ההופעה של איאם בכפ"ס ב 5/5/06

Ass Man

New member
ההופעה של איאם בכפ"ס ב 5/5/06

ראיתי שאף אחד לא דיבר כאן על ההופעה אולי בגלל שלא הרבה ידעו עליה, או שלא היו הרבה אנשים אבל איאם כמו שהם תמיד יודעים, הקפיצו את הבארבי בכפ"ס (גם אם היו בו רק 10 אנשים בערך) ... עוד מישהו היה ? רוצה לספר חוויות ? Iyam Rulzzzz רגאיי ישראלי במיטבו ! Peace&Love :)
 
אממ אני אישית לא הייתי..

אבל תנו לי לתת להם טיפ.. הם עשו את זה ביום שישי, כשיש ליין רגאיי במקביל, אז ברור שהרוב ילכו למסיבה בליין, זה גם ברור בגלל שיש הרבה יותר דיבור סביב זה, יחצון גדול יותר וכו'.. ידעתי על ההופעה דרך רון, עכשיו אנ'לא באה בטענות או עקיצות.. הבארבי בכפר סבא, הייתי גם באירוע של טראבין, איאם, 007 וקנגרו- והיו כל כך קצת אנשים עם מבחר כזה מדהים של אמנים, או שיש קללה על המקום- או שלא ייחצנו את זה מספיק טוב.. מה בעצם אתם לוקחים מהמשפטים האלה שלי?! יחצון טוב צריך לעשות (אההמ.. אני גם יכולה לייחצן...), במקום נורמלי שקהל יוכל להגיע אליו, שיהיה מבחר טוב ומגוון של אמנים, כמובן שזה לא יהיה יקר מדיי, ושהשומר בכניסה יתייחס בכבוד לקהל.. אה וההודעה הזו לא אישית אלייך או לבארבי, סתם ניצל"שתי חיחי
-כשף!
 
חשוב שיידעו על הופעות כדי שיגיעו

אליהן... לא שמעתי שהיה יחצו"ן בכלל להופעה, וממש חבל כי לערב כזה הייתי שמח להגיע.
 

Chenipeper

New member
כנ''ל אני

הלכתי לאיזה פאב בכפר סבא וכהרגלי אני תמיד עובר דרך הבארבי לראות מה יש ואז בדיוק אני רואה שהסתיימה ההופעה ויש איזה 20 איש בחוץ ואז שאלתי מי הופיע ואמרו לי שאיאם והלכתי את עצמם שלא הייתי שם ..
 

Chenipeper

New member
מה יש לי?!?!?!

במקום את מבר אני אז התכוונתי לאיזה מב''ר אני ! דייי דיי אני לא בסטל לא בכלום אני סחי בלטה כבר הרבה שעות אנ'לא מבין מה יש לי עם הטעויות האלה.
 

Chenipeper

New member
חחחחחחח את מב''ר אני !!

רשמתי הלכתי את עצמם במקום הכלתי את עצמי :)
 
למעלה