ההופעה בזאפה - היה מוזר !

Music4Life

New member
וגם אחרי כל מה שנאמר...

ואחרי כל האינפורמציה הנוספת שקיבלתי, אני עדיין דעתי, וזאת לא השתנתה. אני לא חושבת שצריך יותר מידי לחשוב על הצד של מירי....כי היא עשתה מעשה מכוער ומעליב ביותר. שוב, אם היתה לה בעיה עם זה, היא היתה יכולה לחשוב על דרכים קצת יותר מכובדות או חכמות להוציא את זה החוצה. בשביל מה יש לה מנהלת אישית? מירי בתור זמרת מוכרת ומוערצת לא אמורה לצאת ה"רעה" ואם יש לה איזה שהיא תלונה, זה נראה לי התפקיד של ענבל להגיד לנו את זה. לא מירי ובטח לא בצורה שהיא עשתה, שהיא הנוראה מכל!!! ועוד הבטחון הזה...אני לא מבינה מזה אמור להביע? באמת לא אכפת לה בכלל איך שאנשים משקיעים בה? עד כדי כך היא חיה בעולם של אשליות וחושבת שהכל ניתן לה ככה סתם וישאר לעד? כאילו..עד כדי כך לא להעריך את מה שיש לך ולשמור עליו? הי אנראת בנאדם מאד בוגר וזה פשוט מפתיע ומאכזב קשות לראות שהיא לא. טעות טעות, אבל לא לפני עשרות אנשים ולהשמיץ את המעריצים שהכי קרובים עליה, שהיא צריכה הכי להתפאר בהם. גועל נפש. לא משנה מה תגידו, עדיין גועל נפש. היא צריכה לחשוב על הדברים ...ולתת לכם התנצלות ענקית כי מגיע לכם, לנו . אני לא הייתי בסיפור הזה ולא בהופעה הרבה זמן ואני באמת מודה לאלוהים, הדבר האחרון שבא לי זה להתחיללהפגע מזמרת שאני אוהבת...לא צכה את זה בחיים שלי תודה!!
 

Music4Life

New member
ממש לא כתבתי את זה מהאייפון ../images/Emo6.gif

פשוא לא שמתי לב. קורה .
 
חחחח מסטולה:)

אני כתבתי את ההודעה שכתבתי פה בבוקר באייפון... ותיקנתי את עצמי! על זה התיקון "שונה*"...
 
הלוואי היתי ג'נג'ית...

אני ג'ינג'ית מזוייפת! זה הכל צבע...וזה לא כתום זה אדום.. אבל כן באופי אני ג'נג'ית אמיתית:) ואני יודעת שאת כבר מכירה אותי.
 

ofree15

New member
וואו.. אני לא יודעת מה אני יותר..

מאוכזבת או מופתעת... יש דרך להגיד כל דבר.. הצורה הזאת הייתה מזלזלת.. בתור אחת שחדשה יחסית בפורום.. האישיות של מירי משכה אותי לפני השירים... אני שומעת את מירי מהשיר הראשון שיצא, ובכל זאת הצטרפתי רק אחרי שראיתי במקרה שיחת נפש.. ציפיתי ליותר, מבחינת אנושיות.. ואני חושבת.. שאם כל הדבר הזה היה בלי כוונה.. עדיין.. אמורה לבוא כאן סליחה.. ולמרות שכל הפייסבוקיות הזאת תופסת תאוצה דיי מהר.. הפורום הוא הבסיס.. וחבל... אני חושבת שגם אני לוקחת פסק זמן.. לחשוב עם עצמי עד כמה עיוורת הייתה ההערצה הזאת..
 

ה 22

New member
הדבר היחיד שיש לי להגיד זה............. ../images/Emo15.gif

אני אוהבת אתכם. אני מכירה פה כ"כ הרבה אנשים שאני ממש יכולה לשמוע אותם אומרים את מה שהם כתבו. והם כותבים מתוך כאב. ללא ספק קשה לשמוע ולקבל את זה. ........ נראה איך דברים ימשיכו להתנהל.. לא יודעת איך, לא יודעת מתי, אבל הלוואי ודברים יסתדרו, יסתדרו- בעיקר מהבחינה הזאת שכולם יהיו מרוצים בסופו של דבר
הלוואי.. תהיתי הרבה מה נכון להגיד, מה שייך, כי זה עניין רגיש.. מאד רגיש.. לי יהיה הכי נכון לדעת אחרי שמירי תגיב איכשהו למה שנאמר כלפיה, יכול להיות שתהיה כאן גם סליחה... או איזושהי תובנה שאף אחד מאיתנו לא חשב עליה... אני אוהבת אתכם ואתם באמת נשמות! ושווה להכיר כל אחד מכם!
 
את כל כך צודקת!!../images/Emo42.gif

ואני לא יודעת מה יקרה לפורום עכשיו, יסגר או לא... אבל מבחינתי קיבלתי ממנו רק דברים טובים לאורך כל השנים האלה ובעיקר חברים ממש טובים שבטוח ישארו קרובים תמיד!!!
 
למעלה