופה.

השנה אחנו שוב בסביבה, הפעם בSoll. הגענו בששי ובשבת בבוקר ניסינו לגלוש וגילינו ששכחנו הרבה. אז נכנסתי לבי"ס וקבעתי לנו שיעור פרטי לאחה"צ. קיבלנו מדריכה צעירה ואנרגטית שבנתה לנו שוב את הבטחון העצמי אבל לדעתי עוד לא חזרנו לרמה של היום האחרון בשנה שעברה. המשכנו איתה גם אתמול והיא אומרת שאנחנו לא מרגישים זאת אבל הגלישה הייתה הרבה יותר זורמת ונכונה מבחינה טכנית. היום אנחנו מתחילים שלושה ימים של הדרכה קבוצתית. נהיה פה עד יום ששי ובשבת נחזור לארץ.

מבחינת עלויות, הסיכום הכללי מסתכם בערך לעלות שבוע בקלאב מד באחד המועדונים היותר זולים אבל אנחנו מרוויחים פה יומיים נטו גלישה (8 ימים מול 6 בקלאב), שילוב של הדרכה בקבוצות קטנות עם הדרכה פרטית, ושזה באוסטריה ולא בצרפת שלטעמי חיננית יותר. כמובן שניתן להוזיל משמעותית יחסית למחירים שאני שילמתי. טיסות low cost או עם חניית ביניים במקום טיסות ישירות עם לופטהנזה, מגורים בכפר בסביבה ולא במרכז העיירה, פנסיון במקום מלון, רכב יותר זול, אוכל מהסופר במקום מסעדות, ויתור על ההדרכה הפרטית, וכיו"ב.
 

נפתלי99

New member
עכשיו צריך לחשוב על אתר מתאים

אני בד"כ מזמין לבד, לנסיעה משותפת של החברים, בד"כ ללא ילדים.
&nbsp
מכאן שאם אין קלאב, אז צריך לבחור אתר שיאפשר גם קרבה גדולה לתחילת המעליות, כדי שהילדים יוכלו להגיע לבדם לבית הספר לסקי, עם מסלולים מתאימים ליומיים שלושה הראשונים, ומחיר הדרכה פרטית לא בשמיים,
מנגד צריך גם אתר שייתן לנו מספיק מסלולים אדומים ושחורים לגלישה למשך השבוע.
&nbsp
אני מכיר לא מעט אתרים בצרפת ואוסטריה, ודי בקלות פוסל את רובם מחוסר התאמה לכל דרישותי.
&nbsp
יש רעיונות לאתר כזה שיענה לכל הדרישות ?
&nbsp
 
למעלה