ההישג של השלום משליך אפילו על הכדורגל

דיברגנט חדש

Well-known member
הקבוצה של המדינה שהכי מזוהה עם מחנה הנימין, נחשבת לשונאת ערבית, לא מוכנה שערבי ישחק בה ובכל זאת בעקבות השלום שנתניהו יצר, ספונסר מאבו דאבי רוצה להשקיע בקבוצה.

האם ה0מולן המצוי יכול לתפוס את ההישג הזה?

חוגג: "קיבלתי הצעה מאבו דאבי לרכישת 49 אחוז מבית"ר"

הבעלים של בית"ר ירושלים בישר במסיבת עיתונאים שהשייח חאמד בן חליפה אל נייהאן הציע לרכוש 49 אחוז מהמועדון: "זה עדיין לא חוזה חתום. ילדים יראו שמוסלמים ויהודים יכולים להיות חברים ולא רק אויבים". על צירוף שחקן ערבי: "לא נחתים מישהו רק בגלל שהוא ערבי, אני לא רואה כרגע בארץ מישהו ריאלי"​

נדב צנציפר
פורסם: 27.11.20 , 15:30



השייח חאמד בן חליפה אל נייהאן מאבו דאבי עשוי להיות שותפו של משה חוגג בבעלות על בית"ר ירושלים. הבעלים סיפר כי השייח ממשפחת המלוכה של איחוד האמירויות הציע לרכוש 49 אחוז ממניות המועדון ויותיר את חוגג כבעלים המשמעותי. בכך הוא ייצור היסטוריה גדולה בספורט הישראלי.
"אני שמח ונרגש שקיבלנו הצעה רשמית מהשייח חאמד בן חליפה, חלק ממשפחת המלוכה", גילה חוגג במסיבת עיתונאים שנערכה בזום. זאת, אחרי שפורסם לראשונה ב-ynet על יציאתו של הבעלים לאיחוד האמירויות במטרה לנהל מגעים עם משקיע. "קיבלנו מכתב כוונות. זה עדיין לא חוזה חתום. יש עוד כמה שלבים כדי לסיים את הדבר הזה כמו בדיקת נאותות. קיבלנו מכתב רשמי עם הצעה חתומה וזה דרמטי ומשמעותי".
 

דיברגנט חדש

Well-known member

במעמד נשיא פיפ"א: ישראל והאמירויות יחתמו על הסכם לשיתוף פעולה

יו"ר ההתאחדות אורן חסון ייצא בהמשך החודש יחד עם המנכ"ל רתם קמר לדובאי כדי להפוך את ההסכם בין הצדדים לרשמי: "מה שעד לא מזמן נראה כחלום הופך עתה למציאות"​

נדב צנציפר
פורסם: 01.12.20 , 10:44



יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון והמנכ"ל רתם קמר ייצאו ב-14 בדצמבר לדובאי כדי לחתום על הסכם לשיתוף פעולה עם עמיתיהם בהתאחדות של איחוד האמירויות. הפרטים שהובילו לקשר בין הצדדים נחשפו לראשונה ב-ynet.
באירוע ישתתף גם נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, שהוביל את המהלך ובירך על הצעד פורץ הדרך, בצד התחייבותו כי פיפ"א תלווה ותטפח את ההתקשרות לאורך כל הדרך.
 
למעלה