ההוא ה"אחר" שלי

ההוא ה"אחר" שלי

מזה כחודש וחציאנחנו ביחד, נפגשים פעם פעמיים בשבוע, תמיד ברכב, נוסעים למקום מבודד וחשוך מחוץ לעיר. קצת מדברים, הרבה נוגעים והנה גם הלכנו עד הסוף. עושה איתו דברים שעם בעלי יכולתי רק לחלום לעשות אוהבת את המגע שלו, את הנשיקות שלו ואת הידיים שיודעות בדיוק לאן ללכת.... פתאום נמאס, נמאס לי להתעסק רק במגע, רוצה גם מעבר - האם זה אפשרי? לשבת, לשוחח, לטייל יחד אין לי מושג מה הוא חושב? מה הוא רוצה? פעם אחרונה שנפגשנו אמר שהוא מתגעגע אלי למה הוא מתכוון? האם זה באמת אלי? או אולי לגוף שלי ולנגיעות. רוצה לשאול, פוחדת לעורר דברים לא רצויים... רוצה? לא רוצה? אוהבת? לא אוהבת? מעל לכל אני בטוחה - אני מבולבלת !!!!......
 
בחיי שזו לא אני../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

הייתי שמים ואשאר שמים
 

ג י ו R א

New member
למה שלא פשוט...

תיזמי משהו מהדברים האלה שאת רוצה ...<גם>? תיזמי ערב ,ארוחה באיזו מסעדה... או שני כיסאות צמודים באיזו הופעה... אם לא תנסי ,לא תדעי.. בשביל סתם זיון.. יש זונה.. את לא!! ונראה לי ש(אם הוא חושב כמוני) תגלי שאתם יכולים ותהנו מעוד אי אילו דברים.. בהצלחה..
 
ל ד ב ר

תאום עמדות וציפיות. לא בא לך רק סקס תגידי. תשאלי. תבררי, הכי טוב לדבר גלוי ולדעת מה השני רוצה ומצפה מהקשר.
 
../images/Emo45.gif מסכימה

תקחי אותו לשיחה ותגדירי ציפיות מראש חוצמזה למה רק ברכב? אולי באופן חדפעמי אפשר ברכב חסרים מקמות אסטתיים נקיים מסודרים... (צימרים? בתי מלון?) נראה לי קצת קמצן הבחור..
 
אפרופו רכב

בצפון היתה כנופיה של ערבים שארבה לזוגות מתבודדים ברכב היתה מרביצה מכות רצח לבחור ואונסת אונס קבוצתי את הבחורה זוגות לא היו מתלוננים מסיבות מובנות. עד שהיו כמה שאזרו אומץ והתלוננו בסוף תפסו אותם תמיד רכב נראה לי מסוכן...
 
וטוב שכך

לפני שנים כשהייתי צעירה בשנות ה20 התבודדתי עם בחור ברכב באיזור שהיה ידוע כמקום להתבודדויות ואחרי שהיה מה שהיה ראינו גבר מאונן בשיחים ליד מאז אני לא עושה זאת ברכבים.
 

seymore butts

New member
ואללה? ידעתי שאת מוכרת לי מאיזה מקום!

אבל למה ישר כשהתחלתי להתקרב אליכם ברחתם עם הרכב? בסה"כ רציתי לשאול אם יש לכם להשאיל לי קצת טישו ואם אפשר לתפוס איתכם טרמפ לצ'ק פוסט.
 

seymore butts

New member
תל אביב? כנראה למראה מה שעשיתם באוטו

כבר איבדתי לחלוטין את חוש האוריינטציה שלי...
 
למעלה