הדרכות...
אני בדרך כלל פה קוראת סמויה אבל קרה לי מקרה אתמול ותהיתי...
אתמול הייתי בחנות חדשה של רשת שנפתחה אתמול והבחורה בטעות הוסיפה לי מוצר שלא רציתי ושמתי לב רק אחרי ששילמתי.
אחר כך היא הסתבכה לבטל את המוצר.
2 עובדות+מישהי שהם התקשרו אליה בטלפון ולקח כמעט רבע שעה להצליח לבטל את זה במחשב כמו שצריך.
בזמן שחיכיתי(העובדות כל הזמן התנצלו על העיקוב) נזכרתי שזו לא פעם ראשונה שנתקלתי במשהו כזה בחנויות.
האם זה באמת רגיל שעובדים לא מקבלים הדרכה מספקת בשביל לעבוד על המחשב? בעיקר כשאין עובדים מנוסים שיוכלים לעזור?
אני בדרך כלל פה קוראת סמויה אבל קרה לי מקרה אתמול ותהיתי...
אתמול הייתי בחנות חדשה של רשת שנפתחה אתמול והבחורה בטעות הוסיפה לי מוצר שלא רציתי ושמתי לב רק אחרי ששילמתי.
אחר כך היא הסתבכה לבטל את המוצר.
2 עובדות+מישהי שהם התקשרו אליה בטלפון ולקח כמעט רבע שעה להצליח לבטל את זה במחשב כמו שצריך.
בזמן שחיכיתי(העובדות כל הזמן התנצלו על העיקוב) נזכרתי שזו לא פעם ראשונה שנתקלתי במשהו כזה בחנויות.
האם זה באמת רגיל שעובדים לא מקבלים הדרכה מספקת בשביל לעבוד על המחשב? בעיקר כשאין עובדים מנוסים שיוכלים לעזור?