ההזמנה שלי נעלמה

trilliane

Well-known member
מנהל
בטוחה? לא. אין לי ניסיון אישי, אבל אחרים כתבו על כך כאן רבות

 

as13579

New member
ההזמנה שלי נעלמה

הי,
אולי מישהו כאן יוכל לעזור לי.
כנראה שלא הבנתי משהו ועשיתי טעות בהזמנה.
הזמנתי מוצר מאיטליה. המוצר לא הגיע. פתחתי קריאה מול הספק שענה באנגלית רצוצה שהוא שולח שוב.
הסכמתי לחכות.
באתר הופיעה לי האפשרות - Close Request, ואני הייתי משוכנע שמדובר בסגירת הקריאה ולכן לחצתי על הכפתור.
בפועל זה סגר את ההזמנה.
עכשיו אני בלי מוצר ובלי אפשרות לקבל זיכוי.
האופציה הזאת כמובן לא מופיעה בשום אפשרות ב - Help center ואין לי שום דרך לפנות לאי ביי.
מה עושים?
איך אפשר ליצור איתם קשר?
שירות די מתסכל יש לומר....
 

rexcor

New member
אפשר, אבל צריך לחפש הרבה

זוכר שלפני שנתיים הגעתי אליהם אחרי הרבה זמן של חיפוש באתר. יש גם טלפון שניתן למצוא ברשת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם פתחת תלונה וסגרת אותה, זה לא סגר שום הזמנה

את ההזמנה עשית במקור, עכשיו זו רק התלונה שלך למוכר. ייתכן שהמוכר כבר שלח כפי שהבטיח. אם אתה רוצה ליצור איתו קשר ולוודא, יש אפשרות מובנית של יצירת קשר עם המוכר (לשלוח לו מסר באיביי).
&nbsp
שנית, אפשרויות יצירת הקשר עם איביי מופיעות בתפריטי העזרה. צריך לבחור באפשרות רלוונטית לפנייה ובסופו של דבר יש אפשרות לפנות אליהם בכתב או בטלפון, תלוי בנושא שבחרת ובעומס אצלם.
&nbsp
אחרון חביב, אם גם הפעם לא תקבל דבר מהמוכר, תוכל לפתוח מחלוקת בפייפל (עד 180 יום מהתשלום, בהנחה ששילמת בפייפל כמובן).
&nbsp
בקיצור, לא הכול אבוד, לנשום עמוד ופרה פרה
.
 
למעלה