אם פתחת תלונה וסגרת אותה, זה לא סגר שום הזמנה
את ההזמנה עשית במקור, עכשיו זו רק התלונה שלך למוכר. ייתכן שהמוכר כבר שלח כפי שהבטיח. אם אתה רוצה ליצור איתו קשר ולוודא, יש אפשרות מובנית של יצירת קשר עם המוכר (לשלוח לו מסר באיביי).
 
שנית, אפשרויות יצירת הקשר עם איביי מופיעות בתפריטי העזרה. צריך לבחור באפשרות רלוונטית לפנייה ובסופו של דבר יש אפשרות לפנות אליהם בכתב או בטלפון, תלוי בנושא שבחרת ובעומס אצלם.
 
אחרון חביב, אם גם הפעם לא תקבל דבר מהמוכר, תוכל לפתוח מחלוקת בפייפל (עד 180 יום מהתשלום, בהנחה ששילמת בפייפל כמובן).
 
בקיצור, לא הכול אבוד, לנשום עמוד ופרה פרה
.